Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@03:05:09 GMT

پدر ماساژ درمانی دستگیر شد!

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۱۴۷۱۱

پدر ماساژ درمانی دستگیر شد!

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از کلاهبرداری ۲۰ میلیاردی فردی خبر داد که خود را پدر ماساژ درمانی ایران معرفی می‌کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ نوزدهم فروردین ماه امسال زنی به همراه پرونده‌ای با موضوع کلاهبرداری، از شعبه چهارم بازپرسی دادسرای ناحیه هشت تهران به پایگاه چهارم پلیس آگاهی مراجعه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خانم به کارآگاهان گفت: مدتی پیش در فضای مجازی با شخصی آشنا شدم که در تبلیغاتش خود را "پدر ماساژ ایران" می‌نامید، وی تصاویری از برگزاری سمینار در شهرهای مختلف و حتی چندین کلیپ از نمونه برنامه‌های پخش شده در شبکه‌های فارسی زبان خارجی را  در صفحه شخصی‌اش بارگذاری کرده و عنوان می‌کرد که به عنوان استاد مدعو در رابطه با ماساژ و مقوله انرژی درمانی در آن همایشها شرکت است.

شاکی ادامه داد: پس از پرداخت هزینه شرکت در سمینار به حساب بانکی اعلام شده، به محل برگزاری همایش مراجعه کردم. وی با پایان کلاس آموزشی به تمام حضار قول اعطای مدرک مربیگری ماساژ داد.

این خانم افزود: این شخص به بنده نیز پیشنهاد همکاری و سرمایه‌گذاری درباره برگزاری همین نمونه سمینارها در خارج از کشور داد و مقرر شد در سود حاصله شریک باشیم. بدین ترتیب مبلغ 90 میلیون تومان را به حساب دو نفر به نامهای شیرین و میلاد واریز کردم اما پس از مدتی متوجه فریبکاری‌اش شده و درخواست وجه پرداختی را کردم که پس از مدتی متواری شد.

در همان ابتدای مراجعه شاکی، نام متهم برای کارآگاهان این پایگاه آگاهی آشنا بود و سوابق قبلی وی تداعی شد.

به محض استعلام سوابق متهم مشخص شد که وی دقیقاً همان شخصی است که در سال 1396 نیز در پرونده‌ای به اتهام کلاهبرداری از خانواده‌های دارای فرزند مبتلا به اوتیسم و وعده درمان آنها با ماساژ داشته و متاسفانه متواری شده بود.

این متهم پرونده دیگری نیز در رابطه با ماساژ درمانی با 6 شاکی در یکی دیگر از شعب در حال رسیدگی داشت که با فرار متهم ناتمام ماند.

در ادامه افرادی که پول به حساب آنها منتقل شده بود احضار شده و در تحقیقات پلیسی مشخص شد آنها نیز فریب وعده‌های دروغین متهم را خورده‌اند به نحوی که نه تنها پول بلکه مشخصات حساب و کارت بانکی متصل به آن را در اختیار متهم قرار داده‌اند و آنها نیز در زمره شاکیان قرار دارند.

کارآگاهان با انجام تحقیقات گسترده و ردزنی‌های پیاپی موفق شدند متهم را با همکاری پلیس فرودگاه هنگام ورود به کشور دستگیر و به پایگاه چهارم منتقل کنند.

متهم نیز در تحقیقات اولیه به کلاهبرداری اعتراف و با دستور قضائی روانه زندان شد.

سرهنگ مرتضی نثاری؛ رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی با اعلام این خبر و بیان اینکه تحقیقات تکمیلی برای شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: ارزش ریالی کلاهبرداری صورت گرفته تاکنون 20 میلیارد ریال برآورد شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس کلاهبرداری آگاهی تهران پایگاه چهارم پلیس آگاهی ماساژ درمانی پدر ماساژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۴۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت شرور وحشت آفرین در غرب تهران

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از دستگیری شروری که اقدام به ایجاد احساس ناامنی و رعب و وحشت برای ساکنان این شهرستان کرده بود، خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ کیانوش نورمحمدی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به اعلام یک مورد شرارت و ایجاد ناامنی در یکی از محلات شهرستان ملارد، رسیدگی به موضوع در دستورکار تیمی از ماموران پلیس این شهرستان قرار گرفت و در جریان تحقیقات اولیه مشخص شد که عامل این اقدام مجرمانه، یکی از اراذل و اوباش معروف این محدوده است که از مدتی قبل نیز تحت تعقیب پلیس بوده است.

وی با بیان اینکه در ادامه تحقیقات محل اختفای این فرد شرور مورد شناسایی قرارگرفت، گفت: در همین راستا نیز هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای لازم اخذ شد، پس از آن تیمی از ماموران به مخفیگاه متهم در یکی از مناطق صفادشت شهرستان ملارد رفته و با اجرای این عملیات پلیسی این فرد شرور را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین در بازرسی از محل دستگیری این فرد چند قبضه سلاح سرد نامتعارف نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد با اشاره به بازجویی از متهم دستگیر شده در مقر انتظامی، گفت: این فرد در جریان بازجویی‌های صورت گرفته به جرم خود مبنی بر شرارت با سلاح سرد با هدف قدرتنمایی و ایجاد رعب و وحشت اعتراف کرد.

به گفته نورمحمدی برای متهم دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی ماموران انتظامی در این خصوص نیز همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند / ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • فرد هتاک فضای مجازی دستگیر شد
  • فرد هتاک فضای مجازی در چالوس دستگیر شد
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران
  • انجام ۵ عملیات پلیسی در استان سمنان/ طرح امنیت محله محور اجرا شد
  • دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی | عامل قتل با وینچستر دستگیر شد
  • بازداشت شرور وحشت آفرین در غرب تهران
  • کشف ۲ هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی در سرایان
  • کلاهبردار سابقه‌دار اشنویه‌ای دستگیر شد