Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی مخلص آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب افزود: اتفاقات روزهای اخیر در فوتبال ایران نشان داد که تا چه اندازه فضای فوتبال به دروغ و نادرستی آلوده شده به طوری که ادامه این روند آینده فوتبال را به مخاطره می اندازد.

مخلص آبادی افزود: فدراسیون فوتبال بعد از ماه‌ها بازی با افکار عمومی و مطرح کردن نام چند چهره سرشناس داخلی، در چرخشی عجیب و تصمیمی ناگهانی باز هم یک گزینه خارجی را برای هدایت تیم ملی برگزید در حالی که در شرایط فعلی و وجود تحریم ها، همگان پذیرفته بودند که گزینه ایرانی در مقطع فعلی به صلاح فوتبال ملی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مدیر تیم های پایه فوتبال ادامه داد: مشخص نیست انتخاب اسکوچیچ بر اساس چه معیارها و شاخص هایی صورت گرفت و تصمیم گیران اصلی در این زمینه چه کسانی بودند؟ و آیا بعد از کی روش نباید مربی در سطح او برای تیم ملی انتخاب می شد؟

این پیشکسوت فوتبال تاکید کرد: سطح فوتبال ملی و بازیکنان ما می‌طلبد تا یک مربی طراز اول بین المللی در راس آن قرار بگیرد ولی اسکوچیچ با وجود اینکه از مربیان با دانش و صاحب سبک فوتبال کرواسی است اما کارنامه ای در سطح تیم ملی ندارد و در رده باشگاهی هم چندان کارنامه موفقی نداشته است و مربیان داخلی ما به مراتب نسبت به او کارنامه موفق تری دارند.

مخلص آبادی تاکید کرد: بهترین نتیجه حضور چند ساله اسکوچیچ در فوتبال باشگاهی ایران امسال و در نیم فصل اول بدست آمد که او تیم صنعت نفت آبادان را تا رده چهارم جدول بالا کشید ولی در نیم فصل دوم به بهانه بیماری و مشکلات خانوادگی درصدد جدایی از این تیم برآمد و بلافاصله با فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی به توافق رسید.

وی تصریح کرد: در واقع اسکوچیچ از همین ابتدا و آنهم در تیم ملی کارش را با دروغ آغاز کرد و این برای فوتبال ملی ما فاجعه است. 

وی ادامه داد : در حالی این مربی کروات برای تیم ملی انتخاب شده که فدراسیون فوتبال رئیس ندارد و به صورت سرپرست اداره می شود و معلوم نیست رئیس آینده فدراسیون فوتبال حاضر به ادامه همکاری با این مربی خارجی خواهد بود یا نه.

مدیر تیم های پایه فوتبال در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از مدیران باشگاه سپاهان در مخالفت با حضور قلعه نویی در تیم ملی اظهار داشت: مسئولان باشگاه سپاهان به جای اینکه به فکر منافع ملی باشند به دنبال منافع باشگاهی بودند در حالیکه منافع ملی بر همه امور مقدم است. باشگاه سپاهان از بودجه ها و  اعتبارات دولتی استفاده می کند و زمانی که پای تیم ملی درمیان بود باید از منافع باشگاهی خود چشم پوشی می کرد تا فوتبال ملی ما منتفع شود.

مخلص آبادی تاکید کرد: موفقیت تیم ملی، موفقیت مجموعه فوتبال ماست و همه باید در جهت سربلندی فوتبال گام بردارند در حالیکه در موضوع اخیر باشگاه سپاهان نگاه ملی نداشت و منافع خودش را به منافع ملی ترجیح داد.

وی در پایان گفت: متاسفانه این روزها شاهد مدیریت منسجم و آشنا به فوتبال در سطح فدراسیون فوتبال نیستیم و همین مسئله باعث آشفتگی و بی سر و سامانی این رشته شده بطوری که تیم ملی فوتبال در وضعیت نامناسبی برای صعود به جام جهانی قرار دارد و تصمیمات خلق الساعه و نسنجیده آینده مبهمی را پیش روی این رشته پرطرفدار قرار داده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سرمربی تیم ملی فوتبال اسکوچیچ دروغ فوتبال ملی فدراسیون فوتبال باشگاه سپاهان مخلص آبادی فوتبال ملی منافع ملی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۲۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناس فوتبال: پرسپولیس با تعویض های اوسمار بازنده شد

کارشناس فوتبال گفت: پرسپولیس درمسابقه ای که باید پیروز می شد بازنده شد. متاسفانه تعویض های اشتباه اوسمار باعث این باخت بود.

محمود کلهر در گفت وگو با فارس در موررد نتایج مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی  و کنار رفتن تیم هایی مثل پرسپولیس و ذوب آهن ، اظهار داشت: حساس ترین مسابقه همان دیدار پرسپولیس – آلومینیوم اراک بود. پرسپولیس درمسابقه ای که باید پیروز می شد بازنده شد. متاسفانه تعویض های اشتباه اوسمار باعث این باخت بود البته نباید از تعویض های خوب مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم اراک ساده عبور کرد. او به خوبی پرسپولیس را آنالیز کرده بود. در نهایت پرسپولیس دوبار کامبک خورد و فکر می کنم در دقیقه 119 آلومینیوم توانست بازی را به مساوی بکشاند. در ضربات پنالتی هم غیبت نبود بیرانوند تاثیرگذار بودهرچند سرمربی پرسپولیس برخلاف سرمربی آلومینیوم اراک در تصمیم گیری هایش دچار مشکل شده بود.

این کارشناس فوتبال با اشاره به شرایط دیگر تیم های صعود کرده گفت: سپاهان به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرده و چهارشنبه هم باید به مصاف پرسپولیس برود. باخت به آلومینیوم اراک باعث به حاشیه رفتن پرسپولیس خواهد شد و این به سود سپاهان در آستانه این دیدار مهم است.  سپاهان دوباره توانسته کیفیت خوب خودش را در زمین نشان بدهد.

کلهر در مورد حذف پرسپولیس و استقلال از جام حذفی و اینکه تصور می کند کدام تیم ها به فینال برسند گفت: قطعا این دو تیم سرخابی هواداران بیشماری دارند و حذف آنها از جذابیت مسابقات برای هواداران فوتبال کم می کند اما تیم های حاضر در این رقابت به دنبال قهرمانی خواهند بود و تصور می کنم اگر سپاهان و ملوان تا قبل از فینال با یکدیگر روبه رو نشوند می توانند یک پای فینال باشند. ملوان از جمله تیم های ریشه داری است که در جام حذفی هم همیشه در نقش مدعی حاضر می شود.

 هرچند نمی توان از تیم مدعی تراکتور هم عبور کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دختر سرمربی برزیلی پرسپولیس با لباس سرخپوشان (+عکس) سرمربی سابق تیم های پایه پرسپولیس: برای بازیکن نباید اوسمار و غیر اوسمار فرقی داشته باشد

دیگر خبرها

  • وحیدی: قادر به پذیرش بیشتر اتباع نیستیم
  • وزیر کشور: دیگر قادر به پذیرش بیشتر اتباع نیستیم
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • وضعیت آلودگی هوای تهران در روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • کارشناس فوتبال: پرسپولیس با تعویض های اوسمار بازنده شد