Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو فراکسیون امید مجلس با استناد به بیانات مقام معظم رهبری در مورد انتخابات مجلس یازدهم گفت: کسی که می‌خواهد وارد مجلس بشود باید کار نمایندگی را به خوبی بشناسد. در مواردی شاهد برنامه‌هایی هستیم که با وظایف نمایندگی نسبتی ندارد.

جواد کاظم نسب با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در مورد انتخابات مجلس یازدهم گفت: بیانات مقام معظم رهبری در این خصوص مثل بیانات دیگر ایشان باید فصل الخطاب قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
مردم ما، سیاسی هستند و در بزنگاه‌های مختلف وارد صحنه می‌شوند و موضع‌گیری می‌کنند. بیانات اخیر ایشان مهم بود پس هم باید از طرف مقامات مسئول و هم از طرف مردم، مورد توجه قرار بگیرد.

وی در خصوص ضرورت پاکدستی و سلامت کاندیدا‌ها و راه‌های اثبات آن گفت: فراهم کردن ساختار‌هایی برای تعیین پاکدستی یا عدم پاکدستی نامزد‌ها ناممکن به نظر می‌رسد، چرا که کمتر از یک ماه تا انتخابات مجلس یازدهم فرصت باقی است. من از ملت ایران می‌خواهم که خودشان در مورد صلاحیت اقتصادی نامزد‌ها تحقیق کنند و از آن‌ها بخواهند که اموالشان را اعلام کنند. البته ناظران انتخاباتی کار‌هایی در این خصوص انجام داده‌اند. مردم باید در کنار مسئولان از صلاحیت و پاکدستی نامزد‌ها اطمینان حاصل کنند.

نماینده مردم اهواز در مجلس با استناد به بیانات رهبری به ضرورت همخوانی شعار‌ها با وظایف و اختیارات نماینده‌ها تاکید کرد و گفت: این مهم، باید مورد تأکید ناظران و مردم باشد. در حال حاضر نامزد‌هایی وجود دارند که شعار‌های غیرواقعی می‌دهند. مردم ما خسته هستند و شعار‌های غیر واقعی آن‌ها را آرام نمی‌کند. اگر حب نظام و رهبری نبود اتفاقات خوبی در کشور ما نمی‌افتاد. نامزد‌ها باید این نکته را در نظر بگیرند که چقدر می‌توانند به شعار‌ها جامه عمل بپوشانند. بعضی نامزد‌های فعلی اصلا ساختار‌های مجلس را نمی‌شناسند.

این عضو فراکسیون امید مجلس افزود: نامزد‌ها نباید شعار‌های تو خالی بدهند. شعار‌هایی مثل اینکه ما همه بی‌کاران را شاغل می‌کنیم از روی هیجان بوده و تأثیری در جمع کردن رأی هم ندارد. از طرف دیگر در مواردی شاهد برنامه‌هایی هستیم که با وظایف نمایندگی نسبتی ندارد. شعار‌هایی مثل تکمیل فلان پروژه و بهمان پروژه به ضرر خود نماینده‌هاست. آن‌ها باید در آینده پاسخگو باشند.

این عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان با اشاره به دو محور برنامه محوری و تخصص‌گرایی کاندیدا‌های انتخابات در بیانات مقام معظم رهبری اظهار کرد: کسی که می‌خواهد وارد مجلس شود باید کار نمایندگی را به خوبی بشناسد. نماینده باید استقلال رأی داشته باشد و حامی مردم باشد. فرصت نمایندگی باید در اختیار متخصصان باشد. باید کسانی به مجلس راه یابند که در کنار دولت و نظام فعالیت کنند. تجربه و تخصص دو عنصر مهم نمایندگی است.

این عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی و محیط زیست در پایان سخنان خود گفت: به مردم توصیه می‌کنم که حتما در انتخابات شرکت کنند. این انتخابات، بسیار مهم است و تکلیف ما را با دشمنان تعیین می‌کند.


منبع: پارسینه

کلیدواژه: انتخابات 98 انتخاب درست انتخابات مجلس یازدهم بیانات مقام معظم رهبری انتخابات مجلس یازدهم مقام معظم رهبری نامزد ها شعار ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۴۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متکی هیچ تماسی با ابوترابی برای ریاست مجلس نداشته است

 مشاور مطبوعاتی منوچهر متکی ادعای تماس نماینده مردم نجف‌آباد با او برای ریاست مجلس را تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا، احسان محمدحسینی مشاور مطبوعاتی منوچهر متکی منتخب مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهارات جناب آقای ابوترابی نماینده نجف آباد در یکی از خبرگزاری‌ها را تکذیب کرد و گفت: جناب آقای متکی هیچگونه تماس تلفنی با ایشان نداشته است.

 منوچهر متکی در گفت‌وگو با رسانه‌ها در خصوص نظرش در مورد نامزدی برای ریاست مجلس دوازدهم اعلام داشت که در تاریخ ۷ خرداد در این زمینه اظهارنظر خواهد کرد.

پیش از این ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی اعلام کرده بود که محمدباقر قالیباف، منوچهر متکی، علی نیکزاد و مجتبی ذوالنور در تماس با وی گفته‌اند که خود را برای ریاست مجلس آماده می‌کنند. 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: منوچهر متکی نشان عالی امپراتور ژاپن را دریافت کرد متکی: فتنه گران پشه‌ای بیشتر نبودند

دیگر خبرها

  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • ۴ فهرست در دور دوم انتخابات مجلس با هم رقابت می‌کنند
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • بازسازی جت پرشر دیزل تجسم توان متخصصان بومی نیروگاه رامین اهواز
  • نظر دولت رئیسی درباره ریاست مجلس آینده از زبان معاون پارلمانی /کرسی های نمایندگی تهران اهمیت زیادی دارد
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • متکی هیچ تماسی با ابوترابی برای ریاست مجلس نداشته است
  • بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • پاسداران بیانات رهبری را برای خود حجت شرعی می‌دانند