Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-04@03:06:24 GMT

«حکایت انقلاب» در آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) قم

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۱۲۲۸۰

«حکایت انقلاب» در آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) قم

کانون خبرنگاران نبأ ــ به مناسبت ایام‌الله دهه فجر، نمایشگاه «حکایت انقلاب» همراه با چندین برنامه جنبی و به میزبانی حرم امامزاده ابراهیم(ع) در قم برپا شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ همزمان با ایام‌الله دهه فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، نمایشگاهی فرهنگی با عنوان «حکایت انقلاب» در آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) قم و به همت اداره اوقاف ناحیه دو این شهرستان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این نمایشگاه کارشناسان فرهنگی و اجتماعی حضور خواهند داشت. همچنین از برنامه‌های جنبی آن می‌توان به برگزاری غرفه قرآن کریم، غرفه‌های فرهنگی، کتابخوانی و کودکان انقلاب اشاره کرد علاوه بر این ویژه برنامه‌های فرهنگی و قرآنی دیگر هم تدارک دیده شده است.
این نمایشگاه تا ۱۸ بهمن‌ماه از ساعت ۹ تا اذان مغرب میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.
کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا(س)، دفتر تخصصی حفظ قرآن کریم اوقاف و امور خیریه، سازمان بسیج هنرمندان استان قم و مرکز افق آستان امامزاده ابراهیم و محمد(ع) در برپایی این نمایشگاه همکاری دارند.

امیرمحسن سلطان‌احمدی

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: امامزاده ابراهیم ع حکایت انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۲۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ابوالفضل کوهساریان صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با فرا رسیدن سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) مراسم عزاداری همراه با سخنرانی، دسته روی و اجرای برنامه‌های فرهنگی در ۱۵ امامزاده شاخص استان گلستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مراسم در امامزاده عبدالله (ع) کلاله، امامزاده سید حسن (ع) روستای کیارام شهرستان گالیکش، امامزاده اسحاق (ع) روستای قلمی مینودشت، امامزاده جعفر (ع) مینودشت، امامزادگان آق امام (ع) آزادشهر، امامزاده ابوالقاسم (ع) روستای کاشیدار آزادشهر، امامزاده قاسم (ع) دلند، امامزاده هارون (ع) روستای الازمن شهرستان علی آباد کتول، امامزاده عبدالله (ع) گرگان، امامزاده عبدالله (ع) روستای زیارت گرگان، امامزاده یحیی بن (زید) گنبد کاووس، امامزادگان نه تن (ع) گرگان، امامزاده نور (ع) گرگان، امامزاده سلیمان (ع) گرگان، امامزاده ابراهیم (ع) روستای النگ شهرستان کردکوی برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: این ویژه برنامه‌ها به منظور تبیین سیره نظری و عملی ائمه اطهار (ع) و پیشوایان معصوم به ویژه امام جعفر صادق (ع) برگزار می‌شود.

کوهساریان یادآور شد: این مراسم با حضور سخنرانان برجسته و مداحان به همراه اجرای برنامه‌های فرهنگی انجام خواهد شد.

وی با اشاره به نقش امام جعفر صادق (ع) در زنده نگه داشتن مکتب تشیع، هدف از این مراسم را تعظیم، احیا و ترویج شعائر دینی اعلام کرد.

کد خبر 6094944

دیگر خبرها

  • بازدید رایزن فرهنگی ایران در کابل از نخستین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان
  • پای دستگاه قضا به پرونده حریق امام‌زاده ابراهیم شفت باز شد
  • تشکیل پرونده قضایی برای حادثه آتش سوزی امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • لزوم استفاده بهینه از فضای مشارکتی در شهر/ افزایش ۶ درصدی بودجه فرهنگی شهرداری اصفهان
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار به معنای «میدان و عرصه» در رشت
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان
  • برنامه‌های جدید کانون پرورش فکری برای بچه‌ها
  • کاروان حرم مطهر رضوی به مناطق محروم گیلان می‌رود