Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@06:48:28 GMT

تثبیت جمعیت مهمترین هدف در ایجاد اشتغال است

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۱۵۸۳۶

تثبیت جمعیت مهمترین هدف در ایجاد اشتغال است

محمد صادق معتمدیان روز جمعه در آیین امضای تفاهم‌نامه محرومیت‌زدایی شهرستان درمیان که با حضور رییس بنیاد مستضعفان و مدیرعامل بنیاد علوی برگزار شد اظهار داشت: توسعه استان و تمرکز در مناطق کمتربرخوردار از یک سال گذشته تاکنون به طور جدی در دستور کار است. 

وی افزود: در همین راستا بنیاد علوی و بنیاد مستضعفان تلاش‌هایی در استان داشته‌اند که امروز نیز برخی پروژه‌ها از محل این مشارکت افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار خراسان جنوبی افتتاح پنج مدرسه با اعتبار ۶ میلیاردو ۶۰۰ میلیون تومان، پنج چمن مصنوعی و یک سالن ورزشی با سرمایه گذاری ۱۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان را از جمله پروژه‌هایی دانست که بنیاد علوی در استان به انجام رسانده است. 

وی گفت: همچنین بنیاد علوی با امضای تفاهم‌نامه محرومیت‌زدایی به شهرستان درمیان که یکی از شهرستان های مرزی و کمتربرخوردار بوده ورود پیدا می‌کند. 

معتمدیان اظهار داشت: امضای این تفاهم‌نامه برای کمک به زیرساخت‌ها ، اقدامات عمرانی ، فعالیت‌های اقتصادی و ایجاد اشتغال است که مهمترین هدف آن تثبیت جمعیت در مناطق مرزی و روستاها در بازه زمانی سه ساله خواهد بود. 

وی اظهار امیدواری کرد: با تمام توان و ظرفیت‌های استان، حمایت ملی با ورود بنیاد مستضعفان عملیات اجرایی انجام و شاهد پیشرفت و آبادانی در این منطقه مرزی و مهم باشیم. 

رییس بنیاد مستعضفان روز گذشته (چهارشنبه) وارد خراسان جنوبی شد و امروز ضمن شرکت در شورای اداری شهرستان درمیان چندین طرح و پروژه مشارکتی در استان را به بهره‌برداری رساند. 

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین استانداری خراسان جنوبی و بنیاد علوی برای محرومیت زدایی شهرستان درمیان از مهمترین برنامه‌های این سفر بود. 

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا ایجاد اشتغال خراسان جنوبی سرمایه گذاری شورای اداری مدرسه انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی امضای تفاهم نامه شهرستان درمیان بنیاد مستضعفان محرومیت زدایی خراسان جنوبی بنیاد علوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۵۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، صبح دوشنبه طی مراسمی مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات پروژه آبرسانی به ۶ روستای شهرستان درمیان به همت خیرین جمعیت هلال احمر استان تهران ظهر امروز در این شهرستان برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان‌های تهران و خراسان‌جنوبی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان جنوبی، فرماندار درمیان و مسؤولان شهرستان و تعدادی از خیرین و حامیان جمعیت هلال احمر استان تهران میهمانان این مراسم بودند.

حامیان و خیرین جمعیت هلال احمر استان تهران در بدو ورود به شهرستان درمیان، از پایگاه امداد و نجات شهرستان بازدید کردند.

میهمانان مراسم سپس برای کلنگ زنی و آغاز عملیات پروژه آبرسانی به روستاهای محروم شهرستان درمیان به روستای قیک سفر کردند.

گفتنی است؛ خیرین در طرح نذر ملی خدمت، با همکاری جمعیت هلال احمر استان تهران ۲۹۷ انشعاب لوله آب را برای ۶ روستای محروم شهرستان درمیان تهیه و تحویل داده‌اند.

کد خبر 6092073

دیگر خبرها

  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه های همکاری است
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه است
  • نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ فرصتی برای امضای تفاهم نامه‌های دوجانبه و چند جانبه است
  • امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • امضای ۱۸ تفاهم‌نامه بین استان فارس و هیئت‌های خارجی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • نوای ساز ارکستر سمفونیک تهران در قلعه فلک‌الافلاک می‌پیچد