Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@12:13:50 GMT

رشد مشاغل و شرکت‌هاي حاضر در نمايشگاه کار

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۱۴۰۱۲

رشد مشاغل و شرکت‌هاي حاضر در نمايشگاه کار

خبرگزاری آریا- معاون فضای مجازی رسانه ملی گفت: مشاغل و شرکت‌های حاضر در سومین نمایشگاه «کار ایران» رشد دو برابری داشته است.
به گزارش خبرگزاری آریا، در مراسم افتتاحیه سومین نمایشگاه «کار ایران» که صبح امروز با حضور محمد شریف خانی معاون فضای مجازی رسانه ملی، دبیر نمایشگاه و عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی شریف در مجموعه نمایشگاهی بوستان گفتگو برگزار شد، شریف خانی افزود: نقطه شروع فعالیت و انگیزه اصلی ما از برپایی نمایشگاه کار، ایجاد فضای پر شور و با نشاط بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در این سال‌ها متوجه شدیم که یکی از عناصر کلیدی و انگیزه بخش برای جوانان نخبه کشور، بحث اشتغال است؛ بدین معناکه ظرفیتی به وجود آید تا توانمندی‌های واقعی این جوانان مستعد دیده و در نهایت به ثمره‌ای ماندگار تبدیل شود؛ این اتفاقی بود که ما دوست داشتیم رقم بخورد.
دبیرسومین نمایشگاه کار افزود: روند رو به رشدی که از بدو برپایی نمایشگاه «کار ایران» در حوزه اشتغال و کارآفرینی اتفاق افتاد، خود مؤید این نکته است که اگر جوانان ما در جایگاه و شرایط درست و مناسبی قرار گیرند، می‌توانند حس رشد و بلند پروازی خود را ارضا کنند؛ امیدواریم با جذب نیرو‌های جوان و تازه نفس، بتوانیم فصل جدیدی را برای رسیدن به اهداف بزرگمان رقم بزنیم.
عضوهیات علمی دانشگاه صنعتی شریف گفت: خوشبختانه امسال به همت دوستان و همکاران خوب و پرتلاشم، هم از لحاظ تعداد شرکت‌های حاضر در نمایشگاه و هم از حیث میزان مشاغل عرضه شده، با تنوع و رشد کمی و کیفی قابل توجهی مواجهیم؛ رشدی دو برابر که چنین جهشی جای تقدیر و تشکر فراوان دارد و امیدوارم این روند صعودی در آینده نیز ادامه داشته باشد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، شریف خانی خاطرنشان کرد: آنچه باید وجه همت ما قرار گیرد این است که شهود کارجویان را نسبت به بالفعل شدن ظرفیت‌های بالقوه شان افزایش دهیم؛ بحمدالله این اتفاق در نمایشگاه جاری با برپایی کارگاه‌های آموزشی متعدد و متنوع شکل خواهد گرفت و امسال، نخستین سالی است که اجرای آن را آغاز کرده ایم. بی شک افراد جویای کار می‌توانند با حضور در این کارگاه‌های تخصصی، شانس جذب خود را در شرکت‌های حاضر در سومین نمایشگاه «کار ایران» افزایش دهند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رشد مشاغل شرکت حاضر شرکت های حاضر سومین نمایشگاه خبرگزاری آریا کار ایران شریف خانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۴۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واردات خودرو‌های کارکرده منتظر مصوبه دولت

وزیر صمت گفت: واردات خودرو‌های کارکرده منتظر مصوبه دولت است، اما در مناطق آزاد قابل اجر است.

به گزارش تسنیم، عباس علی آبادی عصر امروز در حاشیه همایش تجاری ایران و چین در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران جمع خبرنگاران اظهار داشت: ده هزار شرکت دانش بنیان ایرانی برای چینی‌ها فرصت خوبی است.

وی افزود: ما در حوزه انرژی از ظرفیت‌های بالایی برخورداریم که می‌توانیم در اختیار چینی‌ها قرار دهیم و در حوزه برق نیز توانایی‌هایی در تراز جهانی داریم، ضمن اینکه چینی‌ها نیز از توانمندی‌هایی برخوردار هستند که ما میتوانیم از آن استفاده کنیم.

علی آبادی بیان داشت: وقتی از صد کشور دنیا بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ بازرگان و فعال اقتصادی در یک نمایشگاه شرکت میکنند بسیار افتخار آمیز است و فکر میکنم امسال سال توسعه ایران با کشور‌های دیگر باشد و بتوانیم رکورد‌های تازه‌ای را ثبت کنیم.

وی با اشاره به اجلاس آفریقا بیان داشت: در جلسه‌ای که با مقامات ارشد آفریقایی نیز برگزار شد احساس خوبی داشتم، زیرا آفریقایی‌ها علاقمندند شرکای تازه‌ای برای خود انتخاب کنند و ایران می‌تواند یکی از شرکای تجاری آن‌ها باشد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در راستای تحقق شعار سال است اظهار داشت: برای جهش تولید باید در سمت توسعه بازار حرکت کرد و این نمایشگاه می‌تواند در این زمینه موثر باشد.

وی بیان داشت: از تمام شرکت‌ها خواسته ایم که‌پیش برنامه ارائه دهند که ارز را به چه منظور می‌خواهند و این مساله ممکن است مورد کدورت تولیدکنندگان قرار گرفته باشد.

علی آبادی بیان داشت: برای اینکه بتوانیم از منابع ارزی استفاده بهتری داشته باشیم باید کنترل‌های بیشتری داشته باشیم و خوب این موضوع باعث کندی در تخصیص ارز شده و لذا امروز دستورات تازه‌ای داده ام که یک مقدار در تخصیص ارز شتاب بدهند.

وی افزود: البته ممکن است در مواردی که قبلا به راحتی تخصیص ارز میدادیم الان محدودیت ایجاد کرده باشیم و این مساله به علت سیاست‌های جدید است، اما سیاست‌های ما به سمت بهبود است و هدف ما این است که ضمن استفاده از ظرفیت‌های داخلی نیاز‌های جامعه را تامین کنیم لذا بین واردات و تولید سیاست گذاری انجام داده ایم که در نهایت منفعت آن برای مردم است.

وی در خصوص واردات خودرو‌های کارکرده گفت: در خصوص خودرو‌های کارکرده دولت لایحه‌ای به مجلس تقدیم کرد این لایحه تصویب شد و در بازگشت، وزارت صمت متعهد به تهیه آیین‌نامه شد و این آیین نامه تهیه و به دولت ارسال شد و تا زمانی که این آیین‌نامه مراحل خود را طی نکند و ابلاغ نشود، نظر وزارت صمت به تنهایی قابل اجرا نیست و باید در انتظار مصوبه د‌ولت بود تا زمان ابلاغ کاری نمیتوانم انجام دهم.

علی آبادی گفت:، اما مصوبات خودرو‌های کارکرده در مناطق آزاد و اقتصادی قابل اجرا است.

دیگر خبرها

  • جوانان باید از منطق سیاست‌ها و رفتار نظام با خبر باشند | آنها بدانند چرا حاضر به ایجاد روابط با برخی کشور‌ها نیستیم | دانش‌آموزان را از خطر‌ها و دشمنی‌ها آگاه کنید
  • برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی و عکس جاذبه‌های شیراز در سئول
  • برپایی نمایشگاه دست ساخته‌ها دانش آموزان در گچساران
  • برپایی نمایشگاه آثار آندره سوروگیان درباره شاهنامه در ایروان
  • واردات خودرو‌های کارکرده منتظر مصوبه دولت
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی اصفهان
  • برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
  • فیلم کوتاه، زبان مختص خود را دارد/ «قضاوت» برآمده از تجربه زیسته
  • محصولات دانش بنیان دانشجویان فنی و حرفه‌ای به فروش می‌رسد
  • برپایی نمایشگاه توانمندی دانشجویان فنی و حرفه‌ای در چهارمحال و بختیاری