Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام‌جمعه موقت سمنان با بیان اینکه شورای نگهبان همواره در موضوع بررسی صلاحیت کاندیداها و نظارت بر انتخابات،دقیق و بر اساس قانون عمل کرده است؛ تهمت‌ها علیه این نهاد را بی‌اساس خواند. ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا مهدوی نژاد ظهر امروز در خطبه‌های آیین سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور پرشور و دشمن‌شکن مردم این شهر در مسجد امام خمینی سمنان برگزار شد؛ با اشاره به برخی تهمت‌ها علیه شورای نگهبان در موضوع بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: شورای نگهبان تا امروز در ادوار مختلف انتخابات همواره دقیق و بر اساس قانون عمل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه یزد: معامله قرن خواب بی‌تعبیر آمریکایی‌هاستامام جمعه گرگان: مشارکت حداکثری مردم ‌نقشه‌های استکبار جهانی را ‌برآب می‌کند‌امام جمعه قزوین: مردم در انتخابات، نمایندگان مؤمن و انقلابی را انتخاب کنند

وی با اشاره به اینکه تهمت‌های برخی‌ها علیه شورای نگهبان بی‌اساس بوده و این شورا همواره قانون را در برگزاری انتخابات ادوار مختلف مد‌نظر قرار داده است افزود: قوانینی که شورای نگهبان بر اساس آن عمل می‌کند را مجلس شورای اسلامی وضع کرده است.

امام جمعه موقت سمنان وی با اشاره به برخی تهمت‌ها علیه شورای نگهبان تصریح کرد: مطرح کردن تهمت‌هایی مانند تخلف گسترده در انتخابات و تشکیل شورای صیانت از آرا و نیز طرح مسئله انتصابات به‌جای انتخابات بی‌مهری به شورای نگهبان و بی‌اساس است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدوی نژاد انجام تحقیقات محلی برای بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات را بر اساس قانون مصوب مجلس شورای اسلامی عنوان و خاطرنشان کرد: حسن شهرت در حوزه انتخابیه یکی از مفاد قانونی مدنظر شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت نامزدهای انتخاباتی است.

وی با تأکید بر اینکه شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت‌ها به‌هیچ‌عنوان خطوط فکری و سیاسی داوطلبان را مد‌نظر قرار نمی‌دهد عنوان کرد: مجلس شورای اسلامی در ماده 28 قانون انتخابات هشت شرط برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی گذاشت که این ماه هم ملاک عمل شورای نگهبان است.

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به ادوار مختلف انتخابات برگزارشده در کشور تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی در 41 سال اخیر انتخابات در ایران اسلامی تا امروز به‌خوبی برگزارشده و مجریان انتخابات با دقت عمل خود امانت‌دار آرای مردم بودند و هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدوی نژاد با تأکید بر لزوم حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات پیش رو خاطرنشان کرد: مردم باید حل مشکلات کشور را ملاک عمل انتخاب خود قرار دهند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های این هفته نماز جمعه سمنان به فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی اشاره کرد و با تبریک فرارسیدن این روزها گفت: انقلاب اسلامی جلوه عزت و اقتدار و استقلال ایران عزیز است و امروز می‌بینیم که به برکت این انقلاب اسلامی، مسائل منطقه‌ای بدون نقش‌آفرینی ایران قابل‌حل نیست.

امام جمعه موقت سمنان به تلاش دشمنان برای حضور کمرنگ مردم ایران در حماسه بزرگ جشن پیروزی انقلاب اسلامی در یوم‌الله 22 بهمن و نیز حماسه انتخابات دوم اسفندماه امسال اشاره و بیان کرد: حضور میلیونی و پرشور ملت بزرگ ایران در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن و انتخابات دوم اسفند بار دیگر توطئه‌های دشمنان را با شکستی بزرگ مواجه خواهد کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدوی نژاد به حضور میلیونی مردم کشور در تشییع پیکر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره و آن را رفراندوم میلیونی ملت بزرگ ایران در دفاع از انقلاب اسلامی عنوان و تصریح کرد: این رفراندوم میلیونی توطئه دشمنان در طرح موسوم به رفراندوم را خنثی کرد.

انتهای پیام/363/ش

R41366/P/S6,64/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام جمعه موقت سمنان علیه شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت مجلس شورای اسلامی شورای نگهبان شورای نگهبان انقلاب اسلامی بر اساس قانون تهمت ها علیه ادوار مختلف عمل کرده بی اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۶۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس

مساح دبیر هیئت نظارت بر انتخابات خراسان جنوبی با اعلام این خبر گفت: کلاس‌های آموزشی برای یادآوری مسائل نظارتی انتخابات در طول هفته آینده برای این ناظران برگزار خواهد شد.

 وی افزود: ملزومات مورد نیاز برای برگزاری این مرحله به استان رسیده و تا پایان هفته بین ۳ شهرستان توزیع خواهد شد.

مساح در خصوص افرادی که در این مرحله می‌توانند رای دهند، گفت: کسانی که در مرحله قبل در حوزه بیرجند، درمیان و خوسف رای داده اند و یا کسانی که در مرحله قبل در هیچ حوزه انتخابیه موفق به رای دادن نشدند؛ می‌تواند در این مرحله شرکت کنند.

دبیر هیئت نظارت بر انتخابات خراسان جنوبی با اشاره به تبصره ۴ ماده ۱۱ قانون انتخابات بیان کرد: مجوز اخذ رای از واجدان شرایط بر اساس نتیجه استعلام دستگاه‌های احراز هویت خواهد بود.

مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت ماه در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از پنجشنبه آغاز می‌شود
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم
  • سخنگوی شورای نگهبان: مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم
  • شوراها روزنه‌ها و منافذی که به رانت اطلاعاتی برای عده‌ای خاص می‌انجامد را مسدود کنند
  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • بسیاری از ناظران انتخاباتی فرهنگیان هستند
  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟