Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: اموال بنیاد مستضعفان باید مصرفش برای برطرف کردن مشکلات مردم و جامعه باشد. ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت الله سیدعلیرضا عبادی شامگاه پنج شنبه در دیدار با رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ضمن بزرگداشت یاد خاطره سردار شهید سلیمانی خطاب به فتاح اظهار داشت: مسئولیت و  شخصیت شما بسیار برای ما با ارزش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه انسان اشرف مخلوقات است خداوند همه چیز را  برای او خلق کرده اما زندگی انسان مشروط است افزود:  اگر شرایط باشد زندگی انسان سعادت را به دنبال دارد و بهترین ها  شامل حال او می شود اما اگر شرایط به هم بخورد پیداست به جای اینکه بهره صحیح بگیرد دنیا آخرتش ویران می شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دنیا  شرایط مختلف برای انسان  زیاد است  اما زندگی انسان  سه شرط دارد که بیشتر جنبه اجتماعی دارد حیات برای انسان میتواند هم برکت و هم عیر منفع باشد چرا که اگر کسی که  امور دست او است باید بهترینها باشند.

تمرکز محرومیت زدایی در12 شهرستان کشور از سوی بنیاد مستضعفاناهدای 7 هزار فقره سند املاک علوی به مردم با حضور رئیس بنیاد مستضعفان به روایت تصویررئیس بنیاد مستضعفان: اسناد باقی‌مانده زمین‌های بنیاد علوی تا سال 1400 به مردم واگذار می‌شود

عبادی با بیان اینکه  بشر ناگزیر است به صورت اجتماعی زندگی کند افزود: اگر حاکم به دنبال کمالات باشد  اگر این شرط رقم خورد و امور شما دست بهترین ها باشد بهترین آرمانها را داریم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اگر منابع اقتصادی شما در جامعه دست افرادی باشد که در سیستم تفکر با فکری صحیح باشد که اموال برای خدمت به انسان  باشد بسیار ارزش دارد بیان داشت: اموال تنها مصرفش برای برطرف کردن مشکلات مردم  باید باشد .

عبادی با بیان اینکه اگر در جامعه ای فاسد شد مشکلاتش زیاد میشود. افزود:  امید است فرصت هایی که  بسیار گران بها بدست می آید بهترین ها را رقم زند و بارزترین دستاوردها  قرب به خدا است.

انتهای پیام / 254/ش

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بنیاد مستضعفان زندگی انسان بهترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۲۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در بازدید از کارخانه ماشین سازی خرم آباد و در نشست صمیمی مدیران عضو شورای هماهنگی تشکلات کارگری و کارفرمایی و جامعه کار و تولید بر بررسی و رفع موانع تولید در استان تأکیدکرد.

وی با بیان اینکه جامعه کارگری در کنار کارفرما و سرمایه گذار باید همدل باشند، افزود: مسئولان باید در مسیر تولید قدم بردارند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های دولتی موظفند از تولید و اشتغال حمایت کنند، گفت: امروز جنگ ما جنگ اقتصادی است و دشمن برنامه ریزی کرده است که در تقابل با بخش اقتصادی کشورمان باشد، بنابراین همه باید برای کاهش مشکلات تولید در استان تلاش کنیم.

 حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه حرکت نظام اسلامی حرکت امیدآفرین و رو به جلو است، افزود: جامعه کارگری به دلیل تعطیلی بسیاری از کارخانه‌ها آسیب‌های زیادی دیده است که جلسات رفع موانع تولید باید برای استان و کاهش بیکاری خروجی داشته باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آیت‌الله علم‌الهدی‌: حجاب ‌از مدارس در دل دختران نهادینه شود
  • بحران کمبود معلم در مدارس نباید تکرار شود
  • بهترین راه برای حمایت از کارگران اصلاح «قانون کار» است
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید
  • ضرورت پاسخگویی به مطالبات و دغدغه مردم خراسان جنوبی
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • عملکرد هلال احمر در تسکین آلام رنج‌دیدگان قابل تحسین است
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند
  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی