Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه مردم این استان از متون دینی آموخته‌اند که تجربه و عبرت تاریخ را سرلوحه خود قرار دهند ادامه داد: مردم استان بوشهر با عقلانیت به این نتیجه رسیده‌اند که این ملت اگر بخواهد سرافزار بماند باید بر محور ولایت باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بوشهر، «آیت الله غلامعلی صفایی بوشهر» عصر پنج شنبه (17 بهمن) در دیدار رئیس قوه قضائیه با مردم و خانواده شهدا ضمن تبریک دهه فجر و گرامی‌داشت یاد شهدا، خطاب به ریاست قوه قضائیه عنوان کرد: استان بوشهر خواستار یک سری درخواست‌های قضائی است که از شما درخواست داریم که به این پرونده‌های قضائی رسیدگی شود، امیدواریم همان طوری که شما قوه قضائیه را اعتلا بخشیدید، حضور شما در استان بوشهر نیز موجب رفع مشکلات قضائی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر اینکه استان بوشهر دارای موقعیتی حساس و استراتژیک و در مهم‌ترین آبراه سیاسی و امنیتی خلیج فارس قرار دارد، تصریح کرد : تاریخ پرشکوه این دیار گواه صادقی بر دیانت و ولایتمداری، بصیرت، شجاعت و شهادت طلبی مردم بوشهر برای اسلام و ایران است.

 

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه مردم این  استان از متون دینی آموخته‌اند که تجربه و عبرت تاریخ را سرلوحه خود قرار دهند ادامه داد:  مردم استان بوشهر با عقلانیت به این نتیجه رسیده‌اند که این ملت اگر بخواهد سرافراز بماند باید بر محور ولایت باشد.

 

امام جمعه بوشهر با تأکید بر اینکه زن و مردم این دیار یک صدا و یک دل پشتیبان مقام معظم رهبری هستند، یادآور شد: زمانی انگلیس فکر می‌کرد با شهادت رئیس‌علی دلواری دیگر این شجره طیبه مقاومت نیست و امروز هم آمریکایی‌ها فکر می‌کنند با شهادت سردار سلیمانی، نسل سلیمانی‌ها تمام شده است.

 

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان بوشهر  با تأکید بر اینکه بعد از شهادت رئیس‌علی دلواری هزاران سردار در استان بوشهر متولد شده است، تصریح کرد: درخت پر ثمر اسلام و مقاومت که با خون رئیس‌علی دلواری آبیاری شد، هزاران رئیس‌علی تولید کرد که خون شهید سلیمانی نیز این گونه خواهد بود.

 

آیت الله صفایی بوشهری با تاکید بر اینکه مبارزان و سرداران این استان با هدایت علما در طول تاریخ افتخار آفرینی کرده اند افزود:  شاید بتوان گفت تمام کشورهای استعماری دنیا در تمامی زمینه‌ها چشم طمع به این استان دوخته بودند و عملیات سخت و نیم سخت و نرم اعمال می‌کردند، اما در طول تاریخ این استان با هدایت علما و مبارزان و سرداران تاریخ با شکوهی را رقم زدند.

 

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه رئیس‌علی دلواری با انگلیسی‌ها چنان برخورد کرد که این استعمارگر به هیچ کشور دیگر حاشیه خلیج فارس حمله نکرد ادامه داد: انگلیس چهار بار به این خطه حمله کرده است اما ثمره آن فقط گورستان‌هایی از ژنرال‌های آنها بود؛ هر کشوری بخواهد به این استان حمله کند، مردم همان درسی می‌دهند که رئیس‌علی به آنها داد.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: استان بوشهر خبرگزاری شبستان آیت الله صفایی بوشهری رئیس علی دلواری استان بوشهر استان بوشهر قوه قضائیه اگر بخواهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۴۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های راهداری بوشهر

استاندار بوشهر گفت: با انعقاد تفاهم‌نامه بین استانداری بوشهر و سازمان راهداری کشور، ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به پروژه‌های راهداری استان بوشهر تخصیص یافت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، احمد محمدی‌زاده  صبح امروز در حاشیه انعقاد تفاهم‌نامه بین استانداری بوشهر و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور اظهار داشت: این تفاهم‌نامه با ارزش 2 هزار و 500 میلیارد تومان به منظور تأمین منابع مالی طرح‌های دارای اولویت راهداری استان و رفع نقاط حادثه‌خیز بین استانداری و سازمان راهداری کشور منعقد شده است.

وی بیان کرد: رفع نقاط پرحادثه، لکه‌گیری روکش راه‌های شریانی و کریدوری، لکه‌گیری و روکش راه‌های اصلی و فرعی و روستایی، بهسازی و نگهداری ابنیه فنی و پل‌های بزرگ، احداث و نگهداری واحدهای راهداری، ماشین‌آلات و تجهیزات و تأمین تجهیزات ایمنی راه‌های استان ازجمله مهمترین مواردی است که با این اعتبار، اجرا می‌شوند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه 16 طرح و پروژه راهداری مشمول این تفاهم‌نامه هستند، خاطر نشان کرد: بهسازی محور نمازگاه به تنگ‌ارم، لکه گیری و روکش محور دیلم به بهبهان و تکمیل واریانت گردنه عامری، فاز اول بهسازی و تعریض محور شیف به گناوه به طول 20 کیلومتر، احداث و بهسازی پل دورودگاه و بهسازی و تعریض محور دلوار به محمدعامری از جمله این طرح‌ها هستند.

محمدی‌زاده تصریح کرد: رفع 5 نقطه پرتردد و حادثه خیز استان، احداث پل‌ «گشویی» گناوه، لکه‌گیری و روکش راه‌های اصلی و تأمین قیر راه‌های فرعی و روستایی، بهسازی و تعریض محور بندر ریگ به گناوه به طول 12 کیلومتر، بهسازی محور جم به سیراف و بهسازی و تعریض محور شُنبه به ناصری نیز از دیگر پروژه‌های این تفاهم‌نامه هستند.

وی بیان کرد: 40 درصد اعتبار لازم توسط استانداری بوشهر در دوره یک‌ساله و 60 درصد اعتبار دیگر نیز توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در دوره یک‌ساله امسال تأمین و ابلاغ می‌شود.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • اختصاص ۳۵ شعبه دیوان عدالت اداری به حوزه کار
  • اختصاص ۳۵ شعبه دیوان عالت اداری به حوزه کار
  • مغان طلاست نباید در قواره مس بماند/گمرک بیله سوار نبض اقتصاد مغان
  • رسیدگی به پرونده‌های قضایی باحضور رئیس دیوان عدالت اداری کشور
  • توضیحات زاکانی به خبرنگار قدس‌آنلاین درباره همکاری شهرداری با طرح نور / هرجا و هر طور پلیس بخواهد
  • هرجا و هر طور پلیس بخواهد
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های راهداری بوشهر
  • نقش بی‌بدیل اساتید در مردمی‌سازی ارزش‌های سلامت محور
  • همایش علمی تاریخ، فرهنگ و جغرافیای خلیج فارس برگزار شد
  • تکذیب مسدود شدن گذرگاه های فراه و نیمروز