Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-27@21:41:23 GMT

وام‌های دانشجویی تجمیع می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۱۴۰۱۷

رئیس صندوق رفاه دانشجویان از طرح تجمیع وام‌های دانشجویی خبر داد و گفت: در حال حاضر حدود ۲۰ وام داریم که در این طرح تعداد آن‌ها به ۵ الی ۶ وام می‌رسد، ولی این به معنی حذف وام‌ها نیست.

ناصر مطیعی درباره اجرای طرح تجمیع وام‌های دانشجویی و بازنگری رویه‌های پرداخت و بازپرداخت گفت: طرح تجمیع وام‌های دانشجویی هنوز به اتمام نرسیده باید مراحل لازم را طی و تاییدیه های لازم را اتخاذ کرده و سپس اجرایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره اینکه آیا با اجرایی شدن طرح برخی از وام‌های دانشجویی حذف می‌شود یا خیر افزود: در حال حاضر حدود ۲۰ وام دانشجویی داریم که با اجرای این طرح تعداد آنها به حدود ۵ الی ۶ وام دانشجویی می‌رسد اما قرار نیست وامی حذف شود.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم افزود: تجمیع و بازنگری که گفته می‌شود بدین معنی است که در این طرح ۵ الی ۶ وام تحت عنوان یک وام جدید معرفی شده و جامعه هدف و شرایط پرداخت آن اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: بنابراین بدین معنی نیست که وامی حذف شده، بلکه در یک قالب جدید؛ متناسب با نیازها و تجربیاتی که از سبد پرداختی وام‌ها داریم جایگزین قبلی می‌شود.

مطیعی افزود: در حال حاضر این طرح در حال بررسی و طی فرایندهای لازم است و تا زمان اجرا همان سیستم قبلی ارائه وام‌ها برقرار است.

 

مهر

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000H3v برچسب ها: وام ، وام دانشجویی ، صندوق رفاه دانشجویان ، ناصر مطیعی

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: وام وام دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان ناصر مطیعی صندوق رفاه دانشجویان وام دانشجویی حال حاضر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۴۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت مردم گیلان از جنبش‌های دانشجویی در امریکا و اروپا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ اقشار مختلف مردم گیلان به ویژه دانشجویان مانند مردم دیگر استان‌ها، حمایت خود را از برگزاری جنبش‌های دانشجویی در آمریکا و اروپا در دفاع از مردم مظلوم و بی دفاع غزه اعلام کردند.

دانشجویان با تمسخر مفهوم «آزادی بیان» در کشورهای غربی ، به خبرنگار صدا و سیما گفتند: چرا مسئولان این کشورها به دانشجویان اجازه نمی دهند که اعتراض خود را به اعمال ددمنشانه و وحشیانه نظامیان صهیونیستی در مقابل مردم بی دفاع غزه بیان کنند.

دیگر خبرها

  • حمایت مردم گیلان از جنبش‌های دانشجویی در امریکا و اروپا
  • سرکوب جنبش‌های دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • دانشگاهیان تهران در حمایت از جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی چه گفتند؟
  • حمایت دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی آمریکا
  • عکس/ جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در پاریس
  • فیلم| کدام دانشگاه‌های آمریکا شاهد برگزاری اعتراضات دانشجویی در حمایت از غزه است؟
  • جنبش دانشجویی ضدصهیونیستی به پاریس رسید
  • ساخت ۵ هزار خوابگاه متاهلی تا پایان دولت
  • ببینید | کدام دانشگاه‌های آمریکا شاهد برگزاری اعتراضات دانشجویی حمایت از غزه است؟