Web Analytics Made Easy - Statcounter

همشهری آنلاین- اسکوچیچ سرمربی جدید تیم ملی ایران در گفت‌وگو با سایت « HRT» کرواسی گفت: مطمئناً حضور در جمع مربیان بزرگ دیگر کرواسی که سابقه سرمربیگری تیم ملی ایران را دارند افتخار است. کروات‌ها در ایران بسیار مورد احترام هستند، بنابراین واقعاً خوشحالم که این فرصت را پیدا کردم که سرمربی ایران، یک کشور عالی فوتبالی باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با سه تیم از چهار تیم باشگاهی که در ایران هدایت‌شان را برعهده داشتم، به موفقیت‌های بزرگی در تاریخ باشگاه‌شان دست یافتم. فکر می‌کنم سرمربیگری تیم ملی ایران هم یک سکانس منطقی بود و من به چیزی بسیار ملموس رسیدم. در واقع این بزرگترین چالش حرفه‌ای من به شمار می‌رود.

 بازی‌های کلیدی ما با بحرین و عراق خواهد بود که باید بگویم برای ما حکم جنگ را دارد. هر دو بازی در تهران در ورزشگاه 100 هزار نفری مملو از تماشاگر برگزار خواهد شد. امیدوام بتوانیم از این گروه صعود کنیم. کلیدی‌ترین بازی ما هم مقابل تیم تحت‌هدایت دوست خوبم سرچکو کاتانتس یعنی عراق خواهد بود و بازی جالبی خواهد شد. انتظارات بالاست و به خصوص پس از عملکرد فوق‌العاده تیم ملی در جام جهانی روسیه که با وجود همگروهی با تیم‌های اسپانیا، پرتغال و مراکش در آستانه صعود به مرحله حذفی قرار داشت، همه می‌خواهد ایران به جام جهانی 2022 راه پیدا کند.

بر اساس گزارش این سایت کروات، دستیاران اسکوچیچ در تیم ملی ملادن زگانیر، سرمربی پیشین تیم زیر 21 سال کرواسی و تونی اوسنیک که سابقه همکاری با تیم ملی فوتبال اسلوونی را دارد، خواهند بود.

کد خبر 482906 برچسب‌ها دراگان اسکوچیچ - تیم ملی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: دراگان اسکوچیچ تیم ملی تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۴۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای بیماری سرمربی معروف خارجی در ایران

هافبک بااخلاق و مصدوم استقلال، از ماجرای جدیدی پرده برداشت که برای فوتبال دلال زده ایران جای تاسف است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ مهدی مهدی پور در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود از دوران حضورش در تراکتور دست به افشاگری زد و از بیماری سرمربی معروف این تیم تبریزی گفت که توسط واسطه‌ها و با دستمزدی نجومی به زنوزی داده شد.

مهدی پور گفت: 

مدیران تراکتور جان توشاک را به ایران آوردند و او آلزایمر داشت و هر بار به ما می‌گفت قرار است یک تمرین جدید به شما یاد بدهم و هر روز همان برنامه تمرین تکراری را به ما می‌داد‼️

جان توشاک پست تخصصی من را یادش رفته بود و چون شماره ۹ بودم چندین بازی من را در پست مهاجم نوک تراکتور بازی داد‼️

دیگر خبرها

  • یک گل خیلی بد و خیلی زیبا خوردیم
  • اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!
  • رویکرد منطقی، احترام به حقوق ملت‌ها در استفاده صلح‌آمیز از فناوری هسته‌ای است
  • افشای بیماری سرمربی معروف خارجی در ایران
  • تیم ووشو کرواسی با حبیب بهمنی به ۵ مدال تاریخی رسید
  • جیمی کرگر در خصوص سرمربی جدید لیورپول: انتخاب مورد علاقه من ژابی آلونسو بود / زیرنویس فارسی
  • گالتیه: لینک شدن به میلان مایه مباهات است؛ به گمانم، آن‌ها لوپتگی را انتخاب کرده‌اند
  •  اولین واکنش سرمربی سپاهان به جنجال هوادار منتسب به تیمش در آزادی
  • اولین واکنش مورایس به اتفاقات جنجالی استادیوم آزادی
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند/ ضعف برنامه‌ریزی دلیل انتقادهاست