Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرارداد دراگان اسکوچیچ با فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی ریالی بسته شده است و این مربی برای هر سال حدود ۵ میلیارد تومان دریافت خواهد کرد. ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، دراگان اسکوچیچ به‌عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان انتخاب شده است و این مربی با قراردادی سه ساله هدایت تیم ملی را به عهده خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون فوتبال ایران قرارداد ریالی و سه مرحله‌ای با مربی کروات خواهد داشت که رقم این قرارداد نیز به صورت تقریبی مشخص شده است. اسکوچیچ قرار است سالیانه کمی بیشتر از پنج میلیارد دریافت کند. مالیات درآمد این قرارداد را نیز اسکوچیچ پرداخت خواهد کرد و فدراسیون پرداخت مالیات را به عهده نگرفته است.

این در حالی است که فدراسیون فوتبال پیش از این با سیاست انتخاب مربی ایرانی برای تیم ملی، مذاکراتی با مربیان داخلی نیز داشت. نام گزینه‌هایی چون یحیی گل‌محمدی، علی دایی و امیر قلعه‌نویی نیز مطرح شده بود که مذاکراتی با هرکدام از این گزینه‌ها انجام شد.

فدراسیون فوتبال در شرایطی به دنبال انتخاب مربی ایرانی رفت که یکی از دلایل آن تفاوت دستمزد مربی ایرانی و خارجی بود. همچنین مشکل پرداخت ارز به مربیان خارجی که باعث فسخ قرارداد مارک ویلموتس شد، فدراسیون فوتبال را مجبور کرد برای جلوگیری از تکرار این اتفاق به مربیان ایرانی اعتماد کند.

پس از حضور گل‌محمدی در پرسپولیس و خروج این مربی از برنامه فدراسیون، علی دایی و امیر قلعه‌نویی گزینه‌های باقیمانده بودند. هرچند پرداخت مبلغ پنج میلیارد تومان از سوی باشگاه پرسپولیس برای دریافت رضایت‌نامه گل‌محمدی از باشگاه شهر خودرو نشان داد این مربی می‌توانست هزینه زیادی روی دست فدراسیون فوتبال بگذارد. مبلغی که به نظر می‌رسد باشگاه سپاهان بیش از آن را برای صدور رضایتنامه قلعه‌نویی در نظر گرفته بود تا سنگ بزرگی جلوی پای فدراسیون فوتبال بگذارد.

طبق اخبار موثق حتی مبلغ درخواستی مربیان ایرانی از فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی بیشتر از اسکوچیچ بوده و از نظر مالی انتخاب این مربی کروات برای فدراسیون فوتبال به صرفه بوده است.

با این حال اسکوچیچ سه مربی خارجی نیز برای حضور در کادرفنی به فدراسیون معرفی کرده است که البته از بین آنها می‌تواند دو نفر را در کادرفنی خود داشته باشد و باید سایر دستیارانش را از میان مربیان ایرانی انتخاب کند. طبق گزارش سایت «HRT» کرواسی که گفت‌وگویی را با اسکوچیچ انجام داده، به نظر می‌رسد ملادن زگانیر، سرمربی پیشین تیم زیر 21 سال کرواسی و تونی اوسنیک که سابقه همکاری با تیم ملی فوتبال اسلوونی را داشته به کادرفنی تیم ملی اضافه خواهند شد.

برای انتخاب دستیاران ایرانی، اسکوچیچ از فدراسیون فوتبال درخواست کرده وحید هاشمیان به عنوان دستیار اول او در کادرفنی حضور داشته باشد. هاشمیان که پس از حضور ویلموتس به عنوان یکی از دستیاران این مربی بلژیکی در تیم ملی مشغول به فعالیت شد، باید در این خصوص به فدراسیون پاسخ بدهد.

البته قرار است پس از بازگشت هاشمیان به ایران، فدراسیون فوتبال جلسه‌ای میان او و اسکوچیچ ترتیب بدهد تا حدود اختیارات و وظایف هاشمیان به عنوان دستیار اول در تیم ملی مشخص شود. در صورتی که این مربی در این خصوص با اسکوچیچ به تفاهم برسد به کار خود در تیم ملی ادامه خواهد داد و سرمربی کروات تیم ملی باید نفرات دیگری را هم برای حضور در کادرفنی انتخاب کند.

سرمربیگری اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال ایران قطعی شداسکوچیچ: سرمربیگری تیم ملی ایران بزرگترین چالش حرفه‌ای من استبرانکو در گفت‌وگو با تسنیم: اسکوچیچ انتخاب خوبی برای تیم ملی بود

 

انتهای پیام/

R35347/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال فدراسیون فوتبال ایران تیم ملی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال فدراسیون فوتبال ایران تیم ملی فوتبال فدراسیون فوتبال ایران تیم ملی دراگان اسکوچیچ فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال مربیان ایرانی هدایت تیم ملی فوتبال ایران مربی ایرانی مربی کروات تیم ملی فوتبال ای قلعه نویی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۴۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها

هدایت ممبینی در خصوص قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: این قهرمانی را به تمام مردم و جامعه فوتسال کشور تبریک می‌گویم و انشاالله این روند خوب در جام جهانی که در شهریور ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد ادامه خواهد داشت.

او در خصوص رقابت نزدیک تیم‌ها در این دوره از مسابقات گفت: فوتبال و فوتسال در منطقه مرکزی آسیا (کافا) پیشرفت خیلی خوبی در سال‌های اخیر داشته است و کشورهای این منطقه سرمایه‌گذاری زیادی در فوتبال و فوتسال داشته‌اند و در جام جهانی آینده ۴ تیم از منطقه کافا حضور دارند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال تصریح کرد: بیشتر بازیکنان تیم ملی افغانستان در لیگ ایران حضور دارند و مربیان فوتسال ایران در چندین کشور مشغول به فعالیت هستند و این نشان دهنده پیشرفت فوتسال در آسیا است.

ممبینی در خصوص روند جذب حامی مالی برای تیم ملی فوتسال تصریح کرد: فضای فوتبال و فوتسال به گونه‌ای که ما باید حامیان بیشتری را به سرمایه‌گذاری در آن رغبت دهیم. به نظرم تا زمانی که مشکل حق پخش تلویزیونی حل نشود حامیان مالی از حضور در باشگاه‌ها استقبال نخواهند کرد. مسئولان فدراسیون فوتبال و شخص وزیر ورزش و جوانان به دنبال رفع این مشکل هستند و امیدوارم با حل حق پخش در آینده شاهد حضور تعداد بیشتری از حامیان مالی در فوتبال و فوتسال کشور باشیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در خصوص اهدای پاداش به بازیکنان و اعضای تیم ملی فوتسال گفت: ما در طول مسابقات پاداش‌هایی را به اعضای تیم پرداخت کرده‌ایم. فردا هم یک جلسه داریم تا میزان رقم پاداش برای اعضای تیم را مشخص کنیم. ما در بخش فوتبال بانوان زیر ۱۸ سال در کافا قهرمان شدیم و در فوتبال ساحلی در جایگاه سوم جهان شدیم که باید به این عزیزان هم پاداش دهیم تا بخشی از زحمات آنان را جبران کنیم.

او در خصوص آخرین وضعیت خرید دستگاه‌های کمک داور ویدیویی (VAR) از شرکت چینی گفت: تا زمانی که یکسری اطلاعات رخ ندهد ما نمی‌توانیم درباره VAR صحبت کنیم. یک شرکت چینی اخیراً به شرکت‌های مورد تایید فیفا اضافه شده است و به دلیل اینکه مراودات بیشتری با کشور چین داریم می‌توانیم تجهیزات بیشتری از این شرکت وارد ایران کنیم.

ممبینی درباره قرارداد کادر فنی تیم ملی فوتسال گفت: از لحاظ اداری هنوز چیزی به ثبت نرسیده اما مشکلی در این باره وجود نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • سیتی به مصاف تیم بدون مربی می‌رود!
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی
  • سپهرزاد: کنار گذاشتن من بدون اطلاع قبلی زیبنده دوومیدانی نیست/ حسین رسولی از بی توجهی‌ها دلخور است
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده