Web Analytics Made Easy - Statcounter

خدابخش مرادی نافچی در سخنانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه ابهر با تاکید بر نقش بالای مردم در محقق شدن، استمرار، تثبیت و صدور انقلاب اسلامی به سایر نقاط جهان، اظهار داشت: باور داریم انقلاب اسلامی نعمت بزرگی است که خداوند متعال آن را به ایران اعطا کرد.
وی با اشاره به اینکه ثمره این انقلاب در حوزه‌های مختلف بسیار زیاد است، تصریح کرد: در عرصه تولیدی، فناوری، اقتصادی، نظامی و بسیاری حوزه‌ها نه تنها در کشور بلکه در دنیا جایگاه خود را یافته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسؤول خاطرنشان کرد: امروز کشور در سایه رهبری فرزانه وحدت و حضور صادقانه و عاشقانه مردم مسیر توسعه خود را پیش می برد.
معاون استاندار زنجان بیان کرد: انقلاب برای دولت فرصتی فراهم کرده تا فاصله مردم و مسؤولان کم شود و در سال گذشته مردم باید بدانند دولت چه خدماتی برای آنها فراهم کرده است.
وی یادآور شد: از سال ۹۸ تا امروز در مجموع یکهزارو ۸۸۸ پروژه کوچک و بزرگ در استان زنجان کلنگ زنی شده یا به بهره‌برداری رسیده و یا تا پایان سال با حضور مسئولان کشوری بهره برداری خواهد شد.
مرادی نافچی تاکید کرد: در شهرستان ابهر فقط در دهه فجر ۲۲۲ پروژه شامل ۱۳۸ پروژه عمرانی و ۸۴ پروژه اقتصادی بهره برداری شد.
وی با اشاره به دغدغه مردم در حوزه فرهنگی و اجتماعی بویژه از سوی افراد متدین، بیان کرد: امسال موضوع طلاق و اعتیاد را هدف‌گیری کردیم و استان زنجان به عنوان نمونه پیشگیری از این ۲ مقوله که دغدغه شهروندان بود انتخاب شد.
معاون استاندار افزود: سند پیشگیری و طرح عملیاتی از این ۲ مسئله تدوین شد و بر اساس اقدامات و مداخله ۲۴ دستگاه در این موضوع ها تا به امروز حدود ۲۶ درصد وقوع طلاق و ۱۵ درصد اعتیاد در استان کاهش پیداکرده است.
این مسؤول ابراز کرد: یکی از برکات انقلاب توجه به حوزه بانوان بوده به طوری که امروز شاهد هستیم ۸۵ نفر از بانوان شاغل استان در حوزه مدیریتی استان مسؤولیت گرفته اند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا انتخابات انقلاب انقلاب اسلامی جهان فناوری انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۵۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدالت آزمونی در سازمان سنجش محقق شده است

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: هر داوطلبی هر نتیجه‌ای کسب کند، کاملا نتیجه فعالیت خود اوست و باید گفت که عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است.

به گزارش ایسنا، عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی امروز در دانشگاه امیرکبیر ضمن بازدید از شرایط و نحوه سازماندهی آزمون سراسری در رشته تجربی اظهار کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی علاوه بر تصویب اسناد و ترسیم ساختار مصوبات، برای بررسی از نحوه اجرای آن نیز ورود می‌کند، در همین راستا امروز برای بازدید شرایط برگزاری آزمون سراسری در حوزه دانشگاه امیرکبیر حضور پیدا کردیم.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: سازمان سنجش در سال‌های اخیر در خصوص نحوه برگزاری آزمون رشد چشمگیری داشته و با نظارت و بازدیدی که از این سازمان و نحوه برگزاری آزمون در حوزه‌های مختلف داشتیم، می توان به جرات گفت که احتمال تقلب در این آزمون صفر است و هیچکس نمی تواند سوالات رو لو دهد و سوءاستفاده کنند.

وی گفت: در این شرایط هر داوطلبی هر نتیجه‌ای کسب کند، کاملا نتیجه فعالیت خود اوست و باید گفت که عدالت آزمونی در این سازمان تحقق پیدا کرده است.

انتهای میام

دیگر خبرها

  • پارکینگ طبقاتی توفیق زنجان افتتاح شد
  • شوراها از نگاه بخشی و کوتاه مدت پرهیز کنند
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • تمدن نوین اسلامی با وحدت محقق می‌شود/ عینت‌بخشی به وحدت اسلامی در دستور کارم بود
  • بخشی از آب سد گلستان امروز رهاسازی می‌شود
  • راهپیمایی باشکوه یمنی‌ها در حمایت از غزه
  • بخشی از رونق تولید با خرید کالای ایرانی محقق می‌شود
  • رها سازی آب سد وشمگیر از امروز؛ مردم به حریم رودخانه گرگانرود نزدیک نشوند
  • عدالت آزمونی در سازمان سنجش محقق شده است