Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-08@10:34:46 GMT

قربانی: نباید از مجیدی بابت تعویض قائدی انتقاد کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۱۳۴۳۷

خرداد: پیشکسوت استقلال گفت: اینکه بخواهیم بابت تعویض مهدی قائدی از فرهاد مجیدی انتقاد کنیم کار درستی نیست زیرا یک مربی براساس شرایط مسابقه دست به تعویض می‌زند.
به گزارش خرداد ،«پیروز قربانی» روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: تیم‌های استقلال و پرسپولیس یکی از بهترین شهرآوردهای چند سال اخیر را به نمایش گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: استقلال می‌توانست برنده شهرآورد باشد اما بدشانسی آورد و در نهایت نتوانست به آنچه استحقاقش را داشت برسد و به تساوی رسید.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: بازیکنان استقلال در شهرآورد زحمت خود را کشیدند اما بدشانسی نیز جزوی از قانون نانوشته فوتبال است.
قربانی تصریح کرد: استقلال می‌توانست گل دوم را نخورد اما یک لحظه غفلت باعث شد تا بشار رسن دروازه سید حسین حسینی را باز کند.
وی درباره انتقاداتی که از فرهاد مجیدی بابت تعویض مهدی قائدی مطرح شده است، اعلام کرد: اینکه بخواهیم بابت تعویض‌ها از سرمربی انتقاد کنیم کار درستی نیست چرا که یک مربی بر اساس شرایط مسابقه دست به تعویض می‌زند.
بازیکن پیشین استقلال گفت: قائدی خسته بود و فرهاد مجیدی به همین دلیل او را تعویض کرد. ضمن اینکه وی می‌خواست کمربند خط میانی استقلال را محکم کند. برچسب ها: پیروز قربانی ، مجیدی ، قائدی

منبع: خرداد

کلیدواژه: پیروز قربانی مجیدی قائدی فرهاد مجیدی بابت تعویض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۳۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پیکان و آلومینوم اراک امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت و در هفته بیست و ششم لیگ برتر رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با یک گل به سود آلومینیوم به پایان رسید.

در نیمه دوم و پیش از به ثمر رسیدن گل آلومینیوم، علی قربانی مهاجم پیکان در محوطه جریمه آلومینیوم نقش بر زمین شد که کادر فنی پیکان اعتقاد به اعلام خطای پنالتی داشت اما محمدحسین زاهدی تصمیم به ادامه بازی گرفت.

در همین خصوص رسانه باشگاه پیکان با انتشار تصویر سرنگون شدن علی قربانی نسبت به اعلام نشدن پنالتی به سود این تیم معترض شد و از کارشناسان داوری درخواست کرد تا در این خصوص نظر فنی ارائه کنند.

کد خبر 6098755

دیگر خبرها

  • عکس| تازه‌ترین عکس مهدی قائدی بعد از حواشی طلاقش
  • فراز : از کمیته انضباطی بابت این رای تشکر می‌کنم
  • درخواست تجدید نظر اسپورتینگ بابت فرد توهین کننده به طارمی رد شد
  • احمدزاده باز هم روی دور غر زدن
  • انتقاد میثاقی از صحبت های نکونام پس از جدایی خطیر از استقلال / فیلم
  • جواد نکونام: تعویض‌های ریسکی انجام دادیم/ کار استقلال سخت‌تر شد
  • اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم
  • روی کین دست از سر هالند بر نمی‌دارد؛ بچه لوسِ بی‌ادب!
  • ۴۵۰ ویژه برنامه دهه کرامت در سطح استان بوشهر اجرا می‌شود
  • سیل در افغانستان قربانی گرفت