Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-29@22:27:32 GMT

غلامپور: کتک زدن چشمی در شخصیت من نیست

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۱۵۴۸۹

ساعت24- مربی دروازه‌بانان تیم فوتبال استقلال گفت: درگیری و کتک زدن روزبه چشمی در شخصیت من نیست و صحنه‌ای که از تلویزیون پخش شد همه مخاطبان را به اشتباه انداخت.

بهزاد غلامپور در خصوص شهرآورد، اتفاقاتی که در این دیدار افتاد و همچنین صحنه‌ای که در تلویزیون شائبه درگیری وی با روزبه چشمی را ایجاد کرد صحبت‌هایی انجام داده که متن آن را در زیر می‌خوانید:

* ابتدا در مورد بازی صحبت کنید و چطور شد در آخرین لحظات پیروزی را از دست دادید؟
حق بچه‌های استقلال ۳ امتیاز بود و برد کمترین پاداشی بود که ما می‌توانستیم از این بازی بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متأسفانه در دقایق آخر دروازه تیم ما باز شد و حال ما بد شد.
* بعد از پایان مسابقه صحنه‌ای از تلویزیون پخش شد که ظاهرا شما با روزبه چشمی درگیر شده‌اید.
درست است. تصاویر به شکلی بود که انگار من روزبه چشمی را زده‌ام. من و روزبه داشتیم با هم بحث فنی می‌کردیم که دست و پای ما همه با هم به حرکت درآمد (باخنده). واقعا فیلم به شکلی درآمد که انگار من چشمی را زده‌ام، ولی چنین مسأله‌ای نبود. من شهامت آن را دارم که واقعیت را بگویم و زدن یک بازیکن نه در شأن من است و نه در شأن روزبه چشمی که چنین مسأله‌ای را ببیند.
* اما زوایای دوربین واقعا به شکلی بود که همه را دچار اشتباه کرد.
شاید باور نکنید، ولی تمام فامیل‌های ما، مادر و همسرم همه به من زنگ زدند و به من گفتند تو چه کار کردی؟ برای آن‌ها قسم خوردم که این اتفاقی که شما می‌گویید درست نیست. همه می‌گفتند که من روزبه را زده‌ام، ولی انصافا اصلا چنین مسأله‌ای نبود.
* واقعا در آنجا چه صحبتی انجام شد که باعث عصبانیت چشمی شده بود؟
هر چه بود تمام شد و فقط یک بحث فنی صورت گرفت.
* پرسپولیس را چطور دیدید؟
پرسپولیس هم یک تیم قابل احترام بود و بازیکنان با کیفیتی داشت، اما به نظرم دست ما کمی بسته است.
* چطور؟
متأسفانه در این شرایط کمی ما گیر کرده‌ایم. فکر می‌کنم مدیریت باشگاه از بازیکن گرفتن کمی غافل شد، چون ما در پست‌هایی بازیکن می‌خواستیم، اما باشگاه به فکر این موضوع نبود. ما کمی از بازیکن گرفتن عقب ماندیم و خواسته من از باشگاه این است که حواسش به تیم باشد، چون ما در لیگ قهرمانان آسیا حضور داریم و کارمان سخت است. حتما دیدید که ما دو سفر بسیار سخت در آسیا داشتیم و واقعا بازیکنان ما خسته بودند، اما انصافا بچه‌ها سنگ تمام گذاشتند و باغیرت بازی کردند. از باشگاه می‌خواهم کمی به فکر ما هم باشد و تیم را تقویت کند.
* شما فیلم خوشحالی‌تان بعد از گل اول‌تان را دیده‌اید؟
هنوز نه.
* نزدیک بود مجیدی مصدوم شود.
بله، من به هوا پردیم و غلت می‌زدم و از آن طرف هم مجیدی جا خالی داد. نکته مهم این است که مجیدی مصدوم نشود و همین که این اتفاق نیفتد برای من کفایت می‌کند.
* در مورد صحنه‌های گل و عملکرد حسینی چه نظری دارید.
حسینی در این مدت عملکرد خوبی داشته و دیدید که در بازی اولمان در آسیا مقابل الکویت چقدر عالی کار کرد. در بازی دوم هم سنگ تمام گذاشت و من از او راضی هستم. پورحمیدی هم شرایط خوبی دارد و هر زمان که لازم باشد از او استفاده می‌کنیم.
* در مورد داوری دربی چه صحبتی دارید؟
داوری هم خوب بود، ولی صحنه‌های ۵۰-۵۰ را به نفع حریف سوت می‌زد.
* حتما خبر دارید که اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شده است.
بله، من فکر می‌کنم فدراسیون به ملت و مربیان ایران خیانت کرد. مگر قرار نبود از مربی ایرانی و پتانسیل کشورمان استفاده کنید؟ قرار بود ما از استعدادهای خودمان استفاده کنیم، پس چرا این کار را نکردیم؟ من فکر می‌کنم مافیا پشت این قضیه بوده و این تصمیم مافیایی در شأن فوتبال ما نبود. من و بهاروند هم‌استانی هستیم و لرستانی‌ها به شجاعت معروفند، ولی به نظرم سرپرست کنونی فدراسیون فوتبال شجاعتش را پنهان کرد. این تصمیم مطمئنأ تصمیم بهاروند نبوده و به او دیکته کرده‌اند که اسکوچیچ را سرمربی تیم ملی کنند. اما همین جا یک سوال دارم.
* بفرمایید.
مگر اسکوچیچ قلبش درد نمی‌کرد؟ آقایان خیلی راحت افکار عمومی را دور زدند و مثل روز برایم روشن بود که روز بازی ما با پرسپولیس سرمربی تیم ملی را معرفی می‌کنند. آقایان با این کار به ملت ایران توهین کردند. به نظرم این کار غیرحرفه‌ای بود و خیلی راحت مردم را بازی دادند.

منبع: فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: سرمربی تیم ملی چنین مسأله ای روزبه چشمی فکر می کنم زده ام صحنه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۵۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، امیرحجت مرادی، مدیرعامل مؤسسه تسنیم قرآن و عترت گیلان در گفت‌وگویی از آغاز ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی حافظان و قاریان قرآن کریم استان خبر داد و اظهار کرد: سومین دوره مسابقات تیمی حافظان و قاریان قرآن کریم «ضحی» گرامیداشت شهدای قرآنی گیلان این دوره در قالب لیگ در استان برگزار می‌شود.

وی افزود: رشته‌های این دوره شامل حفظ جزء۳۰، حفظ سه،  پنج، ۱۰، ۲۰ و حفظ کل و قرائت و حفظ موضوعی(مسطورا) است؛ مسابقات گروه‌های ۱۰ و ۲۰ جزء و حفظ کل به صورت لیگ و گروه‌های قرائت و حفظ جزء ۳۰، سه جزء و پنج جزء به‌صورت یک مرحله‌ای(جام قهرمانی) برگزار خواهد شد.

مسئول دبیرخانه هفته قرآن و عترت گیلان با بیان اینکه در رشته‌های حفظ اجزاء همه اعضای تیم یکسان و از ابتدای قرآن نظیر سه جزء اول، پنج جزء اول و غیره است، گفت: در رشته قرائت آقایان ترکیب تیم شامل یک نفر تحقیق، یک نفر ترتیل، یک نفر مؤذن و در بخش بانوان یک نفر تحقیق، یک نفر ترتیل و یک نفر دعاخوان است؛ رشته حفظ موضوعی بر اساس طرح زندگی با آیه‌ها «مسطورا» شامل حفظ و مفاهیم از کتاب مسطورا خواهد بود.

دبیر اجرایی سومین دوره جام قرآنی «ضحی» استان گیلان بیان کرد: در این دوره تیم‌ها توسط شخصیت‌های حقوقی شامل تشکل‌های قرآنی، مجموعه‌های فرهنگی دینی، مدارس یا شخصیت‌های حقیقی نظیر اساتید، حافظان و قاریان تشکیل می‌شود؛ هر تیم از سه عضو(متسابق) و یک سرپرست تشکیل می‌شود.

مسئول دبیرخانه هفته قرآن و عترت گیلان با بیان اینکه در شخصیت‌های حقوقی مدیر تشکل به عنوان سرپرست تعیین و در شخصیت‌های حقیقی مربی یا یکی از اعضای تیم به عنوان سرپرست معرفی می‌شود، تصریح کرد: ضوابط و آیین‌نامه داوری مسابقات مطابق آیین‌نامه مسابقات رسمی جمهوری اسلامی ایران (اوقاف) است.

وی افزود: همه تیم‌ها باید امتیاز ۷۰ را کسب کنند و معدل تیم نباید از ۷۰ کمتر باشد؛ تیم‌هایی که امتیاز کمتر از ۷۰ را کسب کنند در مراحل بعدی یک گروه سقوط خواهند کرد. 

مرادی گفت: ثبت‌نام این مسابقات آغاز شده و تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه ادامه دارد، علاقه‌مندان می‌توانند از طریق تکمیل و ارسال فرم مشخصات از طریق پیام‌رسان ایتا به شماره ۰۹۱۱۱۴۹۳۴۵۷ نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
  انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حرمون؛ چشمی که کور شد + فیلم
  • مرد شماره ۲ استقلال عصای دست نکونام در تبریز
  • آرتتا در کادر فنی‌اش بهزاد غلامپور دارد! (عکس)‏
  • جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه
  • بهترین فیلم های وسترن با بازی «لی ون کلیف»؛ از Beyond the Law تا The Grand Duel
  • برای تماشای بازیگران ترکیه‌ای یا قصۀ شمس و مولانا؟
  • عکس| تیپ مژده لواسانی در کنسرت روزبه بمانی
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • (تصاویر) حضور شخصیت‌های حوزوی در منزل سید حسین خمینی
  • پیامد‌های شکست در اراک؛ ضربه به شخصیت پرسپولیس، نمایان شدن مشکلات دفاعی و عیار گلر جوان