Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-06@19:22:01 GMT

تصمیم ترکیه درباره ادلب

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۱۴۶۲۴

تصمیم ترکیه درباره ادلب

«مولود چاووش‌اوغلو» وزیر امور خارجه ترکیه امروز (جمعه) بار دیگر مخالفت‌ها با عملیات ارتش سوریه ضد گروه‌های تروریستی در استان ادلب را تکرار کرد.

چاووش‌اوغلو در نشست خبری مشترک با وزیر خارجه اسلواکی، گفت: «ما حملات [ارتش] سوریه [در ادلب] را متوقف می‌کنیم، نه به این دلیل که سربازان ما را هدف قرار دادند، بلکه به این دلیل که در حال تبدیل شدن به تهدید و خطر هستند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته وبگاه شبکه «الجزیره»، وی با اشاره به سفر هیأت روسی به ترکیه در روز شنبه، گفت مباحثات با این هیأت روی متوقف کردن عملیات ارتش سوریه در ادلب و تسریع راهکار سیاسی در سوریه متمرکز است.

این اظهارات وزیر خارجه ترکیه در حالی است که ارتش سوریه در حال پیشروی در استان ادلب است؛ به گونه‌ای که شامگاه گذشته موفق شد شهر راهبردی «سراقب» واقع در جنوب شرق ادلب را آزاد کند. (جزئیات بیشتر)

ارتش سوریه طی نزدیک به یک ماه، در واکنش به عدم پاییبندی عناصر ترویستی و ترکیه به آتش‌بس در ادلب، عملیاتی را آغاز کرده و توانسته است،دومین شهر بزرگ این استان یعنی «مَعرة النُعمان» و شهرک «خان‌طومان» را به همراه ۲۰ روستا و شهر دیگر در غرب استان حلب آزاد کند.

312 310

کد خبر 1349980

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ترکیه سوریه مولود چاوش اوغلو ارتش سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۴۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات امیرعبداللهیان با هاکان فیدان در گامبیا

وزیر امور خارجه در ادامه دیدارهای خود در گامبیا پس از سخنرانی خود در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی با وزیر خارجه ترکیه ملاقات و گفت و گو کرد.

به گزارش مشرق، حسین امیرعبداللهیان در چهارمین دیدار خود در محل برگزاری اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در بانجول با هاکان فیدان وزیر خارجه ترکیه گفت و گو و رایزنی کرد.

پیش از این، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با همتایان خود از مصر، اندونزی و عربستان سعودی دیدار کرده بود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • فیدان: تنش بین اسرائیل و ایران با حمله به سفارت آغاز شد
  • ادعای ترکیه درباره شرط حماس برای کنارگذاشتن سلاح
  • ترکیه: از تمام ابزار‌ها برای اعمال فشار به اسراییل استفاده می‌کنیم
  • ترکیه: مسئله فلسطین نباید قربانی رقابت‌های منطقه‌ای شود
  • واکنش طالبان به تحریم تجاری رژیم صهیونیستی توسط ترکیه
  • ترکیه: از تمام ابزارها برای اعمال فشار به اسراییل استفاده می‌کنیم
  • تجلیل از تصمیم ترکیه در قطع روابط اقتصادی و تجاری با رژیم صهیونیستی
  • تقدیر از تصمیم ترکیه در قطع روابط اقتصادی و تجاری با اسرائیل
  • دیدار امیرعبداللهیان با وزیر خارجه ترکیه
  • ملاقات امیرعبداللهیان با هاکان فیدان در گامبیا