Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم های صعود کننده به پلی آف در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال بانوان مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال بانوان با صعود هیئت فوتبال خراسان رضوی، مس رفسنجان، ملی حفاری و سایپا به پلی آف به پایان رسید. در این هفته هیئت فوتبال اصفهان با نتیجه ۸ بر صفر بازی را به سایپا تهران واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایپا با این پیروزی به پلی آف صعود کرد.

در دیگر بازی ملی حفاری با نتیجه ۴ بر یک هیئت فوتبال خراسان رضوی را شکست داد اما باتوجه به اختلاف امتیاز دوتیم نسبت به دیگر تیم‌ها هردو به پلی آف صعود کردند. مس رفسنجان مقابل دخت را کویر مس کرمان به تساوی صفر بر صفر دست یافت و به مرحله پلی آف راه یافت.

نتایج هفته بیست و چهارم (پایانی) لیگ برتر فوتسال بانوان:

۱_ دختران کویر مس کرمان صفر _ صفر مس رفسنجان

۲_ ملی حفاری ایران ۴ _ یک هیئت فوتبال خراسان رضوی

۳_ هیئت فوتبال اصفهان صفر _ ۸ سایپا تهران

۴_ شهروند ساری ۲ _ ۵ رهیاب گستر تهران

پارس آرا شیراز یک_ ۴ پویندگان فجر شیراز

کد خبر 409413

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال بانوان تیم فوتسال بانوان نامی نو فوتسال بانوان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق هیئت فوتبال خراسان رضوی لیگ برتر فوتسال بانوان هفته بیست و چهارم مس رفسنجان ملی حفاری پلی آف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۵۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی بعدی تیم ملی فوتسال کِی و با چه تیمی است؟

زی‌سان: تیم ملی فوتسال ایران در ادامه رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال که در تایلند برگزار می‌شود فردا یکشنبه ۷ اردیبهشت در مرحله نیمه‌نهایی و در ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به وقت ایران به مصاف ازبکستان می‌رود. 

به گزارش زی‌سان، تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال توانست تیم ملی قرقیزستان را با نتیجه ۶ بر ۱ شکست دهد و به نیمه نهایی صعود کند. 

ایران با پیروزی برابر قرقیزستان جواز حضور در جام جهانی فوتسال را نیز به دست آورد. گفتنیست که در دوره گذشته ژاپن قهرمان این رقابت‌ها شده بود، اما در مسابقات امسال با شگفتی تمام از گروه خود حذف شد و نتوانست به دور بعد صعود کند. قرقیزستان به همراه تاجیکستان در گروهی که ژاپن و کره‌جنوبی حضور داشتند توانستند جواز حضور به دور بعد رقابت‌ها را به دست آورند. 

بازی بعدی مرحله نیمه‌نهایی بین دو تیم تایلند و تاجیکستان در تاریخ یکشنبه ۷ اردیبهشت ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه به وقت ایران برگزار می‌شود و برنده این بازی در فینال با برنده بازی ایران و ازبکستان رقابت خواهد کرد. با توجه به حذف ژاپن ایران اکنون مهمترین کاندیدای قهرمانی جام ملت‌های فوتسال به شمار می‌رود.

سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان
  • سپیدپوشان ملوان میزبان نارنجی پوشان سایپا
  • بازی بعدی تیم ملی فوتسال کِی و با چه تیمی است؟
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • صعود گلنور اصفهان به لیگ برتر بسکتبال ایران
  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!