Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-07@20:50:43 GMT

بشار؛ گلزنی از زاویه صفر با صفر دریافتی

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۱۵۲۰۲

به گزارش ایلنا، در شرایطی که در دقایق پایانی و در حالیکه استقلال به دنبال حفظ گل پیروزی بخش خود بودند، یحیی دست به تغییراتی انتحاری در ترکیب تیمش زد و نفرات هجومی را به زمین فرستاد.

استوکس و بشار رسن در کنار محمد نادری به عنوان تعویض‌های ویژه یحیی گل محمدی به خوبی توانستند جریان بازی را به سود پرسپولیس تغییر دهند و روی گل‌ تساوی تاثیرگذار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس که طی یک سال اخیر به بازیکنی خبرساز با توجه به قراردادش تبدیل شده، در دربی توانست نام خود را به عنوان معدود گلزنان خارجی این بازی ویژه ثبت کند تا اکنون به محبوبیتی بالا نزد هواداران این تیم دست یابد.

هافبک ملی‌پوش عراقی که بعد از پشت سر گذاشتن عمل جراحی کتف، در این فصل نمایش خوبی از خود به جا گذاشته، در لحظاتی که استقلالی‌ها ثانیه‌ها را می‌شمردند تا جشن پیروزی خود مقابل صدرنشین و رقیب سنتی را برپا کنند، با گلزنی از زاویه صفر شادی را به اردوگاه سرخ‌ها آورد تا آنها از یک شکست تلخ فاصله بگیرند.

رسن که در این فصل دریافتی نداشته و بارها زمزمه جدایی و فسخ قراردادش به این واسطه از رسانه ‌های عراقی به گوش رسیده، در آخرین گفتگویی که با رسانه‌ها داشته مدعی شده بود که تنها به خاطر هواداران به قراردادش متعهد مانده و تا پایان فصل با این پیراهن به کار ادامه خواهد داد. با این حال اکنون با توجه به نقش ویژه او در دربی و گل سرنوشت سازی که به نام خود کرده، انتظار می‌رود مدیران تیم نیز به دنبال انجام تعهد خود باشند تا یکی از ستاره‌های قابل اعتنای خود را همچنان حفظ و او را در شرایط روحی ویژه نگه دارند.

آخرین دریافتی بشار رسن مربوط به زمان حضورش در کمپ اسپایر و پشت سر گذاشتن مراحل درمانی‌اش در دوره مدیریت قبلی محسوب می‌شود و او بارها با اشاره به مشکلات مالی خود خواهان توجه باشگاه به این موضوع شده بود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرسپولیس یحیی گل محمدی بشار رسن بشار رسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۵۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس حشد شعبی با بشار اسد


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، فالح الفیاض رئیس هیئت حشد شعبی با بشار اسد رئیس جمهور سوریه دیدار کرد که طی آن راههای تقویت همکاری دوجانبه میان سوریه و عراق را بررسی کردند.

 

اسد تاکید کرد ایستادگی و توانمندی ارتشهای سوریه و عراق پایه و عامل اساسی در تحقق پیروزی ها علیه تروریستها و حامیانشان بود.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی سوریه(سانا)، در این دیدار راههای تقویت همکاری میان دو کشور در زمینه های مبارزه با تروریسم و هماهنگی فعال در خصوص کنترل مرزها و پیگرد گروههای افراطی و بقایای آنها که همچنان برای هدف قرار دادن امنیت سوریه و عراق تلاش می کنند، بررسی شد.

اسد گفت تروریسم، کشتار و خونریزی را در هر نقطه از جهان در پیش گرفته است، حامیان تروریسم در عراق و سوریه همان حامیان تروریسم در اماکن دیگر هستند، هر چند اسم و عنوان آن گروههای تروریستی متعدد باشد.

دیگر خبرها

  • سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی در فولاد؟
  • مدیر کل هنرهای نمایشی منصوب شد
  • حمید نیلی مدیرکل جدید هنرهای نمایشی شد
  • توجه ویژه رسانه‌های عربی به سفر «مهم» بارزانی به ایران
  • دیدار رئیس حشد شعبی با بشار اسد
  • ۲۰ چمن ورزشی ویژه دانش آموزان در زنجان افتتاح شد
  • توجه به آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها کشور را سروسامان می‌دهد
  • لحظه یافتن یسنا از زاویه دوربین کایت هلال احمر
  • ثبات مدیریتی باید در آموزش و پرورش حفظ شود
  • نگاه خلاقانه در ساخت مستند رادیویی تاثیرگذار است