Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانوی کارآفرین کلات می‌گوید: با سرمایه‌ای اندک کارم را شروع کردم اما حمایت اندکی از فعالان عرصه صنایع دستی انجام می‌شود که این مسئله دلسردکننده است. ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، کارآفرینی کلیدواژه‌ای است که در سال‌های اخیر متاثر از مباحث اقتصاد مقاومتی در کشور پررنگ‌تر از گذشته شده و کارآفرینان و یا افرادی که روی پای خود برای کسب و کار می‌ایستند و به فضای بیرونی وابسته نیستند نیز تعدادشان افزوده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در میان کارآفرینان اما زنان توانمندی حضور دارند که همپای مردان فعالیت می‌کنند و حتی در برخی عرصه‌ها از مردان جلو زده‌اند و نان دست و هنر خود را می‌خورند و بر سفره دیگران نیز نانی قرار داده‌اند.

صنایع دستی و هنرهای دستی از زمره فعالیت‌هایی است که بانوان کارآفرین و بانوان خوداشتغال‌گر در آن کم نیستند و در خراسان رضوی نیز تعداد این بانوان اندک نیست.

باشگاه کارآفرینان جوان استان اردبیل به بهره‌برداری رسیدرئیس قوه قضائیه: گاهی کارآفرینان و سرمایه گذاران در 70 خان بروکراسی‌های اداری گرفتار می‌شوند‌کارآفرینان برتر شرق مازندران تجلیل شدند

در فیلم زیر شاهد گفت‌وگوی دوربین تسنیم خراسان رضوی با یکی از بانوان خوداشتغال‌گر کلات هستید که در رشته هنرها و صنایع دستی مشغول به فعالیت است.

بانویی که به گفته خودش با سرمایه‌ای بسیار ناچیز شروع به کار کرده و اینک برای 12 نفر دیگر نیز اشتغال‌زایی کرده و البته گلایه‌هایی نیز از متولیان دارد:

 

 

انتهای پیام/282

R41347/P/S6,1188/CT16

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خراسان رضوی صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۴۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنایع‌دستی استان کردستان از دریچه دوربین

صنایع‌دستی استان کردستان جلوه‌گر هنر دستانِ مردان و زنان کردستانی است که چشم هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3080203 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • سهم ناچیز سدهای خراسان شمالی از بارش‌ها/ آب ذخیره کمتر شد
  • روستای تاریخی و کویری اصفهک، در راه جهانی شدن
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • حمایت از تولید راه تحقق شعار سال جهش تولید
  • صنایع‌دستی استان کردستان از دریچه دوربین
  • سهم ناچیز خراسان جنوبی در حوزه صادرات سنگ قیمتی
  • تداوم فعالیت سامانه ناپایدار جوی در خراسان رضوی/افزایش سرعت وزش باد پیش بینی شده است
  • تداوم فعالیت سامانه ناپایدار در خراسان رضوی/افزایش سرعت وزش باد پیش بینی شده است