Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-06@02:30:12 GMT

فیلم و عکس|رویداد‌های جنجالی در هفته‎‌ ای که گذشت

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۱۲۲۹۵

فیلم و عکس|رویداد‌های جنجالی در هفته‎‌ ای که گذشت

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری میزان- رویداد‌ها و حوادثی در سطح جهان طی هفته‌ای که گذشت جنجالی شدند که از مهم‌ترین آنها می‌توان به ادامه موضوع ویروس کرونا و تداوم آتش سوزی جنگل‌های استرالیا اشاره کرد. تاریخ انتشار: 04:00 - 18 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۳۵۸۴ به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، ویروس مهلک کرونا که از شهر «ووهان» چین شیوع پیدا کرد باعث شده تا هزاران حیوان خانگی در این شهر که به دلیل نگرانی از این ویروس در خیابانها رها شده اند از گرسنگی جان دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صاحبان حیوانات خانگی در شهر «ووهان» از دوستان و یا حتی افراد غریبه در خواست می‌کنند تا این حیوانات را برای نگهداری به خانه‌های خود ببرند.       تا کنون ۵۰ هزار حیوان خانگی در«ووهان» در خانه‌ها بدون مراقب باقی مانده اند.

*اخراج ۲ مقام چینی بعد از مرگ نوجوان مبتلا به فلج مغزی
دو مقام چینی بعد از آنکه یک نوجوان مبتلا به فلج مغزی که پدرش به دلیل ویروس کرونا در قرنطینه به سر می‌برد جان خود را از دست داد، از سمت خود اخراج شدند.     این نوجوان ۱۶ ساله یک هفته بعد از آنکه پدر و برادرش در قرنطینه بودند به دلیل عدم مراقبت، جان خود را از دست داد.  
*حادثه در مدرسه‌ای در کنیا ۱۴ قربانی گرفت
دانش آموزان در مدرسه در کنیا در حال خروج از راهروی مدرسه بودند که هجوم آنان باعث تخریب پله‌ها شد. در این حادثه دست کم ۱۴ دانش آموز جان خود را از دست دادند و ۴۰ دانش آموز مصدوم شدند.         *سماجت پلیس هندی برای متوقف کردن راننده متخلف
یک پلیس راهنمایی و رانندگی برای متوقف کردن راننده متخلف در دهلی جان خود را به خطر انداخت.       کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
*خطای پزشکی صورت نوزاد را زخمی کرد

 


خطای پرشکان در روسیه باعث شد تا یک نوزاد با زخمی بر روی صورت به دنیا بیاید.
تصاویر ناراحت کننده‌ای از نوزاد تازه متولد شده در رسانه‌های روسیه منتشر شده که خطای پزشکان و بی دقتی در زمان عمل سزارین را نشان می دهد.   بیشتر بخوانید:  رویدادهای جنجالی در هفته‎ ای که گذشت احتمال برخورد سیارک‌ها به زمین چقدر است؟
*ازدواج دختر بیل گیتس با جوان مسلمان مصری
«جنیفر گیتس» دختر و فرزند ارشد «بیل گیتس» مدیر عامل شرکت مایکروسافت و ثروتمند‌ترین فرد جهان، با جوانی به نام «نایل ناصر» ازدواج کرد. نایل ناصر ۲۶ ساله یک شهروند آمریکایی مصری تبار و مسلمان است.       *ارتش استرالیا برای نجات کوالاها به کار گرفته شد
آتش سوزی جنگل‌ها در استرالیا که چندین ماه ست محیط زیست و حیوانات این کشو را به نابودی کشانده است باعث شده است تا ارتش این کشور برای نجات حیوانات بومی دست به کار شوند.‌         سربازان ارتش استرالیا برای نجات جان کوآلا‌ها گرسنه دست به کار شده و در اقدامی جالب مسئولیت تغذیه این حیوانات را برعهده گرفتند.    
به گفته یکی از مقامات حیات وحش استرالیا، آتش سوزی‌های گسترده تا کنون ده‌ها هزار کوالا را تلف کرده است. وی می‎گوید بیش از نیمی از جمعیت این حیوانات در این آتش سوزی تلف شدند.   *تجمع زباله ها در پاریس    کارگران شهرداری و پاکبانان شهر پاریس در اعتراض به سیاست‌های دولت «امانوئل مکرون»، رئیس جمهور فرانسه، دست از کار کشیده و اعتصاب کرده اند. در پی این اعتصاب، انبوه زباله‌ها در خیابان‌های پاریس انباشته شده و نگرانی درباره بهداشت و سلامت عمومی افزایش یافته است.       کد ویدیو دانلود فیلم اصلی          

*جاری شدن سیل و رانش زمین در کانادا   بارش باران شدید در مناطقی از غرب آمریکا و کانادا منجر به جاری شدن سیل شد. همچنین بارش باران شدید در منطقه کنت باعث شد تا وضعیت اضطراری اعلام شود. جاری شدن سیل منجر به رانش زمین در منطقه کنت و اعلام دستور تخلیه شد.         *تست مثبت کرونا برای نوزارد تازه متولد شده   یک نوزاد در شهر ووهان چین که مرکز شیوع ویروس کرونا است ۳۰ ساعت بعد از تولد تست ابتلا به این ویروس برای او مثبت اعلام شد.  

    انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا حوادث بین الملل کرونا جان خود را از دست جاری شدن سیل ویروس کرونا برای نجات آتش سوزی باعث شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۲۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر دوست‌داشتنی از بچه‌های حیوانات که دلتان را می‌برد

حیوانات کوچولو همیشه می‌توانند دلمان را ببرند و ذوقمان را بیدار کنند. دیدن آن‌ها درحال بازی و کشف دنیای اطرافشان و حتی وقتی آهسته در حال استراحت هستند، لذت‌بخش است.

به گزارش زومیت، چه یک بچه لاما که با ذوق به دوربین نگاه می‌کند یا بچه فکی که با چشمان شبیه گربه چکمه‌پوش به بالا خیره شده است، چیزی در مورد بچه‌های حیوانات وجود دارد که همه‌ی ما را به خود جذب می‌کند. جذابیت و خواستنی‌بودن بچه‌ها، حربه‌ای است که طبیعت برای بقا و ادامه‌ی تولید مثل به‌کار برده است؛ طبیعت نقطه ضعف ما را خوب می‌داند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • داستان سرماخوردگی در انسان‌ها از چه زمانی آغاز شد؟
  • تصاویری از خرس قهوه‌ای در پارک ملی گلستان + ویدئو
  • تغییرات آب و هوایی می‌تواند منجر به افزایش ویروس‌هایی مانند کووید شود
  • انتخاب جنجالی برای داوران پرسپولیس و استقلال در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا
  • داوران جنجالی برای سرخابی در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا
  • داوران جنجالی برای سرخابی در هفته ۲۶ لیگ
  • ایمن‌سازی کودکان زیر ۵ سال با قطره فلج اطفال اجرا شد
  • انسان نخستین بار کی سرما خورد؟
  • عجیب‌ترین حیوانات آمریکای جنوبی + فیلم
  • تصاویر دوست‌داشتنی از بچه‌های حیوانات که دلتان را می‌برد