Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: چگونه به فردی که همه زندگی اش وقف نظام و کشور بوده است، اتهام عدم الترام به اسلام و نظام می زنند، جانبازی که همه زندگی ‌اش بر روی ویلچر بوده، متهم به عدم التزام به دین شده است.

«معصومه ابتکار»، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، در ارتباط با "رد صلاحیت برخی کاندیداهای خانم" به خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: هزینه حضور زنان در عرصه های سیاسی در مقایسه با اقایان بیشتر است، در رقابت های سیاسی اتهام زنی و تخریب خانم ها، به جایگاه آنها  بسیار صدمه می زند، تاریخ نشان داده این اتهامات ماندگار نیست و حقیقت همه چیز را آشکار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه گفت: این گونه اتهام زنی به خانم های کاندیدا در مجلس یازدهم خلاف شرع و اخلاقیات است، با چه پشتوانه دینی، اعتقادی و فتوایی، به فرد مسلمانی که مسلمانیت او قطعی است، اتهام می زنند؟

ابتکار گفت: چگونه به فردی که همه زندگی اش وقف نظام و کشور بوده است، اتهام عدم الترام به اسلام و نظام می زنند، جانبازی که همه زندگی ‌اش بر روی ویلچر بوده، متهم به عدم التزام به دین شده است! اینها عوارض و عواقب خوبی ندارد. کسانی که به تاثیر معنوی خیلی از رفتارها اعتقاد دارند، بدانند این برخوردها اثرات خوبی ندارد.

معاون رییس جمهور تاکید کرد: همه متاسف می شوند از این که چنین مسایلی را ارتباط با افراد مومن می شنوند. در رد صلاحیت ها ادله خاصی مطرح نیست و بیشتر سلیقه است؛ یک نفر از شخصی خوشش نمی اید و می گوید، این فرد التزام ندارد.

او در ارتباط با قانون تابعیت فرزندان دارای مادر ایرانی که اجرا نمی شود، اینگونه گفت: این قانون نیاز به یک آیین نامه دارد و مورد پیگیری و مطالبه بوده و خیلی هم مهم است. اصرار داریم هرچه زودتر این ایین نامه پیگیری و اجرایی شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم رد صلاحیت اصلاح طلبان معاون رییس جمهور همه زندگی اش روی ویلچر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۲۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی زندانی پس از تحمل ۱۵ سال حبس

یونس طرهانی معاون قضائی رئیس کل در امور زندان‌ها و کمیسیون عفو و بخشودگی دادگستری استان تهران گفت: در راستای اجرای برنامه‌های ابلاغی رئیس کل دادگستری استان تهران برای کاهش جمعیت کیفری و تعیین تکلیف محکومان زندانی که طولانی مدت در حبس به سر می‌برند، یک زندانی پس از تحمل ۱۵ سال حبس با صدور حکم اعسار مطلق آزاد شد.

طرهانی اظهار داشت: در ارتباط ویدئو کنفرانس با یک زندانی، که به اتهام ایراد ضرب و جرح به پنج سال حبس و پرداخت دیه محکوم شده بود و از سال ۸۸ به علت عدم رضایت شکات و مراجعه آن‌ها همچنان در زندان به سر می‌برد موجب صدور دستورات لازم برای تعیین تکلیف وی و صدور حکم قضائی در شعبه مربوطه شد.

معاون قضائی رئیس کل در امور زندان‌ها و کمیسیون عفو و بخشودگی دادگستری استان تهران افزود: با توجه به اینکه محکوم علیه حبس خود را به اتمام رسانده بود و قریب ۱۰ سال پس از اتمام محکومیت، صرفاً به دلیل عدم توان مالی برای پرداخت دیه در زندان به سر می‌برد و هیچ اقدامی نیز توسط شکات صورت نگرفته و حتی طی این مدت از یک روز مرخصی نیز استفاده نکرده بود، پرونده وی در راستای اجرای برنامه‌های کاهش جمعیت کیفری دستگاه قضائی مورد بررسی و تعیین تکلیف نهایی قرار گرفت.

وی در پایان در خصوص آزادی زندانی تصریح کرد: با هماهنگی بین مرجع قضائی مربوطه و دادسرای مجری حکم، زندانی پس از تحمل نزدیک به ۱۵ سال حبس، با صدور حکم اعسار مطلق، از زندان آزاد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • اتهام مدیران «مأمن سیاسی» و «نگرش امروز» نشر اکاذیب بود
  • اجرای شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی
  • بزرگداشت نیمای آواز ایرانی در چهل و ششمین نشست «آیین آواز»
  • آزادی زندانی پس از تحمل ۱۵ سال حبس
  • یک زندانی در استان تهران پس از ۱۵ سال حبس آزاد شد
  • شرکت در انتخابات یک حق و تکلیف ملی است
  • امامت سیاسی، تکلیف ذاتی ائمه اطهار (ع) بوده است
  • کوتاهی سازمان لیگ در اجرای آیین‌نامه در جریان دیدار جنجالی
  • علم‌الهدی: وقتی نیرو‌های نخبه نظام به دنبال اجرای شرع و قانون بیفتند، باید حمایت مردم نیز پشتیبان آنها باشد/ حجاب متعلق به فرهنگ ایران است؛ در شاهنامه، فردوسی از قول منیژه نقل می‌کند «منیژه منم، دخت افراسیاب، برهنه ندیده تنم آفتاب»
  • امام جمعه اهواز: هر روز در غرب ظلم به زنان بیشتر می‌شود/ درصد خودکشی در زنان آمریکایی 50 درصد افزایش داشته/ همه قوانینی که در غرب اجرا کردند، به ضرر زنان بوده/ پدران و مادران باید تمرین حجاب را در کودکی به فرزندان خود بیاموزند