Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-04@09:04:15 GMT

شاهین روی نوار پیروزی، دومین برد رادو با ذوب‌آهن

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۱۶۹۹۸

شاهین روی نوار پیروزی، دومین برد رادو با ذوب‌آهن

آفتاب‌‌نیوز :

هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران با انجام دو بازی دیگر پیگیری شد. در یکی از این مسابقه‌ها تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و نساجی قائم‌شهر از ساعت ۱۶ در ورزشگاه خانگی شاهین به مصاف هم رفتند. در نیمه اول نساجی با گل زودهنگام محمد عباس‌زاده در دقیقه ۳ جلو افتاد اما در همان نیمه حسین مالکی در دقیقه ۲۳ کار را به تساوی کشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهین در دقیقه ۶۹ گل دوم را نیز توسط امیرحسین موسی‌زاده به ثمر رساند تا با نتیجه دو بر یک پیروز این مسابقه شود.

شاهین که تا هفته پیش هیچ بردی در لیگ نداشت موفق شد با پیروزی برابر نساجی دومین پیروزی متوالی خود را جشن بگیرد و ۱۳ امتیازی شود. نساجی هم با ۱۹ امتیاز به رده دوازدهم سقوط کرد.

در دیگر دیدار هم‌زمان ذوب‌آهن از صنعت نفت آبادان در ورزشگاه فولاد شهر میزبانی کرد. این مسابقه هم با پیروزی یک بر صفر ذوب‌آهن به پایان رسید. تک گل بازی را دارکو بیدوف در دقیقه ۵۷ برای ذوب‌آهن به ثمر رساند. از زمانی که رادولوویچ به عنوان سرمربی ذوب‌آهن انتخاب شده است این دومین پیروزی سبزپوشان اصفهانی است. صنعت نفت که به خاطر جدایی اسکوچیچ و رفتنش به تیم ملی به نظر وضعیت خوبی ندارد با ۳۰ امتیاز در رده ششم قرار دارد و ذوب‌آهن نیز با ۲۱ امتیاز به رده دهم صعود کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ذوب آهن شاهین بوشهر ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۶۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عباس زاده با شعار معروف روی دوش هواداران نساجی!

به گزارش ''ورزش سه''، نساجی با پیروزی ۲ بر صفر مقابل ذوب‌‌آهن، امید خود برای بقا در لیگ برتر را تا حد زیادی افزایش داد و حالا در ۵ هفته آتی، امید بیشتری برای حضور در لیگ بیست و چهارم خواهد داشت. اما بعد از پیروزی ارزشمند نساجی مقابل ذوب‌آهن، به محض فرود آمدن هواپیمای حامل این تیم در فرودگاه قائم شهر، هواداران استقبال ویژه‌ای از اعضای تیم داشتند.

اما بیش از همه این محمد عباس‌زاده، مهاجم بومی نساجی بود که با استقبال هواداران روبرو شد و روی دوش آن‌ها قرار گرفت. هواداران نساجی با شعار معروف ''شاهی، شاهی دادا، عشق خدایی دادا، شماره ۳۳ تو پادشاهی دادا'' به استقبال محمد عباس‌زاده رفتند و لحظات جالبی را در فرودگاه رقم زدند.

دیگر خبرها

  • عباس‌زاده مقابل پرسپولیس فیکس می‌شود
  • یک جو وحشتناک در انتظار پرسپولیس
  • پیروزی دورتموند مقابل پاریس
  • عباس زاده با شعار معروف روی دوش هواداران نساجی!
  • سوپر لیگ غرب آسیا| پیروزی شهرداری گرگان در دومین فینال
  • دومین برد متوالی نساجی با ساکت/ ذوب‌آهن باز هم در خانه شکست خورد
  • پیروزی شهرداری گرگان در دومین دیدار فینال سوپر لیگ غرب آسیا
  • خلاصه بازی ذوب آهن و نساجی + فیلم
  • شکست ذوب‌آهن در فولادشهر، بحران در خانه جدی‌تر از همیشه
  • تقدیر از عکاس خوزستانی‌ در مسابقه عکس روز سنندج