Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر سرتیپ خلبان نصیرزاده با اشاره به سالروز بیعت همافران با بنیانگذار انقلاب اسلامی در ۱۹ بهمن ۵۷ گفت: ارتش قید و بند بردگی و بندگی طاغوت را از پای خود باز کرد و به آزادی رسید.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده امروز (جمعه 18 بهمن) به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه تهران با اشاره به سالروز بیعت همافران با بنیانگذار انقلاب اسلامی از انقلاب اسلامی به عنوان مهمترین و شگفت‌انگیزترین پدیده تاریخ معاصر یاد کرد و گفت: انقلاب اسلامی اثرات فراوان شگفت‌انگیزی بر تمامی مناسبات سیاسی دنیا گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به رهنمودها و هدایت های هوشمندانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی طی سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در 41 سال طی شده از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با رهبری عالمانه امام راحل و رهبری هوشمندانه حضرت آیت الله خامنه ای، امید در دل مستضعفین و مسلمین جهان ایجاد شده است.

 

وی در تشریح اثرات و نتایج انقلاب اسلامی به مقایسه انقلاب در ایران با سایر انقلاب ها در دنیا پرداخت و گفت: قبل از انقلاب اسلامی، انقلاب‌های متفاوتی در دنیا رخ داده بود اما انقلاب اسلامی ایران با انگیزه الهی و رهبری دینی آمیخته بود.

 

امیر سرتیپ نصیرزاده با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران یاس و نامیدی را در دل ستم پیشگان جهان ایجاد کرد، گفت: در شکل گیری این نهاد بخش های مختلفی همکاری و تعامل داشتند که از جمله آنها ارتش بود.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود در نماز جمعه امروز تهران به تشریح نقش نیروهای ارتش در شکل‌گیری انقلاب پرداخت و گفت: کارکنان نیروی هوایی ارتش در 19 بهمن سال 57 با آگاهی و درک صحیح حق از باطل با لباس رسمی و کارت شناسایی در دست در مدرسه علوی حاضر شدند.

 

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه نیروهای ارتش 19 بهمن 57 با امام امت بیعت کردند و به صفوف انقلابیون پیوستند، خاطرنشان کرد: آنها قید و بند بردگی و بندگی طاغوت را از پای خود باز و به آزادی رسیدند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: عزیز نصیرزاده امیر سرتیپ نصیرزاده ایام دهه فجر دهه فجر نماز جمعه نیروی هوایی ارتش اسلامی ایران انقلاب اسلامی امیر سرتیپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۴۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حامیان آزادی زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگد مال می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر ظهر شنبه در آئین سوگواری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) و یادواره شهدای طلبه و روحانی ورامین که با حضور حجت‌الاسلام سیدمحسن محمودی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی شرق تهران در مسجد صاحب‌الزمان (عج) این شهرستان برگزار شد، نقش مردم ورامین در انقلاب اسلامی را به یادماندنی دانست و اظهار کرد: فداکاری مردم این خطه در انقلاب فراموش نخواهد شد.

قاضی عسکر در ادامه با اشاره ضرورت حجاب بانوان گفت: حجاب برای بانوان محدودیت محسوب نمی‌شو چرا که که اسلام زیباترین دینی است که برای بانوان ارزش قائل شده است.

تولیت آستان مقدس عبدالعظیم حسنی (ع) با بیان اینکه اسلام زن را اجتماعی و نقش‌آفرینی آنان در جامعه را مهم می‌داند افزود: زنان باید به‌گونه‌ای در جامعه حضور یابد که هوس‌بازان طمعی به آنها نداشته باشند.

وی عنوان کرد: کسانی که شعار زن و زندگی سر می‌دادند، حامیان دروغین آزادی زنان ایران، امروز در کف خیابان، دختران دانشجوی کشورشان را لگد مال می‌کنن، این همان جامعه‌ای است که شعار حمایت از زنان جامعه کشور ما را داشت.

بر اساس این گزارش در پایان ای مراسم از خانواده ۲۰ شهید روحانی و طلبه ورامین تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6096516

دیگر خبرها

  • زوال اسرائیل در اندیشه امام و رهبر انقلاب
  • رسالت امام صادق (ع) انفجار علمی بود
  • حامیان آزادی زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگد مال می کنند
  • انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده مکتب امام صادق (ع)است
  • آمریکا بزرگترین طاغوت جهان است
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری جهانی شده است
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری مردم جهان شده است
  • چهره واقعی آمریکای بزک کرده برای دنیا مشخص شد
  • انقلاب اسلامی ایران در حال انتشار در جهان است
  • بازداشت هزاران دانشجو در آمریکا دروغ آزادی بیان را اثبات کرد