Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، حزب دموکرات آیووا اعلام کرد با شمارش کامل آرای حوزه های انتخابی این حزب در ایالت آیووا آمریکا برای معرفی فرد منتخب دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری این کشور، مشخص شد پت بوتیگیگ با اختلاف بسیار کمی برنی سندرز را شکست داد.

این در حالی است که پیش از این تام پرز، رئیس کمیته ملی حزب دموکرات آمریکا در پی افشای وجود خطا‌های متعدد در نتایج انتخابات درون حزبی برای معرفی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در ایالت آیووا از مسئولان این ایالت خواست نتایج اعلام‌شده را فورا بازبینی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش‌تر اما دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا دموکرات‌ها را به دلیل تاخیر در اعلام نتایج انتخابات درون حزبی ایالت آیووا مورد تمسخر قرار داده بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات آمریکا برنی سندرز انتخابات درون حزبی ایالت آیووا دموکرات ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۲۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع گردباد‌های قدرتمند در ایالت‌های آمریکا + فیلم

بر اثر گردباد‌های قدرتمندی که در ایالت‌های نبراسکا، آیووا و تگزاس آمریکا به وقوع پیوست، شش نفر مصدوم شدند. در مجموع، روز جمعه حدود ۸۰ گزارش از گردباد در حداقل پنج ایالت آمریکا به ثبت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • پس‌لرزه‌های جنبش دانشگاه کلمبیا و بمب‌ساعتی در دفتر دموکرات‌ها
  • از زلزله دانشگاه کلمبیا تا بمب‌ساعتی در دفتر دموکرات‌ها
  • اسلامی: نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • وقوع گردباد‌ های قدرتمند در ایالت‌ های آمریکا (فیلم)
  • حمایت از فلسطین؛ خواسته اصلی دانشجویان معترض آمریکایی
  • وقوع گردباد‌های قدرتمند در ایالت‌های آمریکا + فیلم
  • ۵ رقیب قالیباف برای ریاست مجلس مشخص شدند / این ۵ نفر می‌خواهند قالیباف را ناک اوت کنند
  • چه کسی بر صندلی ریاست مجلس دوازدهم تکیه می‌زند؟
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا