Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: به منظور توسعه و تقویت شبکه ارتباطات سیار و رفع مشکلات پوشش آنتن دهی و برخورداری شهروندان از خدمات مطلوب و شبکه پر سرعت همراه اول و با هدف جلب رضایت مشترکان در استان با همت وتلاش کارشناسان متخصص حوزه معاونت سیار ۳۶ سایت پر سرعت شهری و جاده ای-روستایی در مناطق پرترافیک نصب و راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: سایت‌های همراه اول پرسرعت شهری مدرسه گوشه گیر، بیمارستان گنجویان، پاساژ مجدی عرب، شهرک عدالت، کتابخانه فتح المبین، ترمینال مسافربری، سیاه منصور، قلعه سید و همچنین سایت پرسرعت جاده ای-روستایی شهرک منتظران شهرستان دزفول و شهرک مدنی، مسکن مهر کوی توحید، دبیرستان شرافت، مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهرستان ماهشهر و مرکز دارخوین شهرستان شادگان و حسینیه شهرستان اندیمشک و منزل راشدی شهرستان رامشیر و منبع آب شهرستان باغملک و مدرسه باهنر، نهضت ۲، منزل شخصی پورحاجی شهرستان رامهرمزو پل جهان آرا شهرستان خرمشهر و باهنر شهرستان هفتگل و شهرک بسیج شهرستان کارون و کوی قدس شهرستان باوی و مرکز آپادانا، حرریاحی شهرستان شوش و مدرسه امام جواد (ع)، مدرسه بهاران شهرستان شوشتر و گلگیر شهرستان مسجدسلیمان و ساختمان اداری شهرستان بهبهان و پارک نیلوفر شهرستان آبادان و شهرک اکباتان، خیابان فرهنگ، نرگس ۵ و کیان آباد و سایت پرسرعت جاده ای-روستایی الباجی شهرستان اهواز با تکنولوژی ۴G از مرحله دوم فاز ۸ توسعه ارتباطات سیار و با ارتقای تکنولوژی نصب و وارد مدار گردید.

فلاح زاده اظهار داشت: در پروژه فاز۸ توسعه ارتباطات سیار، با تلاش همه جانبه کارکنان مخابرات منطقه خوزستان به ویژه کارشناسان و متخصصان حوزه معاونت سیار نصب وراه اندازی و ارتقای ۳۶ تکنولوژی بر روی سایت‌های پرترافیک همراه اول براساس زمان بندی و در موعد مقرر انجام و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گفته مدیر مخابرات منطقه خوزستان، مشترکان همراه اول با داشتن گوشی تلفن همراه هوشمند و تبدیل رایگان سیم کارت معمولی خود به Usim در دفاتر خدمات ارتباطی و برخورداری از ۱۵ تا ۲۰گیگا بایت اینترنت هدیه می‌توانند از خدمات و تکنولوژی اینترنت پرسرعت نسل ۴G بهره‌مند گردند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مخابرات خوزستان همراه اول ارتباطات سیار مخابرات منطقه خوزستان جاده ای روستایی ارتباطات سیار همراه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۲۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای ۱۳ پله‌ای جایگاه پارک علم و فناوری خراسان شمالی در کشور

رئیس پارک علم و فناوری خراسان شمالی گفت: جایگاه کشوری پارک علم و فناوری استان از بیست‌وششم کشور به سیزدهم ارتقا یافت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، علی قربانی امروز _ چهار شنبه پنجم اردیبهشت_ در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی پروژه انتقال آب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی، پارک علم و فناوری را حلقه واسط میان مردم و دولت خواند و از توافق با شهرک‌های صنعتی استان برای ایجاد شهرک فناوری در ضلع شمالی پارک به وسعت ۳۰ هکتار خبر داد.

وی پارک علم و فناوری خراسان شمالی را دبیرخانه کشوری صنایع خلاق و دبیرخانه‌ی ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان استان توصیف کرد و افزود: برای تسریع در انجام امور، بوروکراسی اداری در پارک و واحدهای زیر مجموعه عملاً وجود ندارد.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان شمالی از رفع موانع ضابطه‌ای شهرداری در خصوص استقرار شرکت‌های فناوری در پارک علم و فناوری خبر داد و خاطرنشان کرد: رتبه پارک استان که در سال گذشته ۲۶ کشوری بود، امسال با ۱۳ رتبه ارتقا به ۱۳ کشوری رسیده است.

کد خبر 747455

دیگر خبرها

  • احیای منطقه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال/ بندر خشک در جهان‌آباد راه‌اندازی می‌شود
  • احداث و راه اندازی ۳۹۰۰ مترمکعب تصفیه خانه پساب در غرب تهران
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • اتصال ۲۳۲ روستاهای لرستان به اینترنت پرسرعت
  • ضرورت راه اندازی کتابخانه سیار در روستاها
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • فاز دوم شهرک صنعتی محمودآباد راه‌اندازی می‌شود
  • علی ربیعی: تعطیلی روز شنبه توطئه نیست /بستن فضای مجازی چه خاصیتی دارد؟ وقتی خودتان هم در شبکه های مجازی هستید و تیک آبی و خاکستری می گیرید
  • راه اندازی سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان
  • ارتقای ۱۳ پله‌ای جایگاه پارک علم و فناوری خراسان شمالی در کشور