Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@16:46:34 GMT

دلیل فرود اضطراری هواپیمای مسافربری تهران-دمشق

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۱۶۶۵۹

برج مراقبت توانست هواپیما را از منطقه عملیات موشک‌های پدافند دور کند و به سلامت در فرودگاه حمیمیم روسیه در ساحل سوریه فرود آمد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کانال تلگرامی لیبانیران نوشت: وزارت دفاع روسیه اعلام کرد رژیم صهیونیستی هنگام حمله به سوریه از هواپیماهای مسافری به عنوان سپر استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی وزارت دفاع روسیه ایگور کوناشینکوف گفت: در ۶ فوریه جاری، پس از ساعت ۲ بامداد، چهار جنگنده اف۱۶ اسراییلی بدون ورود به حریم هوایی سوریه، هشت موشک به حاشیه دمشق پرتاب کردند که پدافند سوریه با کارامدی، با آنها مقابله کرد.   وی افزود همزمان با حمله به حاشیه دمشق و نزدیک فرودگاه بین المللی، هواپیمای مسافری ایرباس۳۲۰ با ۱۷۲ مسافر آماده فرود بود که از تهران به سوریه رسیده بود.   بنابر گزارش مشرق، برج مراقبت توانست هواپیما را از منطقه عملیات موشک‌های پدافند دور کند و به سلامت در فرودگاه حمیمیم روسیه در ساحل سوریه فرود آمد.   وی گفت رفتار ستاد ارتش اسراییل هنگام انجام عملیاتهای رزمی هوایی و سو استفاده از هواپیماهای مسافری برای غیرفعال کردن پدافند سوریه به رسم جدید نیروی هوایی اسراییل تبدیل شده است. این استراتژی اسراییل در عملیاتهایش بی توجهی به جان صدها غیرنظامی بی‌گناه است.   انتهای  پیام/    

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۶۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرود آمدن جالب هواپیمای جنگی بر روی برج العرب دبی + فیلم

جنگنده F 35 b یکی از زیرمدل‌های F 35 لایتنینگ دو، با قابلیت تیکاف کوتاه و فرود عمودی است؛  نسل پنجم از جنگنده‌های رادار گریز که توسط کمپانی لاکهید مارتین طراحی و توسعه داده شده است. فرود آمدن جالب این جنگنده بر روی برج العرب دبی را مشاهده می کنید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • 8 زخمی در حمله جدید اسرائیل به سوریه
  • فرود آمدن جالب هواپیمای جنگی بر روی برج العرب دبی + فیلم
  • حمله رژیم صهیونیستی به اطراف دمشق هشت زخمی برجای گذاشت
  • حمله یک پهپاد انتحاری اوکراینی به حامل موشک یدکی برای سامانه پدافند هوایی بوک روس ها (فیلم)
  • حمله هوایی دشمن صهیونیستی به حومه دمشق
  • حمله اسرائیل به جنوب سوریه
  • (ویدئو) فرود اضطراری یک هواپیما بر اثر تگرگ شدید
  • شکست سامانه پدافند هوایی آمریکا در مقابله با عملیات «وعده صادق»
  • روسیه ۶ موشک «اتکمز» ساخت آمریکا را سرنگون کرد
  • ساقط کردن ۶ موشک «اتکمز» آمریکا توسط ارتش روسیه