Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار پورجمشیدیان گفت: کار بزرگ تشییع پیکر شهید قاسم سلیمانی در راهپیمایی روز ۲۲بهمن تکمیل خواهد شد و وحدت و یکپارچگی ملت ایران بار دیگر به نمایش در خواهد آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، سردار «علی اکبر پورجمشیدیان» امروز در یادواره ۸۸ شهید جانباز دوران دفاع مقدس در تبریز اظهار داشت: تمامی تلاش امروز دشمن؛ فراموشی فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت در سطوح مختلف جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه با اشاره به توطئه های دشمنان انقلاب برای جلوگیری از به نتیجه رسیدن انقلاب افزود: دشمنان با بسیج همه امکانات و ترور ۱۷هزار نفر از بهترین افراد در کشور نتوانست به اهداف شوم خود برسد.

سردار پورجمشیدیان با گرامیداشت شهدای عملیات والفجر ۸ و بیان نقش رزمندگان آذربایجان در این عملیات مهم و استراتژیک، گفت: والفجر ۸ بزرگترین عملیات آبی خاکی خارج از مرزها بود که مجاهدت رزمندگان و غواصان در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد.

وی با اشاره به تقارن راهپیمایی عظیم ۲۲بهمن با چهلم سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی؛ به تشریح نقش فرماندهی و مدیریتی این شهید والامقام در راه اندازی جبهه مقاومت اسلامی در منطقه پرداخت.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه افزود: کار بزرگ تشییع پیکر شهید قاسم سلیمانی در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن تکمیل خواهد شد و وحدت و یکپارچگی ملت ایران بار دیگر به نمایش در خواهد آمد.

وی در پایان برگزاری چنین مراسمی را ابتکار خوبی دانست که فرصتی برای تکریم نقش خانواده ها و به ویژه همسران جانبازان است و ادامه داد: نقش بسیار مهم همسران در گذران زندگی روزمره جانبازان نباید مورد فراموشی قرار گیرد.

 

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: پورجمشیدیان راهپیمایی22 بهمن شهید قاسم سلیمانی تکمیل خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۶۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر بسکتبالیست نوجوان قزوینی تشییع شد

 ۲۲ بهمن ماه سال گذشته بود که اعضای تیم بسکتبال "رستمی" که به نمایندگی از استان قزوین در رقابت‌های لیگ نوجوانان کشور در قم شرکت کرده بودند، در مسیر بازگشت دچار سانحه رانندگی شدند.

این حادثه تلخ زمانی رخ داد که چهار بسکتبالیست کشورمان در شرایطی که به دلیل خرابی خودروی سواری خود در حاشیه جاده ایستاده بودند، بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو ۲۰۶ که دچار آتش سوزی شده بود، دچار سانحه شدند.

محمدامین کاظمی و امیرمحمد اردکانی ورزشکارانی بودند که به دلیل مرگ مغزی جان خود را از دست دادند و حالا پس از گذشت بیش از ۲ ماه، امروز پیکر رهام یزدی، سومین بسکتبالیست قزوینی نیز امروز پس از تشییع در بهشت صدر قزوین به خاک سپرده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • پیکر بسکتبالیست نوجوان قزوینی تشییع شد
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • طرح های بزرگ اقتصادی اشتغال محور در ایلام تکمیل می شوند
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • حمایت عشایر غیور خوزستانی از عملیات بزرگ وعده صادق +فیلم