Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیست رشته های دانشکده ها (دانشکده علوم انسانی، دانشکده پزشکی، دانشکده فنی مهندسی، دانشکده کشاورزی) و انتخاب واحد دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد. اتوماسیون تغذیه و آدرس و تاریخچه دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد یکی از نخستین و بزرگترین واحد های دانشگاه آزاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دانشگاه یکی از قدیمی ترین واحدهای دانشگاه آزاد در کل کشور است و جزو واحدهای جامع دانشگاه آزاد است. دانشگاه آزاد بروجرد در ۶ مهر ماه سال ۱۳۶۲ در شهر بروجرد تاسیس شد که نخستین واحد احداث شده دانشگاه آزاد در منطقه ۵ است و استان‌های لرستان و مرکزی و همدان را شامل می شود. از نظر قدمت تاسیس، دانشگاه آزاد واحد بروجرد پنجمین واحد تاسیس شده دانشگاه آزاد در ایران محسوب می شود .

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد با ۱۳۰ رشته کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترا و علوم پزشکی توانسته است در سال ۱۳۹۰ حدود ۱۴ هزار دانشجوی بومی و غیربومی را جذب کند. با توجه به گفته های رئیس دانشگاه بروجرد با احتساب دانشجویان واحد علوم و تحقیقات در پاییز ۱۳۹۱ به طور کلی ۱۴ هزار و ۷۱۳ دانشجو در این دانشگاه مشغول تحصیل بوده اند و به همین دلیل این دانشگاه بزرگترین واحد دانشگاهی موجود در استان لرستان محسوب می شود. همچنین حدود ۲۲۵ استاد در این دانشگاه مشغول به تدریس هستند. بر اساس گزارش و تحلیل های صورت گرفته، این دانشگاه تاکنون ۴۴۳۲ مقاله علمی در همایش های داخلی و نشریات منتشر کرده است و همچنین صاحب امتیاز و ناشر سه مجله تخصصی است و تا به امروز 2 همایش توسط دانشگاه آزاد بروجرد برگزار شده است. علاوه بر آن ۵۳۹ مقاله معتبر بین‌المللی نیز تاکنون توسط این مرکز منتشر شده است.

سایت دانشگاه آزاد واحد بروجرد به دو زبان فارسی و انگلیسی موجود است:

سایت فارسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد

سایت انگلیسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد

دانشکده های دانشگاه بروجرد دانشکده دندانپزشکی دانشکده تحصیلات تکمیلی دانشکده فنی و مهندسی دانشکده علوم انسانی دانشکده کشاورزی دانشکده علوم پایه دانشکده پیراپزشکی پردیس ها و مراکز آموزشی مجتمع دانشگاهی امام خمینی در ۵ کیلومتری غرب شهر بروجرد و در ناحیه کوهستانی تاسیس شده و در حال حاضر پردیس اصلی دانشگاه آزاد واحد بروجرد است. مجموعه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی پردیس قدیمی دانشگاه که پیش از افتتاح مجتمع امام خمینی، مرکز اصلی دانشگاه به حساب می‌آمد و ساختمان قدیمی دانشگاه در میدان دانشگاه و در بلوار مدرس قرار دارد . انتخاب واحد دانشگاه بروجرد

دانشگاه آزاد بروجرد برای انتخاب واحد دانشجویان سیستم اینترنتی را در اختیار آن ها قرار داده است که دانشجویان با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود می توانند وارد سیستم شده و در زمان درج شده در پرتال دانشجویی با توجه به چارت درسی و لیست دروس ارائه شده اقدام به انتخاب واحد کنند.

سیستم انتخاب واحد دانشگاه آزاد بروجرد

رشته های تحصیلی دانشگاه آزاد بروجرد

رشته های دانشکده علوم انسانی

رشته های دانشکده پزشکی

رشته های دانشکده فنی مهندسی

رشته های دانشکده کشاورزی

اتوماسیون تغذیه دانشگاه

به منظور رزرو غذا دانشجویان باید وارد سیستم اتوماسیون غذا شده و برای هفته ی بعد خود غذا رزور کنند. توجه کنید که غذا در روز فروش امکان رزرو ندارد.

اتوماسیون تغذیه دانشگاه آزاد واحد بروجرد

راه های ارتباطی و آدرس دانشگاه آزاد بروجرد

1 ) مجتمع دانشگاه امام خميني (ره)
آدرس : میدان نواب، خیابان یادگار امام، مجتمع دانشگاهی امام خمینی (ره) صندوق پستی : 518، کد پستی : 6915136111
تلفن 8 – 42518000
آدرس اینترنتی : www.iaub.ac.ir
2 ) معاونت علوم پزشكي
آدرس : خ مدرس – ميدان مدرس
تلفن 2-42500201 2-42513060
3 ) كلينيك دندانپزشكي
آدرس : خ مدرس – ميدان مدرس
تلفن 6-42513043
4 ) دانشكده پرستاري ، مامايي و بهداشت
آدرس : خ مدرس – جنب اداره آموزش و پرورش
تلفن 42505858-42514097-42514110
5 ) درمانگاه تخصصي داخلي ( بيماريهاي خاص )
آدرس : شهرك انديشه – فاز 8 خ رسالت
تلفن 5-42311402
 

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد دانشگاه آزاد بروجرد دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد واحد بروجرد دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد انتخاب واحد دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد واحد بروجرد دانشگاه آزاد بروجرد دانشکده علوم انسانی رشته های دانشکده دانشکده کشاورزی دانشگاه آزاد دانشگاه بروجرد مجتمع دانشگاه دانشکده فنی امام خمینی رشته ها خ مدرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۲۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، مهلت انتخاب رشته دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی برای داوطلبانی که در آزمون سراسری دکتری تخصصی سازمان سنجش آموزش کشورشرکت کرده اند، تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه تمدید شد.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور می توانند متناسب با مجموعه امتحانی خود حداکثر تا ۸۰ رشته/ محل در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب کنند.

داوطلبان لازم است با مراجعه به سامانه www.azmoon.org دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت کنند. متقاضیان دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی لازم است پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و درصورت دایر بودن رشته/ گرایش مورد تقاضای آنان در دانشگاه آزاد اسلامی از طریق سامانه مذکور انتخاب رشته کنند.

داوطلبان لازم است با کد شناسه انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور وکد ملی اقدام به ورود به سامانه کرده وپس از پرداخت وجه ثبت نام نسبت به انتخاب رشته/محل های مورد نظر خود به ترتیب اولویت اقدام کنند.

کد خبر 6092907 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • ایجاد دانشکده‌ ویژه مادران در واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • ایجاد دانشکده‌های ویژه مادران در همه واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • ۸۸ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند
  • مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • هشدار رئیس دانشگاه آزاد به ناهنجاری در انتخاب رشته دانشگاهی
  • علم همراه با خلاقیت مسائل جامعه را حل می‌کند
  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی افزایش حقوق در دانشگاه آزاد اسلامی
  • لزوم هدایت درست انتخاب رشته دانش آموزان در دانشگاه‌
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد