Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دیدار تیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و تراکتور در هفته نوزدهم لیگ برتر با تساوی به پایان رسید. تاریخ انتشار: 18:44 - 18 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۴۲۷۵

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در ادامه دیدار‌های هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های گل‌گهر سیرجان و تراکتور از ساعت ۱۶:۵۰ امروز (جمعه) در ورزشگاه امام علی (ع) به مصاف هم رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی در نهایت با نتیجه یک - یک به پایان رسید.

گل‌ها: گاودین منشا (۷۷) برای گل‌گهر و اکبر ایمانی (۸۸) برای تراکتور.

قضاوت این بازی برعهده مهدی سیدعلی بود.

با ثبت این نتیجه گل‌گهر و تراکتور به ترتیب ۱۳ و ۳۴ امتیازی شدند.

دو تیم در این بازی با ترکیب زیر به میدان رفتند:

گل‌گهر: میلاد فراهانی، رضا محمودآبادی (۷۶- امین پورعلی)، سید عبدالله حسینی، یوسف وکیا، رضا علیاری، مهرداد عبدی، احمدرضا زنده‌روح، سید احمد موسوی، سجاد آشوری (۶۶- میلاد کمندانی)، بهنام برزای (۵۱- گادوین منشا)، یونس شاکری.

تراکتور: محمدرشید مظاهری، محمدرضا خانزاده، جفرسون یوری، میلاد فخرالدینی، احسان حاج‌صفی، رضا اسدی، اکبر ایمانی، مسعود شجاعی، مهدی تیکدری (۸۵- رضا شکاری)، اشکان دژاگه (۳+۹۰ - سعید مهری)، ساسان انصاری (۷۳- اوکاچا حمزوویی).

بیشتر بخوانید: جدول لیگ بعد از دربی تغییری نکرد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال گل گهر سیرجان تراکتور لیگ برتر فوتبال گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۷۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست جوانان ایران مقابل شاگردان مسعود شجاعی

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال جوانان ایران عصر امروز در یک بازی تدارکاتی مقابل بزرگسالان هوادار قرار گرفت که این بازی با نتیجه چهار بر یک به سود تیم لیگ برتری به پایان رسید.

شایان ذکر است اردوی جوانان زیر ۲۰ سال کشورمان تا ۲۳ اردیبهشت ماه ادامه دارد که تمرینات منظمی برای آماده سازی هرچه بیشتر استعدادهای فعلی حاضر در اردو در نظر گرفته شده است.

کد خبر 6099748

دیگر خبرها

  • لیگ یک / فرار از منطقه خطر با یک امتیاز
  • ماجرای 9 نفره شدن تیم لیگ برتری با یک کارت قرمز!
  • واکنش لحظه آخری یک راننده برای جلوگیری از تصادف با کامیون (فیلم)
  • شکست جوانان ایران مقابل شاگردان مسعود شجاعی
  • اودینزه ۱-۱ ناپولی؛ یک امتیاز لحظه آخری که شاید تیم کاناوارو را از سقوط نجات دهد
  • تارتار لباس فرار بزرگ را پوشید! (عکس)
  • اوسمار به ساکت مدیون است
  • ساعات دیوانه‌وار: فرار از در پشتی پارک‌دوپرنس!
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • روزی که آلوز ستاره تراکتور نبود! (عکس)