Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار فینال بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر ایران در قسمت بانوان صبح امروز (جمعه) در سالن شهید دستغیب شهرستان شیراز در قسمت تیمی (دونفره) و یک نفره برگزار شد و تیم دونفره کشورمان به ۲ مدال طلا، دو نقره و ۴ مدال برنز در قسمت دونفره و یک مدال برنز در قسمت یک نفره دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار فینال دو نقره بانوان بین تیم دونفره هاله همدانچی و پگاه کامرانی و نسیم صفایی و حنانه یعقوب زاده برگزار شد که این مسابقه در پایان با نتیجه ۲ بر صفربه سود تیم دو نفرهنسیم صفایی و حنانه یعقوب زاده به پایان رسید و آنان به مقام قهرمانی دست یافته وصاحب دو مدال طلا قسمت دونفره بانوان شدند.

تیم دو نفره پگاه کامرانی و هاله همدانچی به مقام نایب قهرمانی رسید و صاحب دو مدال نقره گردیدند.

همچنین تیم‌های دو نقره (ثریا آقایی و ثمین عابد خجسته) و (ساره امینیان و فاطمه بابایی) به مقام سوم مشترک دست یافتند وصاحب ۴ مدال برنز شدند.

در دیدار فینال یک نقره بانوان نیز کریستال پال از امریکا به مصاف لیندا زنجیری از بلغارستان رفت و این مسابقه در پایان با نتیجه ۲ برصفر به سود بازیکن آمریکا به پایان رسید و وی به مدال طلای قسمت یک نفره بانوان دست یافت.

لیندا زنجیریاز بلغارستان دوم و صاحب مدال نقره شذ.

ثریا آقایی از ایران به همراه فابیلنا سیلوا از برزیل به مقام سوم مشترک رسیدند و مدال برنز را به گردن آویختند.

بدین ترتیب ملی پوشان بانوان بدمینتون کشورمان در مجموع این دوره از مسابقات به ۲ طلا، ۲ نقره و ۵ برنز دست یافتند.

بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر ایران به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با جوایز ۲۵ هزار دلاری با شرکت ۱۴ تیم کانادا، برزیل، امریکا، افغانستان، بلژیک، بلغازستان، اسلواکی، اتریش، هند، پاکستان، اسلند، عراق، اوکراین به همراه ملی پوشان بدمینتون ایران به مدت ۴ روز در سالن شهید دستغیب شهرستان شیراز برگزارشد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا اتریش ایران بلغارستان کانادا مدال طلا انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مسابقات بین المللی بدمینتون دیدار فینال مدال برنز مدال طلا یک نفره دو نقره تیم دو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۵۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی تنیسور‌های مرحله نیمه نهایی رقابت‌های بین المللی ساحلی کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، تیم غزاله آذر پرست و مارال چریکی با نتایج شش بر سه و شش بر چهار تیم سعیدیان و سوگند ضمیرزاده را شکست دادند.

خانم‌ها ساره هژبر و فاطمه سرسنگی نیز تیم فاطمه حجازی و پریا پارسیان را شکست دادند.

رقابت یاسمن حیدری با شیرین سیدیان نیز با نتایج شش بر دو و شش بر یک سوگند اسدی و فریماه نورینانی را شکست دادید. 

تیم نیکی ثابتی با نیکو شیرازی‌فر نیز شش بر یک و شش بر دو به پایان رسید و زوج نیلوفر قنودی نیز درنا یگانه را مغلوب کردند.

 تیم فرهان اهرزاد و امیرعلی بنده نژاد با نتایج شش بر یک توانستند زوج کاوه ادیبی و خان‌محمدی را از پیش رو برداشتند.

مهدی بازگیر و علی رییسی نیز با نتایج هفت بر پنج زوج مانی منصوری و سینا یگانه را شکست دادند.

سالار ریاحی و ملک محمدی هم با نتابج هفت بر شش و شش بر دو و تیم کامبیز درویش نژاد و سامی داوطلب را بردند و در نهایت تیم شهریار اهرزاد و مسعود پیروزی با نتیجه دو بر یک تیم نوید آبیاری و امیر حسین آسودی را شکست دادند.

سرداوری این مسابقات در بخش آقایان بر عهده مسیح صلاح سرداور نشان نقره کشورمان است و کسری حجازی نیز مدیریت بازی‌ها را بر عهده دارد.

لعیا خیام باشی داور نشان سفید کشورمان و سمیرا قدسی نیز به عنوان سرداور و مدیر مسابقات در بخش بانوان حضور دارند.

دیگر خبرها

  • مدال برنز مسابقات آزاد دارت کارگران کشور بر گردن بانوی یزدی
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • نتایج روز سوم مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال بانوان
  • معرفی برترین‌های مسابقات کاتا جودو بانوان استان همدان
  • درخشش تیم شنای هیئت جانبازان و توان یابان قم
  • کسب برنز تور جهانی امارات توسط حمیده اسماعیل‌نژاد
  • کسب ۶ مدال ورزشکاران قم در رقابت‌های شنای جانبازان و توان یابان کشور
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • کسب ۵ مدال نقره و برنز بوکسورهای کردستانی در رقابت‌های کشوری
  • معرفی تنیسور‌های مرحله نیمه نهایی رقابت‌های بین المللی ساحلی کیش