Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از دامغان، سیف‌الله سعدالدین در مراسم افتتاحیه دوازدهمین جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی استان سمنان که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان برگزار شد، گفت: در کنار پیشرفت‌های علمی و پژوهشی باید فرصت‌های علمی و تحقیقاتی درخور توجه را به محصول تبدیل کنیم و از سرمایه‌های پژوهشی برای حل مشکلات، استفاده جدّی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعدالدین از سردار سلیمانی به عنوان محور مقاومت یاد کرد و با پاسداشت خدمات و تلاش‌های این سردار رشید سپاه اسلام، گفت: این دوره از جشنواره را به یاد و نام وی برگزار می‌کنیم تا مراتب قدرشناسی خود را به ساحت او ابراز کرده باشیم.

سعدالدین به انتخابات پیش‌روی هم توجه کرد و گفت: حضور حداکثری در انتخابات را وظیفه ملی و اعتقادی می‌دانیم که می‌تواند اقبال عمومی به نظام مقدس جمهوری اسلامی، رهبری و ولایت را به نمایش گذارد و در ادامه، انتخاب برجسته از مجموعه نامزدهای انتخاباتی از وظیفه ساختاری بعدی است که باید به آن توجه داشته باشیم و افرادی مصمّم و معتقد را راهی مجلس کنیم.

نعمت‌الله نعمتی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان نیز در آغاز مراسم افتتاحیه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان در دهه فجر انقلاب اسلامی، میزبان دوازدهمین جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، یادواره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در استان سمنان است و در این دوره ۱۵ گروه ورزشی از استادان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سراسر استان سمنان حضور داشتند.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان با قدرشناسی از تمام ورزشکاران و رئیس کانون بسیج اساتید استان سمنان، افزود: مسابقات در دو بخش ویژه خواهران و برادران و در رشته‌های فوتسال، والیبال، تنیس روی‌میز، بدمینتون، دارت و طناب‌کشی و مسابقات فرهنگی و کتاب‌خوانی نیز هم‌زمان در همین موعد برگزار شد.

نعمتی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی مولود انقلاب اسلامی است و شرح مختصری از توفیقات علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان، خاطرنشان کرد: پیوند و تحکیم مودّت بین دانشگاهیان به محوریت فعالیت‌های بسیج اساتید به‌ویژه در زمینه فرهنگی و ورزشی می‌تواند عامل ارتقای کیفیت آموزشی و پژوهشی از رهگذر انتقال تجارب مفید باشد.

مسابقات در یک روز و در دو مجموعه ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان و دانشگاه دامغان برگزار شد و در پایان گروه‌های ورزشی حائز رتبه‌ برتر به شرح ذیل معرفی شدند.

گروه ورزشی والیبال دانشگاه آزاد اسلامی دامغان بر سکوی نخست ایستاد.

گروه ورزشی فوتسال دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود قهرمان این دوره از جشنواره شد.

سیدحیدر جعفری و مسعود طاهری شهرآیین از دانشگاه صنعتی شاهرود حائز رتبه برتر در رشته بدمینتون این دوره از مسابقات شدند.

در تنیس روی میز برادران علیرضا جلالی از دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود و جمشید تابش‌پور از دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان به عنوان قهرمان و نایب قهرمان معرفی شدند.

در تنیس روی میز خواهران، ملیحه اردکانی‌زاده از دانشگاه دامغان و مریم‌السادات آقاعمو از فنی و حرفه‌ای استان، اول و دوم شدند.

در پرتاب دارت مردان، حسین اقبالی از دانشگاه ایوان‌کی در رده نخست ایستاد.

در پرتاب دارت بانوان، مژده سهرابی از فنی و حرفه‌ای استان بر سکوی نخست جای گرفت و در مسابقات طناب‌کشی گروه ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان در رتبه نخست معرفی شد.

انتهای پیام/

341 / 320 افتتاح جشنواره فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد دامغان رئیس بسیج کانون اساتید سیف الله سعدالدین

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: افتتاح جشنواره فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد دامغان رئیس بسیج کانون اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج اساتید دانشگاه دانشگاه ها و مراکز تنیس روی میز استان سمنان گروه ورزشی برگزار شد معرفی شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۳۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه آزاد با ایجاد محیط‌های حمایتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین افشاری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان در دیدار با محمدحسین تقی‌پور فرمانده سپاه شهرستان دامغان با اشاره به ساختار دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: بخشنامه و آیین‌نامه‌های دقیق، ساختار خوب، کارکنان و اعضای هیئت علمی توانمند از دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاهی پویا و قانونمند ساخته که با توجه به رعایت قوانین کمترین معضلات را در آن شاهد هستیم.

وی اضافه کرد: فعالیت‌های دانش‌بنیان به‌عنوان یک مفهوم مهم در جامعه علم و فناوری دارای اهمیت بالایی است و این فعالیت‌ها نه‌تنها به توسعه علم و فناوری کمک می‌کند، بلکه نقش مهمی در توسعه اقتصادی و اجتماعی دارد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان متذکر شد: یکی از دستاورد‌های دانش‌بنیانی از زیست‌بوم علم و فناوری کشور است و این دستاورد نشان‌دهنده توانایی دانش‌بنیان‌ها در تجهیزات پیشرفته و مقابله با تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی است.

افشاری متذکر شد: همچنین شرکت‌های دانش‌بنیان بر پایه نوآوری و دانش‌افزایی سریع عمل و با تجاری‌سازی محصولات خود به توسعه اقتصادی کشور کمک می‌کند و می‌تواند در توسعه جامعه و اقتصاد کشور اثربخش باشد.

دانشیار دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: راهی به جز حرکت به سوی کار و تولید نیست و با توسعه فرهنگ کار و کارآفرینی نیازمند تلاش‌های جدی و نهادینه‌سازی آن در جامعه هستیم، آموزش و ترویج مفاهیم کارآفرینی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی می‌تواند نقش مهمی در توسعه این فرهنگ داشته باشد.

افشاری تأکید کرد: آموزش مهارت‌های کارآفرینی به جوانان و دانشجویان می‌تواند آینده‌ی کاری آنها را تحت تأثیر قرار دهد و با توجه به اهمیت کلیدی کارآفرینی در توسعه کشور، تلاش‌های جدی برای ترویج این فرهنگ و ایجاد محیط‌های حمایتی برای کارآفرینان در برنامه‌های ما در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • دانشگاه آزاد دامغان جنبه‌های علمی و فرهنگی شاخصی دارد
  • ترویج فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه آزاد با ایجاد محیط‌های حمایتی
  • رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند
  • ۳۹ سالگی دانشگاه آزاد در زعفرانی‌ترین شهر جهان
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • حضور استاندار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه
  • دانشگاهیان با ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان موجب خودکفایی کشور می‌شوند
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی
  • تبیین سیاست‌های فرهنگی تأثیرگذار بر بازآفرینی شهری