Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری استان کرمان به همراه اعضای شورای قضائی استان در مصلی بزرگ امام علی (ع) کرمان پیش از نمازجمعه برگزار می شود. تاریخ انتشار: 10:38 - 18 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۴۱۷۰

مدیر روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، از برگزاری ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری استان کرمان به همراه اعضای شورای قضائی استان در مصلی بزرگ امام علی (ع) کرمان پیش از نمازجمعه این هفته خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد بصیریان اظهار داشت: شهروندان کرمانی به مناسبت دهه‌ی مبارک فجر می‌توانند با در دست داشتن کارت ملی و درخواست کتبی در مصلی بزرگ امام علی (ع) از ساعت ۸:۳۰ صبح جمعه ۱۸ بهمن ماه حضور یابند واز نزدیک مشکلات خود را با مقامات ارشد قضائی استان مطرح نمایند.

وی اعلام کرد:علاوه بر رئیس کل دادگستری استان کرمان مقامات دیگری از جمله مدیران کل ادارات زندان‌ها واقدامات تامینی وتربیتی، ثبت اسناد واملاک استان، پزشکی قانونی، سازمان قضائی نیرو‌های مسلح، دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان و جمعی از معاونین رییس کل دادگستری استان کرمان حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: بی تردید یکی از مهم‌ترین وظایف مسئولان ایجاد ارتباطات دو سویه مردمی است و به لحاظ اهمیت غیر قابل انکار، ارتباطات مردمی از میان سایر نقش‌های تعریف شده مسئولین نمایان‌تر و بارزتر می‌باشد.

مدیر روابط عمومی دادگستری استان کرمان گفت: ارتباط دو سویه چهره به چهره، اقناع و جلب رضایت ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی، شناخت و رفع فوری برخی از مشکلات مراجعین و پاسخگویی صریح و شفاف از مباحثی است که مسئولین قضائی همواره مد نظر قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید: ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری استان کرمان با ۱۰۰ نفر از شهروندان شرق استان

وی تصریح کرد: بدست آوردن رضایت مندی مردم از سیستم قضائی هدف نهایی تکریم است و مسئولان ارشد دستگاه قضائی بعنوان یک وظیفه انسانی و دینی آن را مورد توجه قرار می‌دهد.

بصیریان هدف از برگزاری ملاقات‌های مردمی را شناسایی مطالبات مردم، پاسخگویی به نیاز‌های جامعه، تسریع در انجام امور، گسترش مشارکت مدنی و مشارکت حداکثری آحاد مردم در تصمیم سازی‌ها اعلام کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری کل استان کرمان ملاقات مردمی ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری استان کرمان مصلی بزرگ امام علی قضائی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۳۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان کردستان پیش از ظهر یکشنبه در آئین افتتاح این دفتر اظهار کرد: کاهش مراجعه به دستگاه قضائی، تسریع در رسیدگی به پرونده و صرفه جویی در وقت و هزینه، افزایش کارآمدی نظام قضائی کشور با افزایش نسبی سرعت، دقت و کیفیت و استفاده شهروندان از فرصت‌های برابر با رفع موانع اداری از اهداف توسعه دفاتر خدمات الکترونیک قضائی است.

علی رشیدی افزود: تکریم ارباب رجوع باید از اولویت‌های کاری دفاتر خدمات الکترونیک قضائی است و این مهم مورد توجه خواهد بود.

وی همچنین بر همکاری هر چه بیشتر دادگستری‌ها با دفاتر خدمات الکترونیک قضائی تأکید کرد.

این دفتر به آدرس شهرستان قروه، خیابان شریعتی، بعد از سه راه طالقانی، جنب فروشگاه افق کوروش به شهروندان قروه خدمات قضائی ارائه می‌کند.

گفتنی است؛ دفتر فوق چهل و سومین دفتر خدمات الکترونیک قضائی در استان کردستان است.

کد خبر 6097105

دیگر خبرها

  • ۲۷ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در مزارع آمل تخریب شد
  • ماموریت ویژه دادگستری البرز برای شناسایی مدیران شهری متخلف
  • برگزاری دادگاه‌های علنی بر خط در دادگستری استان کرمانشاه
  • افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر قروه
  • چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد 
  • چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد
  • عفو بیش از ۲ هزار نفر از زندانیان جرایم غیر سرقت در البرز
  • خطبه های نماز جمعه نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان
  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان