Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-27@23:34:11 GMT

جزئیات انفجار مواد محترقه در «نسیم شهر»

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۱۱۸۸۴

صراط:

بعد از ظهر پنج شنبه انفجار در طبقه چهارم یک ساختمان در محله «وجه آباد» نسیم شهر حادثه ساز شد و مردم وحشت زده این منطقه را به خیابان‌ها کشاند.

نجات کودک ۶ ساله

به گزارش مهر سرپرست سازمان آتش نشانی نسیم شهر در خصوص جزئیات گفت: یک کودک ۶ ساله در جریان حادثه انفجار بزرگ نسیم شهر به شکل معجزه‌آسایی از مرگ نجات پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیان کریمی افزود: شدت این انفجار علاوه بر تخریب ۲ طبقه از این ساختمان به ۶ خانه اطراف دیگر هم آسیب وارده کرده است.

مصدومیت زن جوان

وی اضافه کرد: یکی از مصدومین این انفجار یک زن جوانی بود که خوشبختانه با کمک اورژانس فوراً برای مداوا به بیمارستان منتقل شد.

سرپرست سازمان آتش نشانی نسیم شهر گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد ساخت نارنجک‌های دستی برای چهارشنبه سوری باعث وقوع انفجار در این منزل مسکونی شده است، در محل حادثه رد پای نارنجک‌های دست کاملاً مشهود است و همین مسئله حدس و گمان مأمورین ما را برای علت یابی انفجار به یقین تبدیل کرد.

۲ نفر جان باختند

کریمی با تأیید خبر مرگ دو تن از ساکنین این ساختمان، ادامه داد: مردم در صورت مشاهده انبار نگهداری مواد محترقه، آتش‌نشانی را خبر کنند تا حادثه ناگواری رخ ندهد.

به گفته وی این اولین حادثه مربوط به چهارشنبه‌سوری امسال در نسیم شهر است که امیدواریم چنین حوادثی برای جوانان تبدیل به عبرت شود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: انفجار مواد محترقه نسیم شهر آتش نشانی صراط آتش نشانی نسیم شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۱۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن دو تن در رودخانه نازلو چای ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  آتش پاد دوم حسین سرباز رشید در این خصوص اظهار داشت:   پس از دریافت خبر غرق شدن دو نفر در رودخانه نازلو چای، ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه بلافاصله گروه امداد و نجات ایستگاه شماره شش را به همراه تیم غواصی این سازمان برای جستجوی مفقودین به محل حادثه اعزام کرد.

وی افزود: تیم های تخصصی غواصی و امداد و نجات اعزامی آتش نشانی تا پیدا شدن این دو نفر در محل حادثه حضور خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • انفجار قطار حامل بنزین در آمریکا + فیلم
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت
  • یک فوتی و یک مصدوم در پی آتش سوزی و انفجار گاز نیشابور
  • غرق شدن دو تن در رودخانه نازلو چای ارومیه
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • مرگ یک نفر در بروجن به علت گازگرفتگی