Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-07@03:08:22 GMT

(ویدئو) حسین علیزاده در پشت صحنه «آتابای» نیکی کریمی

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۱۶۹۲۳

(ویدئو) حسین علیزاده در پشت صحنه «آتابای» نیکی کریمی

چند ساعت مانده به اکران «آتابای» در سینمای رسانه، تیزر پشت صحنه این فیلم با صحنه‌هایی از آهنگسازی «حسین علیزاده» رونمایی شد.

به گزارش ایسنا، چند ساعت مانده به اکران «آتابای» در سینمای رسانه، تیزر پشت صحنه این فیلم با صحنه‌هایی از آهنگسازی «حسین علیزاده» رونمایی شد.

حسین علیزاده، آهنگساز ایرانی و نامزد دریافت ۳ جایزه گرمی و برنده ٤ سیمرغ بلورین موسیقی متن جشنواره‌های فیلم فجر، امسال با فیلم «نیکی کریمی » در جشنواره فجر حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آتابای، به کارگردانی و تهیه کنندگی نیکی کریمی حاصل سه ماه پروسه سخت فیلم‌برداری در روستاهای خوی است و در آن هادی حجازی‌فر، سحر دولتشاهی جوادعزتی، دانیال نوروش، یوسفعلی دریادل، مه‌لقا می‌نوش، معصومه ربانی‌نیا و میرمجید حسینی ایفای نقش کرده‌اند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: فرهنگ حسین علیزاده آتابای نیکی کریمی حسین علیزاده نیکی کریمی پشت صحنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۶۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) صحنه عجیب خوردن خرچنگ با چنگال خود خرچنگ توسط دختر چینی!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # غذای چینی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • جشنواره دریای سرخ به فیلم ایرانی جایزه داد
  • «سامپو» فینالیست جشنواره اسپانیا‎یی شد/ «آمرغ» به کانادا می‌رود
  • فیلمی شوکه‌کننده از حضور بدل صدام حسین در ورزشگاه آزادی! + ویدئو
  • (ویدئو) صحنه‌هایی از فیلم جدید محمدرضا فروتن پس از ۵ سال
  • «روال عادی» به هفته پایانی اجرا در تئاتر شهر رسید 
  • جایزه منتقدین جشنواره مونودرامای تونس به «آلاء» رسید
  • «روال عادی» به هفته پایانی اجرا در تئاتر شهر رسید
  • «آلاء» برگزیده مونودرام تونس شد
  • فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره شورت شورتز ژاپن/ رونمایی از پوستر فیلم
  • (ویدئو) صحنه عجیب خوردن خرچنگ با چنگال خود خرچنگ توسط دختر چینی!