Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش حوزه استانهای خبرگزاری تقریب، شیخ محمد سروی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اهل سنت بندرعباس اظهار کرد: جهان مادی و مادی‌گرایی نمی‌تواند سبب سعادت بشر شود زیرا منبع سعادت آرامش است و این جهان مادی قادر به ارائه آن نیست.

وی با بیان این که ایمان منبع آرامش درونی است، خاطرنشان کرد: اتصال به قدرت الهی وسیله‌ای است که سبب استواری فرد و جامعه در برابر ناملایمات می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خطیب جمعه اهل‌سنت بندرعباس اضافه کرد: بزرگ‌ترین قدرت‌های نظامی و اقتصادی جهان در برابر اراده الهی محکوم به شکست هستد و شما ببینید که اکنون یک بیماری ناشناخته، پرجمیعت‌ترین و یکی از قدرت‌های اقتصادی جهان را وادار به شکست کرده و سبب اضطراب و نگرانی مردم شده است.

شیخ سروی افزود: این مسأله نشان می‌دهد که انسان در اوج قدرت نیز همچنان موجودی ضعیف است.

مدرس مدرسه علوم دینی اهل‌سنت بندرعباس با تأکید بر این نکته که خداوند بهترین راه‌ها را برای هدایت به ما نشان داده است و آن راه صراط مستقیم است، بیان داشت: آسایش نیاز بشر است اما هدف نیست، چرا که آسایش به تنهایی آرامش را به دنبال نمی‌آورد بلکه آرامش واقعی به نیرویی قوی در درون انسان نیاز دارد که ایمان به وجود آورنده آن است.

وی تصریح کرد: چه بسا افراد زیادی بوده‌اند که مراتب علمی و مادی فراوانی را طی کرده‌اند اما به آرامش و آسایش دست نیافته‌اند چرا که قلب آنها از ایمان تهی بوده است.

انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۶۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان مراغه در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان

در این تجمع دانشجویان و جمعی از استادان دانشگاه با سر دادن شعار‌های مرگ بر آمریکا ومرگ بر اسراییل جنایت صهیونیست در غزه را محکوم کردند.

دانشجویان دانشگاه مراغه همچنین در حمایت از دانشجویان آمریکایی و کشور‌های اروپایی حامی مردم ستم دیده غزه شعار‌های ضد استکباری سر دادند.

حاضران در پایان تجمع ضمن محکوم کردن جنایت‌های صهیونیست‌ها خواهان ورود مجامع بین المللی در موضوع غزه و حمایت عملی از فلسطینیان شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان مراغه در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان
  • اجتماع بزرگ دانشگاهیان کرمانشاه برگزار شد
  • تدریس برترین دانش‌های نظامی در نیروی زمینی ارتش
  • تجمع دانشجویان همدانی در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • سکوت جامعه آرامش قبل از طوفان است /حکومت پس از جنبش مهسا به رویه سابق برگشت / زندگی گراها فاقد توانمندی برای ایجاد سامانه های جدید قدرت هستند
  • شکست ادعای موشک‌های فتوشاپی با حمله وعده صادق
  • قدرت تولید و صادرات کمتر از قدرت نظامی نیست
  • جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است
  • رئیسی: ایران پیشرفته و فناور می‌تواند برای جهان نوآوری داشته باشد