Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-05@20:37:45 GMT

ریوالدو: مسی حق دارد از آبیدال عصبانی باشد

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۱۶۴۷۲

ریوالدو: مسی حق دارد از آبیدال عصبانی باشد

خبرگزاری میزان- ستاره اسبق تیم فوتبال بارسلونا به ماجرای درگیری مسی و آبیدال واکنش نشان داد. تاریخ انتشار: 16:36 - 18 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۴۲۹۲

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، ریوالدو، ستاره برزیلی و سابق تیم فوتبال بارسلونا در جدیدترین مصاحبه خود با نشریه اسپانیایی و معتبر مارکا، به ماجرای درگیری لیونل مسی و اریک آبیدال واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریوالدو در این خصوص گفت: مسی حق دارد از آبیدال عصبانی باشد. لیونل از اینکه آبیدال از غیرحرفه‌ای بودن برخی از بازیکنان گلایه کرده بود عصبانی شد و حق هم داشت. خصوصا زمانی که آبیدال نام خاصی را مطرح نکرد و این یعنی منظور او کل تیم بوده است.

چندی پیش پس از برکناری ارنستو والورده از هدایت بارسلونا، اریک آبیدال مدیر ورزشی این باشگاه از غیرحرفه‌ای بودن بازیکنان حسابی گلایه کرد و گفت برخی از بازیکنان با تمام توان در تمرینات و بازی‌ها ظاهر نمی‌شوند.

همین موضوع با واکنش شدید‌اللحن مسی مواجه شد و کاپیتان بارسا گفت که آبیدال به تمام تیم بی‌احترامی کرده است چراکه نامی از بازیکنی نبرده و همه را جمه بسته است. موضوعی که حتی باعث شد شایعاتی مبنی بر تمایل مسی به جدایی از بارسلونا به خاطر این اتفاقات هم بر سر زبان‌ها بیفتد.

بیشتر بخوانید: منچستریونایتد برای جذب مسی وارد عمل شد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بارسلونا بارسلونا لیونل مسی اریک آبیدال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۶۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رسمی پورتو حضور طارمی در اینتر

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته پورتو موفق شد در دیداری از هفته سی و دوم رقابت‌های لیگ برتر پرتغال، با سه گل از سد تیم چاوز عبور کند. مهدی طارمی در این مسابقه موفق شد یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل نیز بدهد.

درست در لحظاتی که طارمی در زمین مسابقه برای پورتو مشغول بازی بود و گل سوم تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر به‌صورت رسمی از جذب مهاجم ایرانی خبر داد.

در پایان دیدار پورتو، این موضوع به سوال خبرنگاران از کونسیسائو تبدیل شد. او در این خصوص گفت: فوتبال امروز این‌گونه است و در گذشته نه تنها در پورتو بلکه در باشگاه‌های دیگر رخ داده است. مهم است که بازیکنان از این موضوع آگاه باشند. طارمی یک بازیکن حرفه‌ای نمونه است و طوری بازی کرد که انگار قرارداد 10 ساله دارد. احمقانه است که او را بازی ندهم.

سرمربی پورتو اضافه کرد: اگر طارمی خوب باشد بازی می‌کند وگرنه روی نیمکت می‌ماند. او همیشه به تصمیمات من احترام گذاشته است. استفاده از بازیکنان تا پایان مدت زمان قراردادشان طبیعی است. برخی بازیکنان هستند که شاید چهار سال قرارداد داشته باشند اما گاهی نمی‌توانند همانند طارمی با همه توان خود بازی کنند و در نهایت باشگاه را ترک کنند. شرایط همیشه اینگونه است، من به قراردادها نگاه نمی‌کنم، بلکه به فداکاری در تمرینات و در زمین بازی نگاه می‌کنم.

کونسیسائو در پایان گفت: طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است و او را همانند دیگر بازیکنان تیمم دوست دارم، زیرا آنها بچه‌های من هستند. فوتبالیست‌ها وقتی به یک سنی می‌رسند، باشگاه‌ها هزینه‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهند و گزینه‌های آنها با بازیکنان می‌تواند متفاوت باشد که باید به آن احترام بگذاریم.

دیگر خبرها

  • برتری پالما برابر بارسلونا/ اولادقباد بر بام فوتسال اروپا ایستاد
  • واکنش تند رضا عنایتی به توهین هوادار سپاهانی به زنان
  • درگیری مارادونا و بازیکنان بارسلونا با بازیکنان بیلبائو در فینال کوپا دل ری (5 می، 1984) / فیلم
  • عنایتی: مثل رضا عنایتی دیگر پیدا نمی‌شود!
  • توییت طعنه‌آمیز همسر ویتور روکه پس از شکست بارسلونا مقابل ژیرونا! / عکس
  • واکنش رسمی پورتو به حضور طارمی در اینتر
  • واکنش رسمی پورتو حضور طارمی در اینتر
  • ریوالدو: وینیسیوس با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند برنده توپ طلا می‌شود
  • وینی با قهرمانی چمپیونزلیگ به توپ طلا می‌رسد
  • شکایت ستاره بارسا به بازیکنان: انتظارش را نداشتم!