Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات فوتسال نیروهای مسلح با میزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و با حضور جمعی از فرماندهان ارشد نیروهای مسلح برگزار شد. ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اندیمشک، اولین دوره مسابقات فوتسال کارکنان نیروهای مسلح به میزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این سری رقابت‌ها تیم‌های فوتسال کارکنان پایور نیروهای مسلح، در قالب دو دوره مقدماتی و نهایی با یکدیگر به رقابت ‌پرداختند.

در این مسابقات تیم نیروی زمینی سپاه مقام قهرمانی را کسب کرد و نیز  تیم وزرات دفاع مقام دوم و تیم پدافند هوایی ارتش مقام سوم را کسب کردند.

فرمانده سپاه کردستان: کردستانی‌ها در 22 بهمن با «نه بزرگ» پاسخ تبلیغات دروغین دشمن را می‌دهندمسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه خوزستان: نظام استکبار در مواجهه با انقلاب اسلامی به "بی‌ارادگی" رسیده است + فیلمفرمانده سپاه پاسداران در استان گلستان : استقلال سیاسی ملت ایران، بزرگترین دستاورد انقلاب استفرمانده سپاه کربلای مازندران: باید برای آینده شغلی جوانان از دوران سربازی برنامه‌ریزی کنیم

سردار سرتیپ دوم پاسدار علی نجفوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اندیمشک اظهار داشت نیروی انسانی  تیپ در رشته‌های مختلف ورزشی اهتمام لازم را دارند و تمام هدف ما این است که بتوانیم حس نشاط، سلامتی و شادابی را در بین کارکنان فراهم کنیم.

وی افزود تیپ حضرت مهدی(عج) با توکل بر خدا و پرورش پاسداران جوان در همه‌ی عرصه‌ها اعم از آمادگی رزمی، ورزشهای قهرمانی ، فوتسال ، تیر اندازی ، کوهنوردی یگان را برای هر گونه ماموریت آماده کرده‌ایم.

وی در ادامه افزود این یگان علاوه بر آماداگی همه جانبه دفاعی، ورزشی  آماده‌ی مردم یاری درقالب گروه های جهادی برای محرومیت زدایی است.

 

انتهای پیام/331/ش

R41468/P/S6,57/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مسابقات فوتسال نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۳۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، در ادامه رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا و در مرحله حذفی، تیم ملی کشورمان که در ترکیب خود از سعید مومنی سنگربان قزوینی بهره می‌برد، به مصاف تیم قرقیزستان رفت و با برد پر گل علاوه بر رسیدن به نیمه نهایی مسابقات مجوز حضور در مسابقات جام جهانی را کسب کرد.   تایلند میزبان جام ملت‌های فوتسال آسیا است.   نایب قهرمانی کاراته استان در رقابت‌های قهرمانی دختران کشور   در جریان رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، در مسابقات دسته ۶۶ کیلوگرم جوانان، مائده شالی با شکست برابر کاراته کا قمی به نشان نقره رسید.   پیش از این هم لیلا برجعلی ملی پوش استان موفق به کسب نشان طلا رده سنی بزرگسالان شده بود.

دیگر خبرها

  • علت انتقال ۶ نیروی مرزبانی به خاک افغانستان چه بود؟
  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • ۲۰ هزار سرباز ماهر وام خوداشتغالی گرفته اند
  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند