Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-03@04:46:46 GMT

مهمترین موضوع بنیاد مستضعفان املاک است

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۱۳۸۸۲

مهمترین موضوع بنیاد مستضعفان املاک است

خبرگزاری میزان- رییس بنیاد مستضعفان گفت: مهمترین موضوع بنیاد مستضعفان در خراسان جنوبی موضوع املاک است و باید از ظرفیت این املاک برای توسعه استان استفاده شود. تاریخ انتشار: 11:27 - 18 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۴۱۹۱

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، پرویز فتاح در دیدار با نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی که استاندار و جمعی از مسوولان استان نیز حضور داشتند، گفت: مهمترین موضوع بنیاد مستضعفان در خراسان جنوبی موضوع املاک است و باید از ظرفیت این املاک برای توسعه استان استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ما زمین را برای گره‌گشایی از مردم می‌خواهیم، چون حضرت امام خمینی (ره) این املاک را از حلقوم طاغوت بیرون کشید تا برای مردم تاثیری داشته باشد.

رییس بنیاد مستضعفان اظهار داشت: شاه زمین‌های بسیاری داشت، اما به دردش نخورد لذا نفع ما در نفع مردم است و فقط همین می‌ماند و بقیه می‌رود.

وی افزود: مردم خراسان جنوبی شایسته بهترین خدمات هستند و بنده معتقدم این مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و همچنین انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور باشکوه خواهند داشت، چون به فرموده مقام معظم رهبری دنیا می‌خواهد ببیند با این فشار‌ها و هجمه‌ها مردم ما چگونه عمل می‌کنند.

فتاح بیان کرد: وقتی وزیر شدم نخستین سفر استانی ما به خراسان جنوبی بود و نخستین تصمیمی که گرفتم در بیرجند بود؛ به سد اسدیه رفته بودم و در مسیر به روستایی رفتم که سه هزار نفر در منطقه، چون قادر به پرداخت حق انشعاب نبودند، از نعمت برق محروم بودند و تصمیم گرفتم به طور رایگان به همه آن‌ها انشعاب برق داده شود.

رییس بنیاد مستضعفان گفت: وقتی در کمیته امداد امام خمینی (ره) مسئولیت داشتم، آقای نوبخت تقاضای ساخت ۵۰۰۰ واحد مسکونی برای خراسان جنوبی را داشتند که بنده تقاضا کردم این تعداد به ۱۰ هزار واحد مسکونی برسد و استاندار خراسان جنوبی بانی انجام این کار بودند.

بیشتر بخوانید: ۱۳۵۰ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد استان کرمان افتتاح شد

فتاح تصریح کرد: تولید، اشتغال و درآمد مردم باید به جایگاه واقعی خود برسد و ما هم در بنیاد مستضعفان در حد توان خود در بخش محرومیت‌زدایی اقداماتی را انجام داده‌ایم.

وی افزود: شهرستان "درمیان" خراسان جنوبی را برای خدمت‌رسانی تعیین کردیم و هرکاری که در وسع بنیاد مستضعفان باشد برای آبادانی و محرومیت‌زدایی این شهرستان انجام می‌دهیم.

رئیس بنیاد مستضعفان همچنین در دیدار جمعی از اعضای گروه‌های جهادی و فعالین فرهنگی و اجتماعی استان خراسان جنوبی با اشاره به ایام الله دهه فجر گفت: همه ما مدیون حضرت امام (ره) هستیم و در آن دنیا هم بالاترین نعمتی که از آن مورد سوال قرار می‌گیریم، نعمت امام و رهبری است.

وی با اشاره به تاکیدات رهبری بر لزوم حمایت از جوانان انقلابی و جهادی افزود: علیرغم اینکه در مبارزه سختی قرار داریم، اما جز امید و یقین در چهره رهبر انقلاب نمی‌توان دید؛ این یعنی باید به پیروزی یقین داشت.

رئیس بنیاد مستضعفان، لزوم عمل به وعده‌ها را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: کار جهادی یعنی کار‌های خُرد خالصانه؛ باید عمق این اقدامات را بالا برد تا پرثمر و ماندگار باشد

فتاح افزود: در حوزه جهادی بنیاد مستضعفان یعنی بنیاد علوی جوانانی انقلابی در صحنه حاضر شده اند که به صورت کامل از آن‌ها حمایت می‌کنیم.

رئیس بنیاد مستضعفان ادامه داد: ما هم عین اموال و هم منافع اموال بنیاد مستضعفان را برای گره گشایی از مشکل مردم در اختیار قرار می‌دهیم

براساس گزارش روابط عمومی بنیاد علوی، وی با تاکید بر لزوم استقلال گروه‌های جهادی خاطرنشان کرد: ما در بنیاد مستضعفان از گروه‌های جهادی حمایت می‌کنیم و دستاورد‌ها هم باید به نام‌های مقدس همین گروه‌های جهادی باشد، نه به نام ما. در چنین شرایطی است که خدا به کار برکت می‌دهد.

در این دیدار، تعدادی از گروه‌های جهادی و فعالین فرهنگی و اجتماعی به معرفی ظرفیت‌ها و مشکلات استان خراسان جنوبی پرداخته و راهکار‌هایی برای هم افزایی هرچه بیشتر مطرح کردند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کمیته امداد فتاح رییس بنیاد مستضعفان رئیس بنیاد مستضعفان بنیاد مستضعفان خراسان جنوبی گروه های جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۳۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد

جانشین سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: عملیات وعده صادق همه مظلومان جهان را امیدوار کرد، این عملیات سبب شده است که در رژیم صهیونیستی جنگ داخلی ایجاد شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، سردار مرتضی عمو مهدی صبح امروز _سه شنبه یازدهم اردیبهشت_ در آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهاقان اظهار کرد: دیدگاهی بعد از ظهور انقلاب اسلامی ایران شکل گرفته که هدف آن برقراری حاکمیتی بر پایه عدل و عدالت با کمک مردم مظلوم است و این دیدگاه روز به روز محبوب تر و طرفداران آن زیاد تر می‌شود.

وی با بیان اینکه وضعیت جهان باید از دست زورگویان و کسانی که قصد دارند با تحمیل فشار به بقیه حکومت کنند نجات پیدا کند، افزود: ما برای برقراری نظم و عدل هزینه‌های زیادی داده‌ایم و توطئه‌های بسیار علیه ما شده است اما ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیشتر رشد و توسعه داشته است.

جانشین سپاه حضرت صاحب الزمان (عح) استان اصفهان خاطرنشان کرد: چشم مستضعفان جهان به ما است؛ عملیات وعده صادق همه مظلومان جهان را امیدوار کرد، این عملیات سبب شده که در رژیم صهیونیستی جنگ داخلی ایجاد شود و مقامات آن‌ها استعفا دهند.

عمومهدی تصریح کرد: مردم مظلوم و مستضعف جهان به ویژه فلسطین، پس از شکل‌گیری حکومت رژیم صهیونیستی آرامش نداشته‌اند، جمهوری اسلامی ایران با کمک همین مردم مظلوم، ریشه این رژیم را خواهد کند.

وی با اشاره به ضرورت رفع موانع برای تشکیل تمدن نوین اسلامی تاکید کرد: اولین مانع شاه بود که با پیروزی انقلاب اسلامی ایران رفت و مردم در زیر چتر انقلاب اسلامی ایران قرار گرفتند، پس از آن حذف شدن رژیم غاصب صهیونیستی مطرح شد که همه باید تلاش کنند و پای کار باشند تا از صحنه روزگار محو شود.

جانشین سپاه حضرت صاحب الزمان (عح) استان اصفهان با اشاره به روز کارگر تصریح کرد: هرکسی که برای امرار معاش و رضایت خداوند متعال کار کند، کارگر است و باید از آن قدردانی شود.

عمو مهدی با تأکید بر این‌که باید در عرصه اقتصادی قوی شویم گفت: قوی شدن در عرصه اقتصاد نیازمند احترام و تکریم نیروهایی است که برای رشد کشور تلاش می‌کنند و برای تحقق تولید قدم بر می‌دارند.

وی ادامه داد: مردم شهرستان دهاقان با توجه به ظرفیت‌هایی که دارند به خوبی موضوع جهش تولید با مشارکت مردم را محقق کرده‌اند و به همین جهت باید تمامی دستگاه‌هایی اجرایی و همچنین بسیج حمایت‌هایی را که می‌توانند انجام دهند.

جانشین سپاه حضرت صاحب الزمان (عح) استان اصفهان ضمن قدردانی از فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج دهاقان اظهار کرد: برای فرمانده جدید ناحیه آرزوی توفیق داریم و انتظار می‌رود مدیریت شهرستان و دستگاه‌هایی اجرایی همراهی‌های لازم را داشته باشند.

به گزارش ایمنا، در این مراسم از زحمات عبدالرسول آقایی فرمانده سابق ناحیه قدردانی و بشیر کیانی‌نژاد به سمت فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج دهاقان معرفی شد، وی پیش از این ریاست سازمان بسیج عشایری استان اصفهان را بر عهده داشته است.

کد خبر 749303

دیگر خبرها

  • تلاش برای مردمی کردن اقتصاد در خراسان جنوبی
  • هلال احمر آماده باش است
  • گام های بسیج سازندگی خراسان جنوبی برای مردمی کردن اقتصاد
  • آماده‌باش جمعیت هلال‌احمر به دنبال هشدار سیلاب
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • دغدغه مردم زیرکوه در خصوص تخریب قنوات و جاده‌ها ویژه پیگیری می‌شود
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد