Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی امام جمعه قزوین در خطبه‌های نماز جمعه گفت: بحمدالله هر سال حماسه‌ای نو آفریده می‌شود و هر سال قوی‌تر از سال گذشته راهپیمایی ۲۲ بهمن برگزار می‌شود، در حالی که دشمنان تبلیغات سوء انجام می‌دهند و مردم را با تحریم و گرفتاری مواجه کرده اند تا مردم را سست کنند، اما مردم عهد و پیمان خود را فراموش نکرده و همواره پای کار خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی عنوان کرد: هرکدام از ما باید برای با عظمت برگزار شدن این راهپیمایی عظیم یک دعوت کننده باشیم و جمعیت زیادی را با خود برای حضور در راهپیمایی همراه کنیم. همه ما با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان می‌دهیم که پای کار اسلام و قرآن و دین و اهل بیت هستیم.

او اضافه کرد: امام خمینی (ره) می‌فرمایند در چنین روز فرخنده‌ای حق بر باطل و جنود رحمانی بر اولیاء شیطان و حزب الله بر طاغوت غلبه کرد و حکومت عدل اسلامی مستقر شد و دست انتقام حق از آستین ملت رزمنده ایران بیرون آمد.

نماینده، ولی فقیه در استان گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، ملت سربلند و دشمنان سرافکنده شدند؛ پرچم اسلام برافراشته شد و پرچم کفر و ذلت در مقابل اجانب سرنگون شد و این اتفاق مهم است و همه باید تلاش کنیم تا پرچم کفر همیشه سرنگون بماند و دستی که بخواهد این پرچم را دوباره سربلند کند، باید شکسته شود.

امام جمعه قزوین، با تبریک روز نیروی هوایی اظهار کرد: بخاطر داریم چند روز مانده به پیروزی انقلاب اسلامی عزیزان نیروی هوایی، جان بر کف گرفتند و علی رقم اینکه کار خطرناکی بود، به محضر امام خمینی (ره) آمدند و سرود اجرا کردند و اظهار کردند فرمانده‌شان امام است و این اتفاق به پیروزی انقلاب سرعت بخشید.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: همه ملت ایران جوانمردی این عزیزان را قدر می‌نهند و امروز نیز با جدیت پشت انقلاب و نظام ایستاده اند و برای آن‌ها توفیق قدرت و عزت بیشتر را از خدای متعال می‌خواهیم.

او با اشاره به شهادت سردار سلیمانی گفت: روحیات سردار شهید سلیمانی، بسیار به حضرت ابوالفضل (ع) شباهت دارد و این را در حدیث امام صادق (ع) می‌توان مشاهده کرد.

نماینده، ولی فقیه در استان قزوین افزود: امام صادق (ع) فرموده عموی ما بسیار با بصیرت بود و یکی از ویژگی‌های سردار شهید به فرموده رهبری، بصیرت بود. امام صادق (ع) ادامه می‌دهد که حضرت در ایمان بسیار قوی بود و ذره‌ای شک در او وجود نداشت و در سردار سلیمانی نیز هر چه بود، اطاعت از رهبری بود.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی ادامه داد: حضرت ابوالفضل (ع) با مظلومیت به شهادت رسید و سردار سلیمانی نیز همین گونه بود و جمله جمله‌ای که امام صادق (ع) درباره حضرت فرموده، درباره سردار سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس صدق می‌کند.

او با اشاره به معامله قرن و فرمایشات رهبری در این خصوص، گفت: رهبری فرمودند این معامله غلط، از پیش شکست خورده و غیر قانونی، قبل از مرگ ترامپ خواهد مرد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: استکبار جهانی می‌خواست با طرح و اجرای معامله قرن بتواند داربستی بر رژیم در حال سقوط صهیونیستی بزنند تا مانع ریزش آن شوند. اسرائیل، چون در معرض فروپاشی قرار دارد به یک داربستی نیاز داشت تا فرو نریزد، اما با اقتدار جریان مقاومت، ساختمان رژیم صهیونیستی با این داربست هم فرو خواهد ریخت.

مردم افراد پاکدست و با بصیرت را راهی مجلس کنند

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با اشاره به درپیش بودن انتخابات مجلس عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در صحبت‌های اخیر خود فرمودند که کسی را انتخاب کنید که ایمان داشته باشد و شرف خود را به دنیا نفروشد و به وعده و قول و قرار خود پایبند باشد. نماینده مجلسی که تمام تلاشش این است که فامیل و آشنایان خود را صاحب شغل کند این فرد شعور و درک نمایندگی ندارد.

او ادامه داد: نماینده‌ای که با رای مردم انتخاب می‌شود، اما فقط به دنبال کسب منافع خود در مجلس است این فرد خیانتکار است. نماینده مجلس باید با فساد نزدیکان و اطرافیان خود بجنگد و در مقابل فساد بایستد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی اذعان کرد: نماینده‌ای که با سفره انداختن و با پذیرایی‌ها و وعده‌های آنچنانی به دنبال کسب کرسی مجلس است این موضوع یک بی فرهنگی تمام است، در صورتی که قزوین یک استان بافرهنگ است که نباید رفتار عده‌ای که برای قدرت طلبی دنیایی همه چیز را زیر پا می‌گذارند چهره این شهر را مخدوش کند.

نماینده، ولی فقیه در استان قزوین ابراز کرد: برخی‌ها این انتقادات ما را نسبت به دنیاطلبی عده‌ای در انتخابات نمی‌شنوند، اما مردم باید با دقت گزینه‌هایی را انتخاب کنند که به دنبال منافع خود نباشند. این رای ماست که در روز قیامت به عنوان عمل ما جلوی هرکس قرار می‌گیرد و روی ما را سفید یا سیاه می‌کند.

او یادآور شد: اگر در انتخابات رضای خدای متعال و ارزش‌های الهی و عدالت و خون شهدا و آینده انقلاب را درنظر گرفتیم و به فرموده رهبری نماینده‌ای انقلابی را انتخاب کردیم می‌توانیم در روز قیامت سربلند باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی اظهار کرد: امام خمینی (ره) فرمودند که شهید مدرس صداقت داشت، صراحت داشت و حرفش را مردانه بیان می‌کرد، بصیرت و بینش سیاسی داشت و دشمنان را خوب می‌شناخت، استعمار ستیزی داشت و بسیار با صلابت و شجاع بود و هیچگاه تهدید‌ها ایشان را خانه نشین نکرد، با اینکه در مقابلش دست به ترور هم زدند.

خطیب جمعه قزوین افزود: اگر روحیه شهید مدرس را داشته باشیم، پیشرفت مضاعف خواهیم داشت و تلاش کنیم در انتخابات پیش رو، هوش و حواسمان را بیشتر جمع کنیم.

او اضافه کرد: باید ساده زیستی نماینده‌ها مورد توجه قرار گیرد و قرار نیست نماینده‌ای که به مجلس می‌رود، خودش و همه اطرافیانش به پول و ثروت برسند و اگر دست کسی پاک باشد، بعد دوران نمایندگیش باید بدهکار باشد نه اینکه ثروت اندوخته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی خاطرنشان کرد: نماینده واقعی کسی است که هیچ چیز باعث نشود که تحقیر را بپذیرد و خود را ذلیل و خوار کند و حقیقتاً از مسئولان و وزرا کار بخواهد و همواره در خدمت به مردم باشد و هیچ چیز مانع این نشود که مسیر خدمتش را تغییر دهد.

امام جمعه قزوین بیان کرد: سالروز وفات حضرت ام البنین (س) مادر حضرت ابوالفضل (ع) را گرامی می‌داریم و به همین مناسبت تکریم مادران و همسران شهدا را داریم و باید از این فرصت استفاده کرد و به خوبی از مقام مادران و همسران شهدا تجلیل شود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه خطبه های نماز جمعه حجت الاسلام و المسلمین عابدینی ولی فقیه در استان قزوین راهپیمایی ۲۲ بهمن امام جمعه قزوین پیروزی انقلاب حضرت ابوالفضل سردار سلیمانی نماینده ای امام خمینی امام صادق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۵۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین یادواره ۱۲ شهید روحانی شهرستان مهر پیش از ظهر دوشنبه با حضور حجت الاسلام محمود محمودی‌زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس، امام جمعه مهر و مسؤولان محلی و شهرستانی در روستای قلعه سید بخش مرکزی شهرستان مهر برگزار شد.

امام جمعه شهرستان مهر در این همایش گفت: در طول دوران ۸ ساله دفاع مقدس روحانیون سراسر شهرستان مهر همدوش و همسنگر با اقشار مختلف مردم در دفاع از کیان ایران اسلامی مردانه جنگیدند و ۱۲ آلاله سروقامت روحانی شهرستان مهر با خون سرخ خود نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را آبیاری نمودند.

حجت الاسلام علیرضا سفار افزود: همیشه شهدای روحانی و روحانیت ما در مسائل فرهنگی، علمی، مبارزه و مجاهدت پیشتاز بودند و به نسبت جمعیتشان بیشترین شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کردند.

در پایان این آئین با اهدای لوح تندیس سپاس و هدایایی از صبر و مقاومت ۱۲ خانواده روحانی شهید شهرستان مهر تجلیل شد.

کد خبر 6098016

دیگر خبرها

  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • مردم با مشارکت حداکثری نمایندگان را پرقدرت راهی مجلس کنند
  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • جوکار: مردم اصلح‌ترین افراد را راهی مجلس کنند
  • نگاهی بر چند خبر ورزشی شانزدهم اردیبهشت استان قزوین
  • مروری بر چند خبر ورزشی شانزدهم اردیبهشت استان قزوین
  • استان ایلام در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشست
  • راهپیمایی بزرگ مردم هشتبندی در سوگ امام صادق(ع)
  • عزاداری باشکوه مردم مؤمن تکاب در سالروز شهادت جانسوز امام جعفر صادق (ع)