Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان از آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگ‌ترین پردیس فرهنگی هنری و مجموعه ورزشی کاشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی و در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، عملیات اجرایی احداث بزرگ‌ترین پردیس فرهنگی هنری و مجموعه ورزشی کاشان در قالب پروژه های چلچراغ توسعه کاشان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان در حاشیه کلنگ زنی این پروژه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: فاز نخست مجموعه ورزشی شهرک خاتم الانبیاء به عنوان بزرگ‌ترین مجموعه ورزشی شهر با مشارکت خیر و به نام مرحوم حاج علی اکبر مصلح با زیربنای چهار هزار و ۸۰۰ متر مربع و با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال اجرایی می‌شود.

 

مهدی بذرافشان افزود: همچنین عملیات اجرایی مجموعه فرهنگی هنری کارگر و مجموعه ورزشی شهرک خاتم الانبیاء در قالب نوزدهمین ایستگاه چلچراغ توسعه آغاز شد.

 

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان بهره برداری از پارک کاشان مهر در شهرک خاتم الانبیاء را یادآور شد و گفت:  این پارک با مساحت ۱۳ هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.

 

بذرافشان، با اشاره  به آغاز عملیات اجرایی فاز نخست پردیس فرهنگی هنری کارگر که با مشارکت خیرین انجام می‌گیرد عنوان کرد: این پروژه با زیربنای ۵ هزار و ۲۰۰ متر مربع به عنوان بزرگ‌ترین زیرساخت فرهنگی کاشان با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال اجرا می‌شود.

 

وی همچنین از بهره‌برداری از فاز دوم خط انتقال پساب شهری خبر داد و گفت: این پروژه به طول ۷ کیلومتر به منظور تأمین آب ۲۵۰ هکتار از فضای سبز حاشیه شهری با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: پروژه عمرانی دهه فجر دهه فجر کاشان پروژه عمرانی شهرک خاتم الانبیاء آغاز عملیات اجرایی مجموعه ورزشی میلیارد ریال بهره برداری متر مربع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۷۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ این طرحها شامل فیزیک سرای دانشگاه، ازمایشگاه حیوانات فیزیولوژی ورزشی، خانه سلامت، ازمایشگاه روانشانسی ، خانه خلاق علوم انسانی، کلینیگ حقوق ، ازمایشگاه علوم ورزش ، مرکز نو اوری بین المللی میاشد که برای این طرحها بیش از 25 میلیارد تومان هزینه شده است.
عباس کتابی افزود: همچنین گلنک 24 واحد خوابگاهی برای دانشجویان متاهل با زیر بنای 1500 متر مربع با هزینه 20 میلیاردی خرین و دولت بصورت مشارکتی به زمین زده شد.
وی گفت : خوابگاه متاهلین مهرماه سال 1404 به بهره برداری می رسد.

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی پروژه کمربندی قلعه‌نو آغاز شد
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان
  • مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • بهره‌برداری از ۳ مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • بهره‌برداری از سه مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال