Web Analytics Made Easy - Statcounter

در راستای اجرای بخشنامه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، از روز یکشنبه مورخ ۲۰ بهمن ماه جاری رمز دوم ثابت (ایستا) تمامی کارت‌های نقدی بانک ملی ایران (ملی کارت) غیرفعال خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، مشتریان گرامی می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی زیر رمز پویای کارت (یکبار مصرف ) خود را فعال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

https://bmi.ir/landing/60

پس از این تاریخ در صورت پذیرش مسئولیت از سوی مشتری، امکان استفاده از رمز دوم ثابت (ایستا) برای تراکنش های غیرحضوری کارت، مجموعا تا سقف یکصد هزار تومان در شبانه روز برای هر کارت فراهم شده است.

بدین منظور مشتریان باید با مراجعه به خودپردازهای این بانک (از طریق گزینه عملیات رمز --》تخصیص یا تغییر رمز دوم) و تایید متن پذیرش مسئولیت مربوط ، رمز دوم ثابت جدید را ثبت و با رعایت شرایط سقف تراکنش ذکرشده، از رمز ثابت خود استفاده کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: استیضاح ترامپ نانسی پلوسی اسکوچیچ دهه فجر معامله قرن کروناویروس شهر ووهان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر رمز دوم پویا بانک ملی تراکنش غیرحضوری استیضاح ترامپ نانسی پلوسی اسکوچیچ دهه فجر معامله قرن کروناویروس شهر ووهان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر بانک ملی ایران رمز دوم ثابت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۵۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس نوبت صبح ۶ شهرستان خوزستان غیرحضوری شد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، با اعلام شامگاه دوشنبه دبیر کمیته اضطرار آلودگی هوای استان، فعالیت مدارس تمامی مقاطع تحصیلی نوبت صبح در شهرستان‌های اهواز، باوی، کارون، آبادان، خرمشهر و شادگان روز سه‌شنبه به دلیل پیش‌بینی وقوع گرد و غبار به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

مدارس نوبت صبح و بعد از ظهر روز دوشنبه نیز به دلیل وقوع گرد و غبار به صورت غیرحضوری برگزار شد.

اداره کل هواشناسی خوزستان پیش از این نسبت به وقوع گرد و غبار در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری هشدار سطح نارنجی صادر کرده بود.

دیگر خبرها

  • ۱۳ پیش تفاهم‌نامه‌ گردشگری استان فارس در نمایشگاه ایران اکسپو منعقد شد
  • انعقاد ۱۳ پیش تفاهم‌نامه‌ گردشگری در غرفه فارس در نمایشگاه ایران اکسپو
  • بغزیان در گفت و گو با قدس: اعتراض طلافروشان به سامانه تجارت است که دارایی و موجودی انبار آنها را شفاف می کند
  • جزییات قیمت ارزهای مبادله‌ای؛ دلار ثابت ماند
  • دستگیری ۱۲ نفر از باند قمار در گلستان/ تراکنش‌های غیر مجاز فراتر ۶۰۰ میلیارد تومان بود
  • فرسودگی فضای آموزشی در کوهدشت/ ۱۴ مدرسه تخریبی است
  • پیرمغان را با صدای علیرضا عصار و با شعر حافظ بشنوید
  • دلار مبادله‌ای ثابت ماند/ یورو رشد کرد
  • سیر صعودی و نزولی مشترکان اینترنت موبایل و ثابت در ایران
  • مدارس نوبت صبح ۶ شهرستان خوزستان غیرحضوری شد