Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@22:56:15 GMT

توضیح علیپور درمورد شادی گل عجیبش

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۱۳۵۷۶

توضیح علیپور درمورد شادی گل عجیبش

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظرم گل اول استقلال در دربی می‌توانست خطا باشد چون روزبه چشمی محمد انصاری را هُل داد.

به گزارش مشرق، علی علیپور درباره گلزنی مقابل استقلال در دربی نود و دوم که سومین گلش به استقلال در دربی ها محسوب می شود، گفت: اولین گلی که در دربی زدم اولین حضورم در دربی بود. دومین گل را پنالتی زدم که بازی را یک بر صفر بردیم و نمی توان حس آنرا توصیف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دربی هم با گلم به بازی برگشتیم. احساس می کنم تماشاگران اینبار دربی بهتری را نسبت به قبل شاهد بودند.

وی با بیان اینکه وضعیت پرسپولیس در کل خوب است، یادآور شد: قهرمانی های پشت سر هم مسئولیتمان را سخت تر کرده است. رقابت در لیگ سخت تر شده است. تمام تیم ها برای رقابت انگیزه دارند. این موضوع انگیزه بچه های ما را هم بیشتر می کند و همچنین انگیزه کادر فنی را.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درباره تفاوت های سیستم برانکو، کالدرون و گل محمدی گفت: وقتی مربی چیزی بخواهد، بازیکن موظف است خودش را سریع با آن سیستم وفق بدهد. خدا را شکر بازیکنان خوب پرسپولیس توانسته اند خودشان را وفق بدهند. این باعث شده پرسپولیس همیشه بالای جدول باشد.

علیپور در پاسخ به این سئوال که آیا بعد از گل اول استقلال فکر نمی کردید کار تمام شده است؟ اظهار کرد: نه اینطور نیست. اوایل بازی بود که گل خوردیم. البته یک صحنه قبل از گل اول می توانست روی محمد انصاری خطا باشد چون روزبه چشمی او را هل داد.

بیشتر بخوانید:

جا داشت بعد از گل تساوی بیشتر خوشحالی کنم

وی همچنین درباره گلی که به استقلال زد، یادآور شد: قبل از شروع مسابقه زمین چمن را آب داده بودند. وقتی اوساگونا توپ را برایم سانتر کرد، خیلی چیزها در ذهنم مرور می شد که اگر گل این فرصت نشود چه می شود و اگر توپ به زمین بخورد شدتش زیاد می شود.

مهاجم پرسپولیس گفت: بعد از دریافت گل دوم شرایط سخت شد. بعد از دقیقه ۷۵ به بعد با دفاع منسجم استقلال عطش گلزنی داشتیم ولی می دانستیم کار سختی داریم. خدا را شکر استوکس توانست تاثیر خوبی روی توپ بگذارد و بشار هم گل بزند.

علیپور درباره تاثیر خارجی های پرسپولیس در دربی - پاس گل اوساگونا، ضربه استوکس و گل بشار رسن- گفت: هر بازیکنی در پرسپولیس بازی می کند حتماً خوب است. سنگینی اسم پرسپولیس است که باعث می شود بازیکن خودش را جمع کند یا نه. اوساگونا هم بازیکن خیلی خوب و قدرتی است و توپ را خیلی خوب حفظ و دو سه بازیکن حریف را مشغول خودش می کند.

مهاجم پرسپولیس که در برنامه «شب های فوتبالی» حاضر شده بود، درباره جنجالی که به خاطر شادی گلش ایجاد شد اظهار کرد: از شانس بد یا خوب قرعه زمین طوری بود که حمله ما سمت تماشاگران استقلال بود. بعد از گل در آن جو سنگینی که ورزشگاه دارد یکهو تصمیم گرفتم که جلوی خبرنگاران و عکاسان این کار را انجام بدهم! نمی توانستم عکاسان را سمت دیگری ببرم که عکس شادی گل بگیرند! بیرون از زمین فوتبال با همه سلام دارم. آدمی نیستم که به هواداران استقلال توهین کنم. تک تک بازیکنان از آقا فرهاد و بازیکنانی مثل روزبه چشمی و دانشگر و علی کریمی دلجویی کردیم. به خودم اجازه نمی دهم هواداری را دل آزرده کنم. در کل منظور خاصی نداشتم. این هم یک شادی گل بود. نمی دانم چرا داور حساس شد و کارت زرد داد.

علیپور در خصوص احتمال دعوتش به تیم ملی با حضور اسکوچیچ روی نیمکت ایران، گفت: روزی که وارد فوتبال حرفه ای شدیم تمام تلاشمان این بود در رده های ملی حضور داشته باشیم. از دوره کی روش، ویلموتس و الان هم اسکوچیچ این هدفمان بوده است. بازیکن در باشگاه موظف است آنچه کادر فنی می خواهد در زمین انجام بدهد و ان شاءالله نظر سرمربی تیم ملی را هم جلب کنیم.

مهاجم پرسپولیس در پایان تاکید کرد که برای این تیم هیچ موقع کم کاری نکرده و اگر موقعیتی هم از دست رفته به خاطر بدشانسی بوده است.

منبع: مشرق

کلیدواژه: جشنواره فجر معامله قرن انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا علی علیپور پرسپولیس استقلال استقلال در دربی مهاجم پرسپولیس روزبه چشمی بعد از گل شادی گل گل اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۳۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیغام هافبک پرسپولیس با شادی گل دردناک

به گزارش "ورزش سه"، علیرغم انتقاداتی که به اوسمار ویرا در خصوص تعویض‌هایش در دیدار با آلومینیوم اراک که با حذف پرسپولیس در جام حذفی همراه بود، شاید بتوان گفت یکی از نکات روشن این بازی حضور سینا اسدبیگی بود.

هافبک دفاعی گلزن پرسپولیس در این بازی که در این فصل روزهای تلخی را بابت نیمکت نشینی‌های پیاپی دنبال می‌کند، برخلاف فصل گذشته اکنون تنها دو بازی در لیگ شانس حضور ثابت در ترکیب اصلی را داشته است. او در جام حذفی و برابر نفت و گاز گچساران که با برتری و صعود سرخپوشان نیز همراه بود، دیگر بازی فیکس خود را در این فصل پشت سر گذاشت.

اوسمار ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس در بازی مقابل آلومینیوم اراک و در اوایل نیمه دوم تصمیم به تعویض سینا اسدبیگی گرفت و این بازیکن با نمایش خود، آمادگی‌اش را به رخ کشید. سینا اسدبیگی علاوه بر گلی که در این بازی برای سرخ‌ها به ثمر رساند، یک پاس گل نیز برای عیسی آل کثیر مهیا کرد تا حضوری تاثیرگذار برابر آلومینیوم به نام خود کند. اسدبیگی در ضربات پنالتی نیز موفق عمل کرد و با اعتمادبنفس بالا موفق به باز کردن دروازه احمد گوهری شد.

سینا اسدبیگی اما بعد از گلی که از راه دور برابر آلومینیوم به ثمر رساند، حرکت عجیبی را شکل داد. او لنگان لنگان به سمت نیمکت پرسپولیس رفت و شادی خود را با آنها تقسیم کرد. شوت سنگین و با زاویه مناسب این هافبک دفاعی که فصل گذشته نیز گلی زیبا در ترکیب پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان به ثمر رسانده بود، شادی گل خود را با اشاره به شوتی سنگین که باعث گرفتگی عضله‌اش شده به حالت لنگان لنگان به نمایش گذاشت!

ویدئو: 331102

هافبک دفاعی پرسپولیس که در این فصل فرصت چندانی برای خودنمایی به دست نیاورده، اکنون امیدوار است در هفته‌های کوتاه باقیمانده تا پایان فصل شانس بیشتری از سوی اوسمار کسب کرده و باید دید مقابل سپاهان در جدال حساسی که در آزادی پیش رو دارند، قادر خواهد بود به واسطه نمایشی که به جا گذاشته، اوسمار را وادار به حضورش در ترکیب اصلی کند یا خیر.

دیگر خبرها

  • توضیح مدیر تراکتور در مورد کامنت جنجالی!
  • پیغام هافبک پرسپولیس با شادی گل دردناک
  • توضیح گلر جوان پرسپولیس درباره شوت عبدالکریم!
  • عکس| تصویری از مجسمه سنگی رونالدو و شباهت عجیبش به این بازیکن
  • ببینید | شادی مردم اراک پس از حذف پرسپولیس و صعود آلومینیوم
  • شادی دسته‌جمعی برای گل انفرادی ارونوف (عکس)
  • صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!
  • پشت پرده بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس
  • پرسپولیس بعد از چهار فصل با مربی خارجی در حذفی!
  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!