Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه رشت ۱۹ بهمن ماه را یاد آور اعلام وفاداری همافران ارتش جمهوری اسلامی ایران با امام خمینی (ره) و سالروز وفات حضرت ام البنین (س) است، اظهار کرد: این روز به یاد حضرت ام البنین به روز تکریم از مادران شهدا نامگذاری شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز تاریخ معاصر شهرت خود را مدیون انقلاب اسلامی است، افزود: انقلاب اسلامی ایران انفجار نور بود و دنیای بشری را روشن کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله فلاحتی با اشاره به دستاوردهای چهل و یک سال گذشته انقلاب اسلامی و با بیان اینکه انقلاب زمینه ایجاد تحول انسانی میان ملت‌های را فراهم کرد، گفت: انقلاب اسلامی چگونگی رویارویی با استکبار را به ملت‌ها جهان آموخت.

وی با تأکید بر لزوم بهره گیری دستگاه‌های اجرایی از توان و ظرفیت جوانان نخبه گیلانی، تصریح کرد: فعالیت‌های انجام شده در مراکز دانش بنیان باید از سوی مسئولان دستگاه‌های متولی مورد حمایت قرار گیرد.

امام جمعه رشت در ادامه به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره و بر لزوم انتخاب درست تأکید کرد، افزود: در انتخابات باید افرادی مؤمن، انقلابی، شجاع و بصیر و دارای صداقت انتخاب شوند.

وی با اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: ملت ایران به ویژه گیلانیان با حضور پرشور و حماسی خود در راهپیمایی بار دیگر عظمت انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان می‌کشانند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا استکبار امام خمینی انقلاب انقلاب اسلامی ایران مجلس شورای اسلامی انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۵۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد

تابناک _ فهرست نهایی کاندیداهای مورد حمایت شورای ائتلاف برای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منتشر شد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با دعوت مردم و نیروهای جبهه انقلاب به حضور و مشارکت گسترده در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، لیست نهایی نامزدهای مورد حمایت خود در این مرحله از انتخابات را در حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور منتشر کرد.

کاندیداهای مورد حمایت «جبهه انقلاب» مطابق اعلام دفاتر استانی شورای ائتلاف برای دوره دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی به شرح زیر است:

 

 

پیش از این نیز فهرست کاندیداهای این تشکل سیاسی اصولگرا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران منتشر شده بود.

دیگر خبرها

  • وزارت کشور دور اول انتخابات مجلس تیمی را روانه مشهد کرد
  • لزوم تخصیص زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی
  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • جوکار: مردم اصلح‌ترین افراد را راهی مجلس کنند
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران