Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی بختیار نماینده گلپایگان و عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارسینه، بابیان اینکه مسئولین نباید مردم را ناامید کنند، گفت: مردم برای ایجاد تغییر در انتخابات‌ها شرکت می‌کنند و به بهبود شرایط امید دارند. اما اگر با حضور در پای صندوق‌های رأی تغییری در شرایطشان ایجاد نشود، امیدشان خدشه‌دار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ایجاد اعتماد، راه‌حل بازگشت امید به مردم است

او ادامه داد: مسئولان، دولتمردان، نمایندگان مجلس، قوه قضاییه و سایر ارکان قدرت باید به مردم امید دهند. برای امید دادن به مردم باید اعتماد عمومی را بالا ببرند و اگر مردم اعتماد کردند، اعتمادشان را خدشه‌دار نکنند. مردم برای حل مشکلات معیشتی، رفع بیکاری و تولید رونق پای صندوق‌های رأی می‌آیند، اما اگر تغییری ایجاد نشد سرخورده خواهند شد.

این نماینده مجلس با اشاره به تحریم‌های ناجوانمردانه علیه ایران، خاطرنشان کرد: امروز در شرایط تحریمی هستیم و این تحریم‌های ناجوانمردانه باعث شده که قول رئیس‌جمهور و نمایندگان مجلس تحقق نیابد. متأسفانه همین موضوع نیز باعث شد که مردم ناامید شوند و بگویند در انتخابات ریاست جمهوری و مجلس حاضر شدیم و رأی دادیم، اما تغییر حاصل نشد و وعده‌ها محقق نشد.

مردم سوء استفاده مسئولین و دست‌اندازی به بیت‌المال و اموال عمومی را نمی‌پذیرند

بختیار ادامه داد: شاید مردم عدم تحقق وعده‌ها به دلیل وضع تحریم‌ها را بتوانند بپذیرند. اما سوء استفاده مسئولین و دست‌اندازی به بیت‌المال و اموال عمومی را نمی‌پذیرند. این مسائلی است که مورد انتقاد مردم است و مردم می‌گویند اگر ماگرفتاریم مسئولین باید گرفتار باشند. مردم شرایط برابر میان خودشان و مسئولین را می‌خواهند. آن‌ها می‌خواهند مشکلات اقتصادی متوجه همه آحاد جامعه باشد از وزرا گرفته تا نمایندگان مجلس.

او گفت: در دوران دفاع مقدس شرایط برای همه یکسان بود و همه با هم در جبهه حضور داشتند و از کشور پشتیبانی می‌کردند. در آن دوران همه دست‌به‌دست هم می‌دانند و کسی دست‌اندازی به حقوق بیت‌المال نمی‌کرد و کمتر کسی بود که سوء استفاده کند.

بیشترین علت ناامیدی در جامعه سوء استفاده مسئولین از بیت‌المال است

این نماینده مجلس با اشاره به سوء استفاده برخی مسئولین، تاکید کرد: امروز سوء استفاده برخی مسئولین از بیت‌المال و جایگاهشان باعث شده که مردم بی‌اعتماد شوند. بیشترین علت ناامیدی در جامعه سوءاستفاده‌هایی است که از بیت‌المال صورت گرفته است. مردم تحریم را تحمل کرده‌اند، اما بی‌عدالتی را برنمی‌تابند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: علی بختیار عضو فراکسیون امید مجلس سوء استفاده مسئولین نمایندگان مجلس دست اندازی بیت المال بیت المال تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۳۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت فیلم سینمایی اقتباسی درباره فرهنگ رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما فرهاد قائمیان امروز در دیدار مدیران و دبیران جشنواره فرهنگی هنری امام رضا (ع) با محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ما دوست و همراهانی هستیم که فقط به عشق امام رضا (ع) در این جشنواره‌ها هستیم، تا کارهای بهتری را برای شیفتگان امام هشتم (ع) انجام دهیم.

وی با اشاره به برگزاری اختتامیه جشنواره روستایی امام رضا (ع) در روستای کردر گفت: مردمان روستا خانه‌های خود را در اختیار جشنواره و هنرمندان گذاشته بودند، برای مردمی کردن این جشنواره فضایی ایجاد کردیم که مردم بدانند چه نوع فرهنگ رضوی را می‌خواهیم در بین مردم رواج دهیم.

قائمیان گفت: در جشنواره هنرهای نمایشی به دبیری اتابک نادری، او نه فقط برای این جشنواره همراهی خوبی داشت بلکه تلاش زیادی کرد تا نمایش‌ها در استان‌های مختلف کشور به صورت عمومی اجرا شود و مردم آشنایی بیشتری با فرهنگ رضوی پیدا کنند.

مدیر بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی امام رضا(ع) با اشاره به دیگر بخش‌های جشنواره گفت: تلاش شد تمام جشنواره‌ها در بین خود مردم باشد و امید است مدیران کل فرهنگ در استان‌ها همراهی خوبی با این رویداد داشته باشند.

وی افزود: امسال با جشنواره فیلم رضوان این بخش از جشنواره امام رضا (ع) هم فعال می‌شود که یک فیلم سینمایی با فرهنگ و نوع نگاه ما به فرهنگ رضوی است. یک فیلم‌نامه از کتاب «از عشق‌آباد تا عشق‌آباد» اقتباس شده و در راستای فرهنگ امام رضا (ع) است و امید است این فیلم از حیث بزرگی و تاریخی بودن برای سال آینده ساخته شود تا بگوییم جشنواره‌های امام رضا(ع) به اهداف والای خود خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • داستان شفافیت (۲)؛ بیم و امید یازدهمین مجلس برای شفاف شدن
  • کابوس اونانا دست از سر یونایتد برنمی‌دارد! (عکس)
  • بی‌عدالتی‌ها پتروشیمی‌ها در حق مردم استان بوشهر پذیرفتنی نیست
  • ساخت فیلم سینمایی اقتباسی درباره فرهنگ رضوی
  • ببینید | هشدار رئیس قوه‌قضائیه به متجاوزان به بیت‌المال
  • فیلم/ اژه‌ای: برخورد با متجاوزین به بیت‌المال باید بازدارنده باشد
  • انتقاد یک امام جمعه از واگذاری استقلال تهران | این بی عدالتی و جفا به مردم است
  • معلمان در هدایت نسل جوان نقش مهمی دارند
  • مسئولین به صورت پیوسته همان چیزی را می گویند که رهبری فرموده اند، این چه بساطی است؟