Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@16:11:59 GMT

جلد سوم «علمداران عاشورایی» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۱۶۰۷۰

جلد سوم «علمداران عاشورایی» منتشر شد

همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی و یادواره شهدای طلبه و روحانی آذربایجان‌شرقی؛ از جلد سوم کتاب «علمداران عاشورایی» رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز،‌ همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی و یادواره شهدای طلبه و روحانی آذربایجان‌شرقی؛ که با حضور امام جمعه تبریز، فرماندهان نظامی و انتظامی و دیگر مسؤولان استانی همراه بود؛ جلد سوم کتاب «علمداران عاشورایی» رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«اسماعیل وکیل زاده» از رزمندگان دوران دفاع مقدس و فعالان فرهنگی عرصه جهاد و شهادت که نویسندگی این کتاب را نیز بر عهده داشته است، گفت. کتاب علمداران عاشورایی؛ گزیده خاطرات روحانیان رزمنده لشکر عاشورا است که پس از مصاحبه تدوین و منتشر می شود.

به گفته وی جلد اول و دوم کتاب در سال‌های 95 و 96 منتشر شد که در هرجلد حدود 100 رزمنده طلبه و روحانی استان معرفی شدند و در جلد سوم خاطرات 92 روحانی رزمنده برای مطالعه مخاطبان گردآوری و تدوین شد.

وکیل زاده ادامه داد: جلد سوم «علمداران عاشورایی» در  512 صفحه منتشر شده است.

گفتنی است، کلام عاشورایی، حنجره های زخمی، پرستوهای غریب و علمداران عاشورایی از جمله آثار این فعال فرهنگی عرصه دفاع مقدس بوده که پیش از این منتشر شده است.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: وکیل زاده علمداران عاشورایی علمداران عاشورایی طلبه و روحانی منتشر شد جلد سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۶۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحصیل پنجاه هزار طلبه خواهر در مدارس علمیه کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، حجت الاسلام و المسلمین فاضل گفت: در ۲۸ استان کشور بیش از ۵۰۰ مدرسه علمیه ویزه طلاب خواهر وجود دارد که همه بدنیال فراگیری علوم حوزوی و نشر مبانی دینی و مکتب تشییع هستند.

او گفت: طلاب خواهر در ۱۸ رشته تخصصی در سطح سه ودر پنج رشته تخصصی در سطح ۴ به فراگیری علوم حوزوی مشغول هستند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشورگفت: هم اکنون بیش از ۵۰ هزار خواهر طلبه در مدارس علمیه کشور در حال تحصیل هستند و همین میزان نیز طی سال‌های گذشته فارغ اتحصل شدند.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی فاضل، در سفر یک روزه به شهرستان نکا، دربازدید از مدرسه علمیه خواهران ریحانه الرسول نکا ضمن بررسی وضعیت تحصیلی و نیازمندی‌های طلاب خواهر و فراهم نمودن زمینه جذب طلاب علاقه‌مند به تحصیل، بر اهتمام نسبت به حمایت و پیگیری اجراء برنامه های مدارس خواهران تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • عرضه «پرونده مختارنامه» در نمایشگاه کتاب تهران
  • نقش آفرینی «محمد رضا سنگری» در ادبیات پایداری بی بدیل است
  • تحصیل پنجاه هزار طلبه خواهر در مدارس علمیه کشور
  • «دیکتاتوری با اخلاق سگی» به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • تجلیل از دکتر سنگری ، پژوهشگر عاشورایی در دزفول
  • کتاب صوتی «داستان‌های پارسی» در یونان منتشر شد
  • شهادت رزمنده حزب الله در راه قدس
  • کتاب «چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند» منتشر شد
  • ۱۲ طلبه و ۴ مداح که اعضاء بدن‌شان اهداء شد/ انتشار شماره جدید «خیمه»
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!