Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،احمد مهرانی معاون پرورشی، فرهنگی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: چهل و نهمین جشنواره فیلم رشد در هرمزگان آغاز شد.

مهرانی افزود: در این جشنواره  ۳۵ عنوان فیلم از ۴۰ کشور خارجی به مدت ۱۰ روز برای دانش آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم اکران می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بااشاره به برگزاری  آئین نمادین چهل و نهمین جشنواره فیلم رشد استان هرمزگان در منطقه سیل زده گابریک سیریک افزود: برای بهره مندی بیشتر دانش آموزان از چهل و نهمین جشنواره فیلم رشد، با برنامه ریزی صورت گرفته این جشنواره در ۲۲ پایگاه ثابت و بیش از ۱۰۰ پایگاه سیار در مناطق شهری و روستایی استان هرمزگان برگزار می‌شود.

مهرانی کفت: جشنواره فیلم رشد با موضوعات آموزشی، تربیتی، علمی، پژوهشی و اجتماعی است و اکران این فیلم‌ها برای دانش آموزان به رایگان است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان هرمزگان پیش بینی کرد نزدیک به ۱۱۰ هزار دانش آموز استان هرمزگان از این فیلم‌ها دیدن کنند.

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره فیلم رشد آموزش و پرورش هرمزگان چهل و نهمین جشنواره فیلم رشد استان هرمزگان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۳۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی مدارس خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: در این جشنواره که در ۸ هزار مدرسه برگزار شد،   ۴۰۰ هزار دانش آموز مقاطع ابتدایی و متوسطه استان حضور داشتند.

عبدالله حبیبی افزود: از میان این دانش آموزان ۲۰۰ هزار نفر برای مسابقات منطقه‌ای قرآن و عترت که در سه شهرستان ایذه، شوش و امیدیه برگزار شد با هم به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: در جشنواره نخبگان قرآنی که امروز برگزار شد از مرحله‌ای   منطقه‌ای ۵۵۰ نفر از سراسر استان راه یافتند که از میان آنها ۱۷۴ نفر برای شرکت در کارگاه‌های تخصصی انتخاب می‌شوند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: پس از برگزاری این کارگاه‌ها ۷۰ نفر انتخاب و در مسابقات کشوری قرآن و عترت آموزش و پرورش شرکت خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی مدارس خوزستان
  • معرفی برترین ها در سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رشد در هرمزگان
  • آغاز جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی - پژوهشی لکوکاپ ایران
  • جشنواره «صدای پای خورشید» در همدان
  • برگزاری جشنواره بازی‌های بومی محلی در میبد
  • اختتامیه نخستین جشنواره همیاران مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی در همدان
  • فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد
  • جشنواره نوجوان خوارزمی در مهرستان و خاش
  • افزایش سرانه آموزشی با ساخت 600 کلاس درس جدید