Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-30@20:56:42 GMT

کدام یک از شروط تاج برای شروع لیگ عملی شد؟

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۱۲۹۳۶

ساعت 24-به‌نظر می‌رسد هیچکدام از شروط فدراسیون فوتبال برای آغاز لیگ برتر به‌طور کامل عملی نشده است و کماکان مشکلات سابق در لیگ برتر وجود دارد و تاخیر در آغاز لیگ نوزدهم بی اثر بوده است.

مشکلات شدید لیگ برتر هجدهم و درگیری‌هایی که در ورزشگاه اتفاق می‌افتاد باعث شد تا فدراسیون فوتبال برای برگزاری لیگ برتر نوزدهم شروطی را تعیین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ اعلام کردند که تا مسئله بلیت‌فروشی الکترونیک، شماره‌گذاری صندلی و دوربین‌های مداربسته حل نشود، لیگ برگزار نخواهد شد. 

اما در ماه‌های اخیر درگیری‌ها در ورزشگاه ادامه‌دار بوده و حتی در جریان بازی پرسپولیس-تراکتور در ورزشگاه آزادی، طرفداران دو تیم با پرتاب سنگ به سمت یکدیگر از خجالت هم در می‌آمدند. در ابتدای لیگ و با گزارش‌هایی که در رسانه‌های مختلف پخش شد، مشخص شد که وضعیت نشستن مردم بر روی صندلی‌ها طبق روال گذشته است و نظم مشخصی ایجاد نشده است.

نکته مهم دیگر هم به بلیت‌فروشی برمی‌گردد. نقص‌های متعدد این سیستم در بلیت‌فروشی دربی مشخص شد، جایی‌که مردم باید زمان زیادی را صرف خرید بلیت یک مسابقه می‌کردند و زمانی‌که از یک مرحله به مرحله دیگر می‌رفتند، دائما در صف انتظار قرار می‌گرفتند. در این شرایط هم زمان زیادی از آن‌ها گرفته می‌شد و هم ممکن بود که با خطای سیستمی مواجه شوند و نتوانند وارد بلیت تهیه کنند.

رخ دادن این مسائل در کنار هم نشان می‌دهد که شرایطی که پیش‌تر اعلام شده بود به‌طور کامل اجرا نشده است و جنجال‌های گذشته هنوز ادامه دارد.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال بلیت فروشی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۲۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه

به گزارش همشهری آنلاین،‌ در این اطلاعیه آمده است:

به اطلاع هواداران عزیز می‌رساند؛ باشگاه پرسپولیس طبق روال همیشگی با انجام تکالیف خود، مقدمات آغاز بلیت‌فروشی بازی پیش‌رو را انجام داده است. به این ترتیب، به زودی بخش خرید بلیت این بازی در وبسایت اختصاصی فروش بلیت به نشانی footballeticket.ir برای هواداران فعال می‌شود.

همچنین مطلب منتشر شده در صفحه منتسب به وبسایت بلیت‌فروشی به هیچ‌ عنوان صحت ندارد. دست اندرکاران سامانه فروش بلیت نیز منتظر اخذ مجوزهای لازم از نهادهای ذیصلاح برای شروع بلیت‌فروشی هستند.

کد خبر 847883 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • هواداران پرسپولیس چشم انتظار ارائه بلیت جدید
  • (عکس) برای اولین بار این جایگاه ورزشگاه آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • عکس| برای اولین بار جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • اتفاق ویژه: جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • پرسپولیس خیال هوادارانش را راحت کرد
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد