Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئال مادرید هر آنچه در بازی های قبلی گل نخورده بود را یکجا در مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری مقابل سوسیداد دریافت کرد و حذف شد.

طرفداری- رئال مادرید که امید های زیادی به عملکرد مستحکم خط دفاعی تیمش داشت، با شکست 4-3 غیرمنتظره خانگی مقابل سوسیداد، از گردونه رقابت های کوپا دل ری حذف شد و به نیمه نهایی نرسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات بازی تورنمنت: کوپا دل ری 2019/20 | یک چهارم نهایی تاریخ برگزاری: پنجشنبه | 17 بهمن 1398 ساعت برگزاری: 21:30 به وقت تهران داور بازی: آقای آنتونیو متئو لاهوز محل برگزاری: ورزشگاه سانتیاگو برنابئو گلزنان: مارسلو، رودریگو گوئس، ناچو | مارتین اودگارد، الکساندر ایساک (2)، میکل مرینو گزارش بازی

دقیقه '22 رئال سوسیداد مزد بازی بهتر خود را گرفت و به گل رسید؛ شوت محکم ایساک از پشت محوطه را آرئولا دفع کرد و توپ برگشتی با ضربه اودگارد از بین پاهای آرئولا وارد دروازه شد تا پدیده نروژی پس از گلزنی مقابل تیم مالکش، خوشحالی نکند.

دقیقه '35 در حالیکه حملات رئال مادرید کم کم شدت می گرفت، ضربه خوب هامس از پشت محوطه را رمینو به خوبی دفع کرد. دقیقه '37 نفوذ عالی وینیسیوس از سمت چپ به داخل محوطه سوسیداد و پاس او به دهانه دروازه که دفع شد و توپ برگشتی با شلیک محکم والورده و واکنش دروازه بان به کرنر رفت. در دقیقه '44 روی یک ضدحمله عالی، ایساک داخل محوطه رئال مادرید صاحب فرصت خوبی شد اما ضربه نه چندان جالبش به بالای دروازه رفت تا نیمه اول با شکست 0-1 میزبان به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم، لوکا مودریچ برای رئال مادرید جای هامس رودریگز را گرفت. در دقیقه '48 روی پاس در عمق عالی اودگارد به ایساک، مهاجم سوئدی دروازه رئال مادرید را باز کرد اما پس از بررسی VAR، به درستی این گل آفساید گرفته شد.

اما بالاخره در دقیقه '54 رئال مادرید در خانه گل دوم را هم دریافت کرد؛ ارسال خوب توپ از سمت چپ با ضربه آکروباتیک زیبای ایساک و در میان نگاه های آرئولا وارد دروازه شد.

رئال مادرید طی چند دقیقه از هم پاشید و دیگر خبری از آن دفاع مستحکم نبود؛ در دقیقه '56 توپی که پس از برخورد با پای مدافع مادریدی مقابل ایساک قرار گرفت، با شلیک محکم این بازیکن به زیر طاق دروازه رفت تا تقریباً حذف تیم زیدان مسجل شود.

بازی هیجان فوق العاده ای گرفته بود و در دقیقه '59 مارسلو یکی از گل های خورده را جبران کرد؛ توپی که در سمت چپ محوطه به مدافع برزیلی رسید با شوت محکم او همراه شد که بعد از برخورد با دروازه بان وارد دروازه شد.

دقیقه '63 وینیسیوس با دریبل های تماشایی سمت راست خط دفاعی حریف را بهم ریخت اما ضربه خود خواهانه اش از زاویه ای تنگ به بیرون رفت تا فرصت خوبی از دست برود. لحظه ای بعد هم مارتین اودگارد از بازی تعویض شد.

دقیقه '69 تحقیر رئال مادرید در خانه تکمیل شد؛ ارسال زمینی ایساک از سمت راست به داخل محوطه جریمه، با ضربه نهایی میکل مرینو بین دو مدافع حریف، وارد دروازه آرئولا شد.

در دقیقه '76 رودریگو و یوویچ به جای والورده و براهیم دیاز وارد میدان شدند؛ در دقیقه '79 روی ارسال ناچو از سمت راست به تیر دوم، دروازه سوسیداد با ضربه سر وینیسیوس و اشتباه دروازه بان باز شد اما پس از بررسی VAR این گل آفساید اعلام شد.

دقیقه '81 بالاخره رئال مادرید به گل دوم رسید؛ نفوذ و توپ گیری عالی دیگری از وینیسیوس از سمت چپ و پاس عرضی او به دهانه دروازه مقابل رودریگو قرار گرفت تا به راحتی دروازه خالی را باز کند.

 فشار بی امان رئال مادریدی که دیر به خودش آمده بود، در دقیقه '2+90 به گل سوم منجر شد؛ ارسال خوب بنزما و ضربه سر ناچوی پیش تاخته حساب کار را 4-3 کرد اما برای کامبک کمی دیر شده بود.

در دقیقه '5+90 آندونی گروسابل با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد اما در ادامه فشار رئال مادرید حاصلی نداشت تا غفلت چند دقیقه ای کار دست آنها بدهد و به قیمت حذف از رقابت های کوپا دل ری تمام شود.

ترکیب دو تیم و آمار بازی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: وارد دروازه شد رئال مادرید دروازه بان داخل محوطه کوپا دل ری سمت چپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۱۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامبک بارسلونا مقابل والنسیا ۱۰ نفره با هت‌تریک لواندوفسکی

تیم فوتبال بارسلونا موفق شد در چارچوب هفته سی‌وسوم لالیگا اسپانیا با نتیجه ۴ بر ۲ والنسیا را مغلوب کند.

به گزارش ایرنا؛ دیدار تیم‌های بارسلونا و والنسیا در چارچوب هفته سی‌وسوم لالیگا اسپانیا از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه دوشنبه در ورزشگاه نیوکمپ با قضاوت ریکاردو دی بورگس برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۴ بر ۲ بارسلونا به پایان رسید.

در حالی که بارسلونا با هشتمین گل فصل فرمین لوپز که در دقیقه ۲۲ روی سانتر زیبای رافینیا به ثمر رسیده بود از والنسیا پیش افتاده بود، تراشتگن تنها ۵ دقیقه بعد با یک اشتباه مهلک در هنگام اقدام برای دریبل هوگو دورو باعث گل تساوی خفاش‌ها شد.

بازگشت سفیدپوشان مستایا زمانی تکمیل شد که رونالد آرائوخو به حریف پنالتی تقدیم کرد و از روی نقطه پنالتی پپلو در دقیقه ۳۸ گل دوم والنسیا را به ثمر رساند. در دقایق پایانی نیمه اول گیورگی مامارداشویلی دروازه‌بان والنسیا روی محاسبات خود در خروج از دروازه اشتباه کرد و با اشتباهی واضح و خطای هند اخراج شد تا امید بارسا برای بازگشت به این دیدار حفظ شود.

بارسلونا خیلی زود در نیمه دوم در دقیقه ۴۹ به بازی برگشت، روبرت لواندوفسکی موفق شد روی ارسال ایلکای گوندوگان با ضربه سر گل مساوی آبی‌اناری‌ها را به ثمر رساند، مدافعین والنسیا اعتقاد به آفساید داشتند که درنهایت گل مهاجم لهستانی پذیرفته شد. کامبک بارسلونا در دقیقه ۸۲ کامل شد، بازهم لواندوفسکی موفق شد با ضربه سر روی دخالت خوب رونالد آرائوخو دروازه والنسیا را باز کند و هواداران این تیم به کسب عنوان نایب قهرمانی امیدوار شوند.

این پایان کار نبود و رابرت لواندوفسکی موفق شد در دقیقه ۳+۹۰ گل چهارم بارسلونا را به ثمر برساند و نمایش درخشان خود را با ثبت هت‌تریک در این دیدار حساس کامل کند. با این نتیجه تیم فوتبال بارسلونا ۷۳ امتیازی شد و با اختلاف ۲ امتیاز نسبت به خیرونا به رتبه دوم صعود کرد. در مقابل والنسیا با ۴۷ امتیاز در رتبه هشتم ایستاد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • با اولین هت‌تریک فصل: لوا مدعی پی‌چی‌چی شد (عکس)
  • کامبک بارسلونا مقابل والنسیا ۱۰ نفره با هت‌تریک لواندوفسکی
  • کیمیش: کامبک‌های رئال شانسی نیست
  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا
  • تیم ملی فوتسال ایران برای سیزدهمین بار قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد
  • برتری تیم فوتسال ایران برابر تایلند در نیمه اول +ویدئو
  • استون ویلا ۲-۲ چلسی: لغزش دیگر در راه سهمیه اروپا
  • پی‌اس‌جی ۳-۳ لوهاور: قهرمانی به تأخیر افتاد
  • برد خفیف النصر در شب فرصت‌سوزی‌های رونالدو