Web Analytics Made Easy - Statcounter

پاکستان مجوز خارج شدن ۵۰ بهله شاهین شکاری کمیاب را برای شاهزادگان عربستانی که از آنها برای شکار استفاده می‌کنند صادر کرد. ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴ بین الملل آسیا-اقیانوسیه نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه ای خبرگزاری تسنیم به نقل از داون نیوز، شاهزادگان سعودی که پیش از این موفق به دریافت مجوز شکار هوبره‌های پاکستانی شده بودند این بار قصد خارج کردن شاهین های کمیاب را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش ها حاکی است دولت اسلام آباد مجوز خارج کردن 50 بهله شاهین شکاری کمیاب را برای شاهزادگان سعودی صادر کرده است.

شاهین هایی که سعودی ها قصد خارج کردن آنها از پاکستان را دارند برای شکار دیگر پرندگان از جمله هوبره مورد استفاده قرار می گیرند.

این شاهین ها جایگزین شاهین های پیری می شوند که در دست شاهزادگان سعودی هستند و دیگر کارایی سابق را ندارند.

شاهین های پاکستانی به دلیل کمیاب بودن تحت حفاظت ویژه قرار دارند و شکار یا خرید و فروش آنها ممنوع است.

تمام این شاهین ها به درخواست شاهزاده فهد از پاکستان خارج خواهند شد و سفارت عربستان پیگیر به نتیجه رسیدن این درخواست بوده است.

گفتنی است این شاهزاده خوشگذران عربستانی پیش از این مجوز شکار 2 هزار و 100 هوبره را دریافت کرده است و همراه دوستانش روزانه 100 هوبره شکار کرده اند.

هوبره ها نیز پرندگان کمیابی هستند که در فصل سرد سال از آسیای مرکزی به سمت پاکستان و بیابان های بلوچستان مهاجرت می کنند ولی در این فصل شاهزادگان کشورهای حاشیه خلیج فارس برای شکار آنها به پاکستان سفر می کنند و با پرداخت های مبالغ هنگفت مجوز شکار آنها را دریافت می کنند.

دولت پاکستان برای 13 شاهزاده دیگر عرب مجوز شکار هوبره صادر کرد

انتهای پیام/.

R1475/P/S8,87,90,91/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "عربستان سعودی" اخبار "پاکستان"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار عربستان سعودی اخبار پاکستان اخبار عربستان سعودی اخبار پاکستان شاهزادگان سعودی خارج کردن مجوز شکار برای شکار شاهین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۳۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهین رئال قصد فرود ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، فده والورده توقف ناپذیر بازی می کند و این فصل در رئال مادرید بیشتر از هر کسی در میدان بوده است. به ماه می رسیده ایم و او تنها بازیکن رئال است که در تک تک بازی های این تیم در فصل جاری بازی کرده است. ستاره اروگوئه ای در مجموع 3748 دقیقه برای رئال به میدان رفته است.

از ژوئن سال گذشته که او در آخرین بازی لیگ در برنابئو مقابل اتلتیک به میدان نرفت، دیگر شاهد غیبت فده در ترکیب رئال نبوده ایم. او 48 بازی متوالی است که بازی می کند.

درست است که از نظر آماری (2 گل و 7 پاس گل) مثل فصل گذشته نیست؛ فصلی که در آن 12 گل زد و همچنین 7 پاس گل داد اما نمی توان ترکیب رئال را بدون فده تصور کرد. او همه جای زمین دیده می شود و در رئال می گویند فده زمین فوتبال را شخم می زند!

در واقع، موقعیت او امسال پست 6 است و کمی دورتر از دروازه. آمدن جود بلینگام باعث شده تا فده کمی از پست سال قبل خود فاصله بگیرد ولی در رئال مادرید حالا بی جانشین‌تر از همیشه شده است.

دیگر خبرها

  • شاهین رئال قصد فرود ندارد!
  • حفاظت از حیات وحش مناطق آزاد نیازمند اجرای قرق اختصاصی است
  • عشق در قلمرو حیات وحش؛ وقتی حیوانات عاشق می‌شوند (عکس)
  • برگزاری بیش از ۵۰ برنامه در هفته معلم
  • تهدید حیات جزیره سرخ‌گون هرمز با شیشه و پلاستیک
  • انتقال پیام صوتی به قمر مشتری به شکل موج‌های بصری
  • شکار موش کور توسط گرگ + فیلم
  • ببینید | حضور ترسناک یک کورکودیل در حیات یک خانه‌!
  • تضمین حیات شهری با افزایش درختان
  • ثبت تصاویری خاص از شکار و شکارچی!