Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سه خط تولید بخش نئوپان کارخانه نکاچوب در شهرستان میاندرود شامگاه پنجشنبه با حضور محمود واعظی، رییس دفتر رییس جمهوری و احمد حسین زادگان، استاندار مازندران افتتاح شد. ‎

به گزارش خبرنگاراریادفترمازندران درشهرستان میاندرود،با راه اندازی این خطوط  700 نفر مشغول کار شدند که  480 نفر در بخش حفاظت از جنگل و 220 نفر نیز در بخش صنعت این شرکت فعالیت خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دفتر رئیس جمهوری در این مراسم با بیان این که آمریکا با هدف و امید این که کارخانجات کشور تعطیل و کارگران بیکار شوند مقوله تحریم حداکثری را مطرح و اعمال می کند ، گفت : امروز نه تنها اقتصاد ایران به تلقی آنان فلج نشده است ، بلکه بسیار قوی و شاهد افتتاح طرح های تولیدی هستیم.

واعظی تأکید کرد: دولت همه تلاش خود را برای رونق تولید در کشور بکار گرفته و هر کسی که در این راه تلاش کرده و اشتغال ایجاد کند و مانع از بیکاری کارگران و شاغلان شود، مورد تکریم و حمایت دولت است.

شرکت نکا چوب که سال 1348 در میاندرود ساری با 3 خط تولید نئوپان و روکش ملامینه فعالیت خود را آغاز کرده بود، در سال 91 به دلیل بدهی و مشکلات ناشی از آن، به بانک ملی واگذار شده و به مرور تعطیل می‌شود.

این واحد تولیدی همزمان با آغاز فعالیت دوباره شرکت چوب و کاغذ مازندران از مردادماه امسال به صورت کلی بازسازی و با ماشین‌آلات جدید از امروز دوباره در خط تولید قرار گرفت و کارگران این کارخانه بار دیگر مشغول بکار شدند.

  رئیس دفتر رئیس جمهور تأکید کرد: امروز 2 سال از اعمال تحریم‌های ناجوانمردانه آمریکا گذشته و در حالی که آمریکایی‌ها فکر می‌‌کردند بعد از 3 ماه از آغاز تحریم‌ها ایران تسلیم خواهد شد، ما امروز شاهد آغاز فعالیت مجدد، 2 کارخانه تولیدی بزرگ بعد از 5 سال توقف فعالیت بودیم و این بیانگر  همت، تلاش و مقاومت مردم است. 

واعظی خطاب به کارکنان و مدیران این واحد تولیدی، گفت: هر کدام از این اقدامات شما در افزایش و رونق تولید در کشور به دولت و ملت امید می‌دهد و تیری است به سوی دشمنان که امید داشتند، کارخانجات ایران تعطیل خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سه خط تولید بخش نئوپان میاندرود خط تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۴۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید به کارگران به عنوان سنگرداران جنگ اقتصادی توجه شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی پیش از ظهر دوشنبه در همایش کارگری در کارخانه روغن کشی ورامین طی سخنانی اظهار کرد: خوشبختانه کارخانه روغن کشی ورامین دارای قدمت کهن است و روغن ورامین امروز نه تنها در ایران بلکه در سطح جهانی مطرح است.

وی افزود: قشر کارگر در دین اسلام قشر ارزشمندی است به طوری که نبی مکرم اسلام (ص) دستان کارگر را می‌بوسید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به جنگ اقتصادی کنونی ادامه داد: امروز هر کارخانه در کشور یک سنگر مهم است و باید به کارگران و تولیدکنندگان برای پیروزی در این جنگ اقتصادی توجه کنیم.

امام جمعه موقت ورامین اضافه کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، تمام وابستگی کشور به حوزه نفت بود اما امروز بسیاری از تولیدات و محصولات غیرنفتی جمهوری اسلامی ایران صادر می‌شود که مایه مباهات است.

محمودی تاکید کرد: امروز برخی محصولات ورامین نظیر روغن این شهرستان به برخی کشورهای دنیا نظیر سوریه و ونزوئلا صادر می‌شود و باید ظرفیت‌های بالقوه دیار ۱۵ خرداد با همت تولیدکنندگان و کارگران و حمایت مسئولان بالفعل شود.

امام جمعه موقت ورامین در پایان با اشاره به تحولات منطقه گفت: ایران در گذشته به وضعی دچار شده بود که سیم خاردار را هم وارد می‌کرد اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی، قدرت و اقتدار ایران اسلامی به جایی رسید که جمهوری اسلامی، قلب رژیم صهیونیستی را نشانه گرفت و موجب عزت آزادیخواهان جهان شد.

کد خبر 6091930

دیگر خبرها

  • اعلام اولویت‌های تولیدی از سوی رییس سازمان سینمایی
  • حضور ۱۰ شرکت تولیدی کشاورزی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • لازم است دغدغه مسکن برای کارگران رفع شود/ هیچ کارخانه‌ای نباید تعطیل شود
  • آمادگی مازندران برای سفر رییس جمهوری
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • کارنامه دولت در مازندران/ بازگشت کارخانه های ورشکسته به تولید
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد 
  • باید به کارگران به عنوان سنگرداران جنگ اقتصادی توجه شود
  • آغاز رسمی فعالیت شهرداران دهه هشتادی رفسنجان